מדריך החלפת מצלמה lg g4: איך זה עובד?

תוכן עניינים

אנשים שמחזיקים במכשירי lg g4 חווים בעיות במצלמת הסמארטפונים שלהם. אבל הסיבה אינה ברורה לחלוטין, שכן נראה שהיא מתרחשת לאחר מספר ימים של שימוש רגיל. המשתמשים מפעילים את הטלפונים שלהם כרגיל, ואז המצלמה מספקת הודעה בלתי צפויה: "אזהרה: המצלמה נכשלה". כפי שאתם יכולים בוודאי לנחש, ברגע שההודעה הזו מופיעה, מצלמת lg g4 מפסיקה לעבוד. ברוב המקרים, הבעיה אינה נפתרת לאחר הפעלה מחדש של המכשיר או ביצוע איפוס להגדרות היצרן. לכן מדריך זה מסביר איך לבצע החלפת מצלמה lg g4 ומציג כמה פתרונות להתמודדות עם הבעיות במצלמה.

החלפת מצלמה lg g4

אילו שימושים אנחנו עושים עם המצלמה של ה- lg g4

אין ספק בכלל כי מדובר באחת המצלמות הכי מתקדמות שיש. מצלמה שמוציאה תמונות ייחודיות ברמת רזולוציה סופר גבוהה שאין לה הרבה מתחרים. חלקנו עושים במצלמה שימוש תדיר למטרות עסקיות ומקדמים בעזרת התמונות את העסק שלנו כמו למשל על ידי העלאת תמונות לסטוריז ברשת החברתית אינטסגרם, העלאת תמונות וסרטונים לעמוד העסקי בפייסבוק וכדומה. בנוסף, אנחנו עושים שימוש במצלמה של הסמרטפון גם למטרות פרטיות כמו למשל צילום הילדים שלנו בכל מיני רגעים מקסימים ומצחיקים גם יחד, צילום דברים שאנחנו עושים לבד ועם חברים ועוד…… כשהמלצה של הסמרטפון שלנו כבר לא כתמול שלשום, שהיא לא עובדת, לא מצלמת תמונות איכותיות, זהגם מעצבן וגם יכול לפגוע לנו בפעילות העסקית.

רזולוציית מצלמת LG G4

מכשיר LG G4 מגיע עם מצלמת 16 מגה פיקסל, שמפיקה תמונות ברזולוציה של 5312 על 2988. שיעור זה הוא פי שניים מספירת הרזולוציות בהשוואה לאייפון 6, שמייצר תמונות ברזולוציה של 3264X2448. רזולוציה במצלמות סמארטפונים מודרניות כמעט ואינה אומרת משהו, כי קיימים גורמים חשובים אחרים שבאים לידי ביטוי, וכשמבינים אותם, מבינים מתי מגיע הזמן לבצע החלפת מצלמה lg g4. חיישנים קטנים מתורגמים לפיקסלים קטנים וכאשר מספר הפיקסלים הכולל גדל בעוד הגודל הפיזי של החיישן נשאר זהה, אתם לא באמת עושים הרבה על מנת לשפר את איכות התמונה.

החלפת מצלמה lg g4:

וזה עוד לא הכול. שימו לב:

פיקסלים קטנים יותר מעמיסים יותר על העדשה ואם היא אינה מספיק טובה על מנת לפתור פרטים רבים, אתם פשוט מסיימים עם תמונות חסרות פרטים. לכן חשוב להבין את האופן בו עובדים רזולוציית המצלמה, החיישן וגודל הפיקסלים, במיוחד כשבוחרים באפשרות החלפת מצלמה LG G4. למכשיר LG G4 יש רזולוציה ומפרטי גודל חיישן די דומים לזה של Samsung Galaxy S6. אבל בהשוואה לאייפון 6 פלוס, ניתן לראות שיש הבדלים ניכרים בגודל החיישן, ברזולוציה, בצמצם העדשה ובגודל התמונה. כמעט מכל בחינה, מכשיר LG G4 יוצע על גבי האייפון 6 פלוס. במילים אחרות, החלפת מצלמה lg g4 שהתקלקלה מאפשרת להשיג יותר פרטים מאייפון 6 פלוס, במיוחד כאשר התמונות של LG G4 נדגמות לאותו רוחב.

ייצוב תמונה

למכשיר LG G4 יש מערכת ייצוב תמונה אופטית מרשימה מאוד, בהשוואה לאייפון 6 פלוס. ההבדל באיכות המצלמה שמאפשרת ייצוב התמונה, בולט מאוד כשמחזיקים את הטילפון לצילום תמונות ייחודיות. ניתן לצלם כמה תמונות במהירויות איטיות מאוד באמצעות LG G4 והתמונות יוצאות חדות, ללא עקבות של רעידות מצלמה. אייפון 6 פלוס אינו מצליח להתמודד עם סביבות כהות כל כך ומראה יותר טשטוש בתמונות, מה שאומר שמערכת ייצוב התמונה באייפון 6 פלוס אינה יעילה כל כך בהשוואה, ובשיקולי הבחירה בין שני המכשירים, החלפת מצלמה lg g4, כמעט תמיד תהיה כדאית יותר.

ביצועי פוקוס אוטומטי

ביצועי המיקוד האוטומטי של LG G4 טובים למדי. המכשיר משתמש בזיהוי ניגודיות ליצירת פוקוס אוטומטי, כך שהוא אינו מצלם במהירויות כמו המצלמות הגדולות יותר. על מנת להקל על מיקוד בתנאי תאורה חלשה, מהנדסי LG שילבו מודול "מיקוד לייזר" אשר מצלם עם קרן אינפרא אדום, שמקפיצה את הנושא ומעריכה את המרחק, והמצלמה מגדירה את המיקוד הנכון.

עלות שירותי החלפת מצלמה lg g4

בהתאם למאפייני התקלה במצלמת המכשיר, החלפת מצלמה lg g4 עשויה לעלות בסביבות 100 או 140 ₪, עם אפשרות קניית מתקן מגן להגנה על כל המכשיר, בעלות של 450 ₪. כך שלפני רכישת טלפון חדש, מומלץ להשוות מחירי החלפת מצלמה, במקרה שזוהי התקלה היחידה בטלפון. חשוב להבין גם את תנאי האחריות להחלפת המצלמה, ועלות רכישת התוספות החשובות.

מחפשים מעבדת פלאפונים מקצועית לתיקון או החלפת מצלמה lg g4, הגעתם למקום הנכון!? אצלנו ב- hicell תוכלו להנות משירות מקצועי, יעיל ותוך זמן קצר תהנו ממצלמה חדשה. זה שהמצלמה כבר לא פועלת זה ממש לא אומר שצריך לרכוש סמרטפון חדש. לאחר התיקון תוכלו להנות משירות מקצועי, יעיל ומהיר, כך שהטלפון יחזור לשימוש ותוכלו לעשות בו בדיוק מה שעשיתם עד עכשיו. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר אתהפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

ראו גם: תיקון טלפון סלולרי | תיקון סלולרי בבית הלקוח

החלפת מצלמה lg g4