החלפת מסך גלקסי 8: לקנות חדש או לתקן?

תוכן עניינים

אי אפשר לבצע את הפעולות שאנחנו רגילים לעשות עם הסמרטפון שלנו כאשר המסך שבור או מקולקל. אי אפשר לצפות בסרטונים, בטח שלא לשחק, אי אפשר לשים מוזיקה, גם לא להתכתב בהודעות, אי אפשר לקרוא חדשות או להתעדכן ברשתות החברתיות. החלפת מסך גלקסי 8 נחשב לשירות הפופולארי ביותר שמסתכלים על סוגי תקלות במכשירים ניישים. למעשה, כשמסך גלקסי נשבר או נסדק, רוב האנשים מתעניינים בעלות החלפת מסך גלקסי 8 ובודקים את אפשרויות התיקון או ההחלפה לעומת אפשרויות קניית מכשיר חדש. מאמר זה יסייע לכם להחליט! אם יש לכם מסך גלקסי 8 סדוק ואינכם בטוחים אם להחליף או לתקן אותו לפני שאתם קונים מכשיר חדש, כדאי שתתחילו עם השוואת מחירי רכישת מכשיר חדש לעומת מחירי החלפת מסכים.

בדרך כלל, אתם יכולים לחסוך באופן משמעותי באמצעות החלפת מסך גלקסי 8 במקום לקנות מכשיר חדש. המחיר הגבוה של המכשיר החדש עשוי להרתיע, במיוחד כשמבינים שעלות התיקון זולה באופן משמעותי, כשבוחרים טכנאי מכשירים סלולריים מיומן שמבצע את שירות החלפת המסך במקצועיות.

החלפת מסך גלקסי 8

חישוב הערך הנקי של גלקסי 8 לאחר החלפת מסך

עם הבנת עלות החלפת מסך גלקסי 8, ניתן לחשב את הערך הנקי לאחר התיקון בנוסחה הבאה: מחיר לעלות התיקון – ערך נטו.

בשלב הבא, יש לחשב את הערך הנקי על סמך התיקון הנבחר. זה הסכום שניתן לקבל על תיקון מסך גלקסי 8 במקום רכישת מכשיר חדש.

אפשרויות שירות

  • שירותי החלפת מסך גלקסי 8 מסייעים לתזמן תיקוני מסכים סדוקים באמצעות חלקים מקוריים של סמסונג.
  • מרכזי שירות מורשים של סמסונג מאפשרים לבצע תיקונים מהירים ואיכותיים שניתן לסמוך ולהסתמך עליהם.
  • שירות החלפת מסך גלקסי 8 מכסה נזק מקרי מטיפול עם השתתפות עצמית נמוכה, ומרחיב את ההגנה לאחר שהאחריות הסטנדרטית נגמרת, בין אם אתם זקוקים לתיקון או להחלפה.
  • החלפת מסך גלקסי 8 הכרחית במיוחד אם למכשיר יש נקודה עגולה של פיקסלים מתים, כי יתכן שהוא היה נתון ללחץ הדרגתי שפגע בזכוכית הקדמית, תוך פגיעה במסך שמתחתיה.
  • פיקסלים מדממים נגרמים לרוב כתוצאה מפגיעה בקצה המכשיר, שגורמת לשורות או עמודות פיקסלים להציג קווים שחורים או בצבע מוזר, במצב שדורש את החלפת המסך.

השוואת אפשרויות החלפת מסך גלקסי 8 לעומת רכישת מכשיר חדש

יש להשוות את הערך הנקי של החלפת מסך גלקסי 8 לעומת רכישת מכשיר חדש. פעולה זו מקלה על הבנת האפשרות שממקסמת את ערך התיקון. ניתן לקבל את מירב הכסף עם בחירה באפשרות תיקון המסך השבור. אם המטרה היא לשמור את הטלפון שלכם עוד שנה או שנתיים, שווה לשלם על התיקון, אבל אם הוא יאבד מערכו עם הזמן, אז כדאי לרכוש מכשיר חדש עכשיו אם אתם מעוניינים לחסוך כסף או שאתם מוכנים לשדרג לטלפון חדש.

החלפת מסך גלקסי 8

איך בוחרים מעבדת טלפונים להחלפת מסך גלקסי 8?

הדבר הכי חשוב שבוחרים מעבדה הוא המקצועיות. הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא שהמסך יתקלקל שוב אחרי שתחליפו אותו ולכן יש חשיבות גם לכל העניין של המקוריות. מסך מקורי יאפשר לכם להנות מהטלפון שלכם לעוד שנים רבות. דבר נוסף שמהווה פקטור לבחירת מסך גלקסי 8 ובכלל לכל סוגי התקלות הוא הזמינות. רובנו עושים שימוש תדיר ויומיומי בטלפון שלנו, בטח שלא יכולים להסתדר בלעדיו יותר מיום או יומיים, זאת במידה ואנחנו מקבלים או שיש לנו טלפון חלופי. לכן, חשוב לבחור מעבדת תיקונים זמינה שתספק לנו את השירות כמה שיותר מהר ותחזיק לנו את הטלפון חזרה ליד תוך מקסימום יום עסקים. יש היום מעבדות המתקנות טלפונים המספקות שירות מהיום להיות ואפילו כאלה שיגיעו עד אליכם ויחזירו אליכם את הטלפון, ככה שאתם לא צריכים בכלל להתאמץ. יותר מזה?. בנוסף, כדאי לבדוק את נושא ההגינות והשקיפות. מה זה אומר? זה אומר שכאשר אנחנו בוחרים מעבדת פלאפונים אנחנו רוצים שיסבירו לנו במדיוק מה התקלה ואם יש תקלות נוספות ואנחנו רוצים שהתשלום שנדרש מאיתנו יהיה הוגן ובהתאם לסוג התקלה.

עלות החלפת מסך גלקסי 8

עלות החלפת מסך גלקסי 8 עשויה להתחיל ב-450 ₪ ולהגיע עד 600 ₪. מה שאומר שאפשרות החלפת המסך על ידי טכנאי מקצועי חוסכת לפחות 480 ₪ מרכישת מכשיר חדש. יחד עם זאת, ניתן לתקן מסך גלקסי שבור או סדוק גם בעלות של 92 ₪, שזה בהחלט הרבה יותר זול ממה שתשלמו על מכשיר חדש.

אם אתם מעוניינים לוודא שאתם מקבלים את העסקה הטובה ביותר, חשוב להקפיד על השוואת אפשרויות החלפת מסך גלקסי 8 לעומת רכישת מכשיר חדש ולבחור באפשרות המשתלמת ביותר.

רוצים לקבל מידע נוסף על החלפת מסך גלקסי 8? המומחים של hicell נמצאים כאן במיוחד בשבילכם. דרכנו תוכלו להנות משירות מקצועי, יעיל ואמין ולהחליף את המסך של הסמרטפון שלכם במחיר הוגן. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה.

ראו גם: מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת

החלפת מסך גלקסי 8