תיקון מסך אייפון Xs Max – מה צריך לדעת על הליך התיקון

תוכן עניינים

המסך שלכם נשבר או שהוא הפסיק להגיב טוב ללחיצות שלכם? אתם צריכים לתקן אותו. במקרים רבים, מסך האייפון הוא הרכיב הראשון במכשיר שנהרס. על תיקון מסך אייפון XS max נרחיב במאמר הבא.

תיקון מסך אייפון Xs Max

תיקון מסך אייפון Xs Max- מדוע צריך?

עם התקדמות הטכנולוגיה, ניתן ליצור אייפונים דקיקים ומעוצבים. החיסרון המרכזי של האייפונים הדקיקים, הוא הרגישות שלהם לנפילות. למעשה, מספיקה נפילה לא טובה, שתפגע במסך ותגרום לשבר או סדק חמורים.

יש סיבות שונות לתקלות במסך האייפון:

  • נפילה או מכה- כפי שציינו, מספיקה נפילה אחת לגרום לשבר או לסדק במסך. נפילות של האייפון נחשבות לסיבה הנפוצה ביותר לתקלות במסך ולמסכים שבורים.
  • חדירת מים- חדירת מים למכשיר גורמות לבעיות קורוזיה. גם כאן מדובר בתקלה נפוצה מאוד שיכולה לגרום הן לתקלות במסך והן לתקלות אחרות. בעיות קורוזיה הן נפוצות כל כך, בגלל שאנחנו לוקחים איתנו את האייפון לכל מקום, וכך גם לשירותים ולמקלחת. כאשר אנחנו מתקלחים ושומעים מוסיקה, אדי המים פוגעים בטלפון, כאשר האייפון נופל לנו בטעות לאסלה, אנחנו פוגעים בו ועוד. כיום, רוב האייפונים עמידים למים, אך עדיין יש לקחת בחשבון כי יכולות להיגרם בעיות קורוזיה שונות.
  • חדירת אבק ולכלוך- כמו חדירת מים, כך גם לגבי אבק ולכלוך.

תיקון מסך אייפון Xs Max- כיצד אפשר להמנע?

כפי שהבנו, התיקון הנפוץ ביותר במכשירי האייפון הוא תיקון מסך. אז איך ניתן להמנע מכך? ההמלצה שלנו היא להשקיע במגן מסך איכותי ובכיסוי חזק ועמיד מאוד לאייפון. כאשר אתם קונים אייפון חדש, הוא עולה הרבה כסף ורוב האנשים לא רוצים להוציא עוד סכום גבוה גם על מגן וכיסוי. לכן, הם מעדיפים להתפשר על מגן ועל כיסוי זולים יותר. אך זו טעות גדולה. כאשר אתם מתפשרים על מגן וכיסוי זולים, אתם מסתכנים בשבירה של המסך. אם המסך יישבר אתם תאלצו לשלם על תיקון המסך ואז ככה או ככה תבזבזו את הכסף. לכן, אנו ממליצים להשקיע מראש במגן מסך איכותי ובכיסוי חזק על מנת שיאריכו את חיי המסך של האייפון שלכם.

תיקון מסך אייפון Xs Max

החשיבות של תיקון מסך אייפון Xs Max

האייפונים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. הם מאפשרים לנו לבצע כל דבר והם משמשים אותנו בדברים רבים הכוללים עבודה, משפחה, בילויים ועוד. זו אחת הסיבות המרכזיות שכאשר יש תקלה באייפון רוב האנשים ימהרו אל מעבדת תיקון אייפון. מלבד העובדה שאנו צריכים את האייפון לשגרת היום יום שלנו, חשוב מאוד לבצע תיקון של המסך במהירות בגלל סכנה אפשרית. מסך האייפון הוא למעשה זכוכית. כאשר הזכוכית נשברת, היא מתחלקת לחלקי זכוכית קטנטנים. ככל שהזכוכית שבורה זמן רב יותר, היא יכולה להמשיך ולהיסדק. על ידי כך יותר ויותר חריצים עמוקים נוצרים. חלקי הזכוכית הקטנים יכולים בראש ובראשונה להעמיק את הנזק לליבת המכשיר. על ידי כך, התקלה רק תלך ותחמיר מה שאף אחד לא רוצה. בנוסף, אתם מסתכנים שחלקי הזכוכית הקטנים ייפלטו מהמכשיר. במקרה כזה הם יכולים לפצוע אתכם בפנים, באוזן, ביד או בכל מקום אחר שיגעו בו. לכן, מומלץ לא להמתין ולבצע את תיקון המסך כמה שיותר מהר.

תיקון מסך אייפון Xs Max – ממה מורכב?

המסך של אייפון Xs Max מגיע בגודל של 6.5 אינץ' וברזולוציה של 2688×1242 פיקסלים.

מסך האייפון Xs Max מורכב משני סוגי מסכים:

  • מסך מגע- מסך מגע הוא למעשה מסך הטאצ' של האייפון. מסך המגע הוא הזכוכית הפנימית והוא למעשה מתרגם את הנגיעות שלנו על המסך לפעולות שונות ומאפשר לנו לתפעל את האייפון.
  • מסך OLED- Organic Led המסך עליו אנחנו רואים את התמונה. בניגוד למסכי LCD שהיו נפוצים בעבר, מסך ה-OLED צורך פחות חשמל ומאפשר ליצור צגים דקים יותר.

ברוב המקרים, המסך שנשבר או נסדק, יהיה מסך המגע. אך כיום, במכשירים החדשים מסך המגע ומסך ה-OLED מחוברים. לכן, גם אם רק אחד מהשניים נשברים, לא ניתן לתקן אותם בנפרד.

כמה עולה תיקון מסך אייפון XS max?

כאשר תגיעו אל מעבדת תיקון אייפון, הטכנאי קודם כל יבדוק האם רק מגן המסך נפגע או שמדובר בפגיעה רצינית יותר שהגיעה גם למסך עצמו. במידה שרק מגן המסך נפגע, מדובר בתיקון פשוט ומהיר מאוד שיסתכם בעלות נמוכה. לעומת זאת, כאשר מסך המגע נפגע, החלפתו תהיה מעט יותר מורכבת, וכך גם יקרה יותר. המחיר של תיקון מסך אייפון משתנה בהתאם לדגם של האייפון ולאיכות המסך שתבחרו. ההמלצה שלנו היא לא להתפשר על מסכים סיניים זולים שיכולים לגרום לבעיות ותקלות בהמשך, אלא להשקיע במסכים תואמים ואיכותיים. יש לקחת בחשבון כי מלבד המעבדות של אפל, שאר המעבדות אינן משתמשות בחלפים מקוריים, אלא בחלפים התואמים למכשירים השונים. לכן, גם אם תחפשו המון לא תצליחו למצוא מעבדת תיקון שיש בה מסכים מקוריים של אפל. אך המסכים התואמים זהים כמעט לחלוטין למסכים המקוריים, כך שאין לכם מה לחשוש.

ראו גם: מעבדת פלאפונים

תיקון מסך אייפון Xs Max