החלפת מסך גלקסי 7 – רק במעבדה מקצועית!

תוכן עניינים

אף אחד מאיתנו לא יכול לעשות שימוש בגלקסי 7 שלו, בלי שהמסך עובד כמו שצריך. זה נכון שאפשר להוציא ולהכניס שיחות, זה נכון שאפשר לתמרן עם כל מיני דברים, אבל בגדול, את רוב הפעולות כמו שליחת הודעות, התעסקות וגלישה באפליקציה, צילום תמונות וסרטונים, גלישה ברשתות החברתיות, קריאת חדשות- את כל אלה אנחנו לא יכולים לעשות עם מסך תקול וצריכים לבצע החלפת מסך גלקסי 7. למעשה, טכנאי תיקון והחלפת רכיבים מקוריים של מכשירים סלולריים יתקן או יבצע החלפת מסך גלקסי 7 במעבדת תיקונים מורשית או בשירות עד הבית או המשרד, בתוך שעה. למכשיר גלקסי 7 יש צבעים מבריקים וחדים, אבל הוא נראה כל כך רגיש ושברירי, כך שכשהוא נופל בטעות, רוב הסיכויים הם שהמסך יתנפץ.

תהליך התיקון או החלפת רכיבים במכשירים אלו הוא תהליך מורכב, אפילו בחנויות ואצל מעבדת פלאפונים. מכיוון שהטלפון והמסך של מכשיר זה מורכבים מטונות של דבק על מנת לחבר את המסך, עדשת הזכוכית והמסגרת, כאשר רכיב חיבור אחד, או כמה רכיבים מתנתקים, צריך להחליף את כולם.

החלפת מסך גלקסי 7 בלבד היא אתגר משמעותי, גם למקצוענים, ומדריך זה מסביר איך מתבצע ההליך.

החלפת מסך גלקסי 7

חשיבות קבלת השירות רק במעבדה מורשית

שירות החלפת מסך גלקסי 7 מתבצעת על ידי טכנאים מקצוענים ומוסמכים שמשתמשים רק בחלקים מקוריים על מנת לוודא שהטלפון שלכם יחזור למצב היצרן. מצגים סדוקים וכשלים מכניים נוספים, כגון בעיות כפתורים, סוללה או אחסון, מתבצעים גם הם במעבדת השירות.

זוהי האפשרות המהירה והאיכותית לתיקונים או החלפת רכיבים מקוריים, שאתם יכולים לסמוך ולהסתמך עליהם. אם תפנו למעבדה או טכנאי שלא מתמחה בתיקונים מהסוג הזה, יכול מאוד להיות שהוא יחליף לכם רכיב לא מתאים, ואז תוך זמן קצר, שוב תופיע התקלה הזאת או תקלה אחרת.

שירות החלפת מסך גלקסי 7

חנויות תיקונים מורשות או מעבדות שירות לתיקון והחלפת רכיבים מקוריים מספקות, בין היתר, גם שירותי החלפת מסך גלקסי 7, בתוך פחות משעה, כך שתוכלו לתקן את הטלפן שלכם או להחליף רכיבים מקוריים במהלך הפסקת הצהריים. שירותי תיקונים באמצעות שליחים נמשכים זמן רב יותר, אבל הם יכולים להיות אפשרויות טובות אם אין לכם חנות תיקונים או מעבדת שירות מוסמכת קרובה. המחיר לשירות החלפת מסך גלקסי 7 נע בין 199 ל-329 ₪, בהתאם לדגם.

חלק מחנויות התיקונים או מעבדות השירות מציעות אחריות להחלפת החלקים, ללא תוספת דמי שירות, או עם הנחה, אם המסך שלכם התקלקל במהלך תקופת האחריות.

החלפת המסך חייבת להתבצע בהתאם לדגם

במקרה בו דגם המכשיר אינו רשום באתר חברת תיקונים או מעבדת שירות, מומלץ ליצור איתם קשר על מנת להבין אם הם מציעים שירות החלפת מסך גלקסי 7. רשימות השירותים שלהם לא תמיד מעודכנות עם הדגמים העדכניים ביותר. בחלק מהמקרים, התיקון נדיר מדי מכדי שניתן יהיה להחזיק את החלקים המקוריים הדרושים. במקרים אחרים, התיקון מורכב מכדי להיות רווחי מבחינת המעבדה או החנות, או שהחלקים כל כך יקרים, עד שלא כדאי לתקן את הטלפון. לפני העברת המכשיר לצורך החלפת מסך גלקסי 7, יש להקפיד לשאול את טכנאי השירות על הניסיון, ההסמכה ואיכות החלקים המוחלפים.

האם כדאי לבצע החלפת מסך גלקסי 7?

בחלק מהמקרים, אנשים שניצבים בפני הצורך לבצע החלפת מסך גלקסי 7, מבססים את ההחלטה שלהם אם לתקן או להחליף את המסך או לרכוש מכשיר חדש, על שווי הטלפון השבור שלהם, לעומת עלות שירות התיקונים, במיוחד אם הם מתכננים לשדרג בקרוב את המכשיר. כדי להגיע להחלטה הנכונה, מומלץ לקחת בחשבון את חישוב הערך הנקי של הטלפון לאחר התיקון.

כך, לדוגמא, החלפת מסך גלקסי 7 בעלות של 350 ₪ תהיה שווה את העלות, במקרה בו אין צורך לבצע תיקונים נוספים, ואין כוונה להחליף את המכשיר בקרוב.

החלפת מסך גלקסי 7

עלות החלפת מסך גלקסי 7

העלות לשירות החלפת מסך גלקסי 7 משתנה בין מעבדות השירות, אבל ללא קשר למחיר, יש להקפיד לבחור רק בשירות תיקונים והחלפות שמתבצעים במעבדה מורשית עם טכנאים מוסמכים. ברוב המעבדות מחיר שירות החלפת המסך יעלה בין 199 ₪ ל-329 ₪. כמובן שהעלות של החלפת המסך תלויה בהמון משתנים כמו למשל האם יש צורך לבצע תיקונים במכשיר, איפה בדיוק אתם מבצעים את התיקון וכולי.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על החלפת מסך גלקסי 7? דרך מעבדת Hicell תוכלו לבצע את כל סוגי התיקונים וההחלפות ללא יוצא מן הכלל. אנו מבצעים החלפות פשוטות וקלות, תיקונים קשים ומורכבים הדורשים ידע רב בתחום וניסיון מקצועי. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר אצלנו את הפרטים שלכם או ליצור איתנו קשר דרך האתר שלנו ונשמח לחזור אליכם במהירות הבזק. בנוסף, במידה ואתם רוצים לחסוך זמן יקר, תוכלו תמיד להזמין שירות “טכנאי עד הבית” ואנו נגיע ישירות אליכם ללא מאמץ.

ראו גם: תיקון טלפון סלולרי | מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת

החלפת מסך גלקסי 7