החלפת מסך אייפון 8 פלוס – המדריך המלא

תוכן עניינים

אין ספק כי אחד המכשירים הסלולאריים הכי פופולאריים הן בקרב ישראלים והן בקרב צרכנים ברחבי העולם הוא האייפון 8. מדובר בסמרטפון חכם באמת, כזה שאפשר לצלם איתו תמונות ברמת רזולוציה סופר גבוהה, סמרטפון שאפשר לעשות איתו כמעט הכל, סופר מהיר, טונה של זיכרון, נוח לשימוש ולתפעול. לאלה שיודעים להעריך את המוצרים של אפל, אין ספק כי מדובר בכוכב של הסמרטפונים. יחד עם זאת, כמו כל טלפון נייד, גם המסך של האייפון יכול להיהרס, להישבר, להתקלקל ולמנוע מאיתנו לעשות בו שימוש כמו שאנחנו רגילים. בשורות הבאות נציג בפניכם כל מה שצריך וכדאי לדעת על החלפת מסך אייפון 8 פלוס.

החלפת מסך אייפון 8 פלוס

החשיבות של תיקון על ידי טכנאי מוסמך

עם הזמנת שירות של החלפת מסך אייפון 8 פלוס מבית הלקוח והחזרת המכשיר עד הבית, הלקוח מקבל קופסה עם תוויות מודפסות מראש על מנת לאסוף את האייפון, ולאחר מכן ניתן לשלוח אותו למעבדת תיקונים מורשית. כל תיקון אייפון צריך להתבצע רק על ידי טכנאי מורשה לתיקון מכשירים סלולריים, במעמדת תיקונים מורשית, עם אנשי מקצוע שמשתמשים בכלים מדויקים ומספקים שירות באיכות גבוהה תוך שימוש רק בחלקים מקוריים, עם אחריות.

מאפייני שירות החלפת מסך אייפון 8 פלוס

שירות החלפת מסך אייפון 8 פלוס על ידי טכנאי מורשה כולל שירות מהיר ויעיל להחלפת המסך. אם הטכנאי צריך לשלוח את האייפון שלכם למעבדת תיקונים מורשית, תקבלו הודעה כאשר המכשיר מוכן לאיסוף. כדי לבצע החלפת מסך בתהליך יעיל ומהיר יותר, מומלץ להקפיד על גיבוי של כל תכני המכשיר לפני השירות, ולשמור במקום בטוח את סיסמאות הזיהוי.

אחריות להחלפת מסך אייפון

אם נבחרה חבילת רכישת אייפון 8 פלוס שכוללת אחריות, ניתן להשתמש בה לצורך תיקון של החלפת מסך אייפון 8 פלוס. האחריות מעניקה לכם תמיכה טכנית של טכנאי מומחה וכיסוי חומרה מאת היצרן, כולל הגנה מפני נזק מקרי. כל אירוע של נזק תאונתי כפוף לדמי שירות או השתתפות עצמית, בהתאם לחבילה שנבחרה. אם אין לכם אחריות, תתבקשו לשלם את עלות התיקון. במקרה של חוסר ודאות אם המכשיר מכוסה באחריות או לא, ניתן לבדוק את מאפייני החבילה באמצעות הזנת המספר הסידורי של האייפון שלכם.

חלקים מקוריים

חלקים מקוריים שנדרשים לביצוע החלפת מסך אייפון 8 פלוס חיוניים לתיקון איכותי. יש לבצע את התיקון בחנות של היצרן או במעמדת שירות מורשית על מנת לוודא את החזרת המוצר לתפקוד כמו שצריך.

מאפייני עלויות החלפת מסך אייפון

תמחור תיקון החלפת מסך אייפון 8 פלוס חל על הנזק שנגרם למסך בלבד. במקרה של נזקים אחרים למכשיר, יש לשלם עלויות נוספות. המחירים שאינם נכללים במסגרת האחריות חלים רק על תיקונים שמבוצעים על ידי טכנאי מורשה לתיקון מכשירים ניידים, וכל טכנאי עשוי להציע מחירים שונים, ולהציע גם שירות עד הבית תמורת תשלום נוסף.

המחיר להחלפת מסך אייפון

העלויות לתיקון המסך עשויות להתחיל מ-1,320 ₪ ולהסתכם ב-5,000 ₪ בהתאם למורכבות התיקון, רמת הניסיון של טכנאי השירות, הצורך בשליחת המכשיר למעבדה לביצוע תיקונים נוספים, בחירת שירות בבית הלקוח ואחריות על המכשיר. העלויות מתומחרות במחירים לפני מע"מ, ואם התיקון מתבצע במעבדה והלקוח מעוניין לקבל את המכשיר המתוקן לביתו, הוא יידרש להוסיף לעלות דמי משלוח של 28 ₪. נזק מקרי אינו מכוסה במסגרת האחריות של היצרן, למעט אם המסך שלכם נכשל עקב בעיית ייצור, ובמקרה יתכן שהתיקון יכוסה על ידי האחריות של היצרן.

החלפת מסך אייפון 8 פלוס

מה חשוב שבוחרים מעבדה לתיקון מסך אייפון 8 פלוס?

יש כמה דברים חשובים כאשר בוחרים מעבדה לתיקון מסך אייפון 8 פלוס ובכלל שצריכים לתקן את הטלפון, הטאבלט או השעון החכם שלנו. קודם כל חשוב לוודא כי המעבדה אכן עושה שימוש בחלקי חילוף איכותיים. בין אם מדובר בחלקים מקוריים ובין אם בחליפיים, הם חייבים להיות איכותיים ולהתאים למכשיר עצמו. בנוסף, חשובה הזמינות. הרי כולנו עושים שימוש במוצרי המולטימדיה הללו על בסיס קבוע ולכן חשוב לנו שיתקנו את התקלה כמה שיותר מהר, אבל מבלי שזה יבוא בחשבון על המקצועיות כמובן.

רוצים לקבל מידע נוסף על החלפת מסך אייפון 8 פלוס? זה בדיוק מה שאנחנו עושים ביום יום שלנו אצלנו hicell מעבדת פלאפונים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר ונשמח להעניק לכם שירות מקצועי, יעיל ובמחיר הוגן. בעיקרון, יש שתי אפשרויות. האחת היא שתביאו את האייפון שלכם אלינו, טכנאי טלפונים מוסמך יבדוק אותו ויבין האם יש עוד בעיות חוץ מהמסך התקול. האופציה השניה המתאימה למי שרוצה לחסוך זמן יקר היא להיעזר בשירות שלנו הנקרא טכנאי עד הבית. אנחנו נגיע אליכם הביתה או למשרד, ניקח את הטלפון לתיקון או שאפילו במידת האפשר, נתקן אותו במקום. כעת כל שנותר לכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם באתר שלנו או ליצור איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

ראו גם: תיקון אייפון | תיקון מסך אייפון 8 פלוס

החלפת מסך אייפון 8 פלוס