החלפת רמקול לאייפון 5: הנה איך עושים את זה נכון

תוכן עניינים

ניסיתם לחשוב פעם כמה פעולות אתם עושים ביום עם האייפון שלכם?

הנה כמה מהן:

  1. קבלה והוצאה של שיחות – ישראלי ממוצע מוציא 12 שיחות ביום ומקבל 8 שיחות ביום. מדובר בשכירים בלבד. עם מתייחסים לעצמאיים, הממוצע עולה פי כמה ומסתכם בממוצע של 28 שיחות יוצאות ביום ו-39 שיחות נכנסות. נתון מטורף וזו רק פעולה אחת שאנחנו מבצעים עם הטלפון שלנו.
  2. ווטצ‘אפ – מנתונים עולה כי ישראלי נמצא בתוך הווטצ‘אפ ומתכתב במשך שעתיים וחצי מהיום שלו, זה נתון שממש קשה לתפוס אותו. אנחנו מתכתבים לצרכים פרטיים ולצרכי עבודה כל הזמן.
  3. רשתות חברתיות – אנחנו נמצאים ברשתות החברתיות שעות על גבי שעות. אנחנו קוראים פוסטים בפייסבוק, אנחנו עוקבים אחרי אנשים ומותגים בסטוריז באינסטגרם, אנחנו צופים בסרטונים ביוטיוב. יש כאלה שגם משווקים את העסק שלהם ברשתות החברתיות והנה לכם כמה שעות בכל יום בהן אנחנו נמצאים עם הטלפון החכם שלנו.

החלפת רמקול לאייפון 5:

תוסיפו לכל זה צילום של תמונות, שימוש באפליקציית הוויז בכל פעם שאנחנו יוצאים מהבית או חוזרים אליו כדי להתחמק מפקקים ותנועה חזקה, קבלה ושליחה של מיילים והנה לכם – החבר הטוב שלנו. זה שאי אפשר לחיות בלעדיו ולו לרגע אחד. שיש תקלה, כולנו מרגישים שחרב עלינו עולמנו ואנחנו עושים הכל כדי למצוא מעבדה מקצועית שתתקן עבורנו את הסמרטפון כמה שיותר מהר.

כאשר אייפון 5 אינו משמיע צליל, המצב עשוי להיות מתסכל, במיוחד כאשר אין אפשרות להיכנס לשיחת וידיאו או להשמיע מוזיקה. אבל אל דאגה, מאמר זה מלמד בדיוק מה לעשות כשמגיע הזמן לפנות למעבדת תיקונים ולבקש החלפת רמקול לאייפון 5.

האם הצלילים מופעלים במקומות אחרים?

iPhone 5 מתוכנן להתחברות אוטומטית והשמעת צלילים דרך רמקולי Bluetooth, טלוויזיות Apple ומכשירים אחרים. בחלק מהמקרים אינכם מבינים שהטלפון שלכם משמיע קול דרך מכשיר אחר, כמו בבית או במכונית שלכם. על מנת לוודא שהטלפון אינו משמיע מוזיקה במקום אחר, יש לכבות את הבוטוס ולהתנתק ממכשירים אחרים.

אתם יכולים לבצע את שתי המשימות האלו באמצעות מרכז הבקרה בטלפון שלכם. לאחר מכן נסו להשמיע את הצליל שוב. אם פעולות אלו אינן מסייעות, כנראה שהגיע זמן החלפת רמקול לאייפון 5.

ניקיון המקלטים והרמקולים

יש להסיר את כל מגני המסך, הסרטים או הכיסויים מהמכשיר, ולבדוק את פתח הרמקול כדי להבין אם הוא חסום או מלוכלך. זהו צעד שטכנאי מעבדת אייפון יבחר לנקוט בו לפני החלפת רמקול לאייפון 5. הוא יוודא שהמקלט תקין, ובמידת הצורך ינקה את פתח הרמקול או המקלט באמצעות מברשת קטנה, רכה, נקייה ויבשה.

שחזור האייפון

כדי לוודא שהבעיה אינה נוגעת לתוכנה, טכנאי אייפון ממליץ לשחזר אייפון 5. ראשית, הוא יבצע גיבוי למכשיר שלכם, ולאחר מכן יבצע שחזור. עם סיום התהליך, ניתן לקבוע אם הבעיה נפתרה, אם ניתן לשמוע את צלילי המקלדת. במצב בו הרמקולים של אייפון 5 אינם עובדים, או שהמכשיר משמיע צלילים עמומים, למרבה הצער, יתכן שהרמקול נשבר. אל דאגה, עדיין יש אפשרויות טובות של החלפת רמקול לאייפון 5.

תיקון רמקול אייפון

במצב בו הרמקול של אייפון 5 שבור, משמיע צליל עמום או שאינו מתפקד במהלך שיחות, אל דאגה! יש חדשות טובות: ניתן לבצע החלפת רמקול לאייפון 5 באמצעות שירות תיקונים. יש גם חלופות זולות, כמו שירות תיקון אייפון על ידי איש מקצוע מומחה בתחום. חוץ מזה, יש לוודא את תקופת האחריות לתיקון האייפון כדי להבין אם החלפתו משתלמת יותר. אם תחליטו לקחת את המסלול של החלפת רמקול לאייפון 5, הקפידו ליצור קשר עם טכנאי אייפון שיסביר לכם איך הכי כדאי להתנהל במצב זה.

שדרוג אייפון 5

במצב בו אייפון 5 כבר ישן, לא יינתן שירות או תמיכה בעדכוני תוכנה או תיקונים. לכן תיקון האייפון עשוי להיות יקר ולהתבצע בתהליך מורכב. במקרה זה יתכן שעדיף להשקיע באייפון חדש. לסמארטאפונים חדשים יותר יש תמיכת תוכנה עדכנית. יצרן אייפון יסייע לכם במקרה שהמכשיר ניזוק. אם ניתן לתקן את בעיית התוכנה, או שטכנאי אייפון קבע שהרמקולים של המכשיר אינם מתפקדים בשל בעיות חומר, זה הזמן לבצע החלפת רמקול לאייפון 5.

עלות החלפת רמקול לאייפון 5

העלות הממוצעת לשירות החלפת רמקול לאייפון 5 היא 300 ₪, וניתן למצוא את השירות בעלויות יקרות או זולות יותר, בהתאם למאפיינים שמשפיעים על חומרת התקלה, ותנאי מעבדת התיקונים.

החלפת רמקול לאייפון 5:

רוצים לקבל מידע נוסף על החלפת רמקול לאייפון 5? מעבדת פלאפונים Hicell תספק לכם שירות יעיל, מקצועי ומהיר ללא פשרות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיע אלינו או להזמין אותנו למקום בו אנחנו נמצאים והתיקון יעשה תוך זמן קצר. אחריות על השירות, שימוש בחלקי החילוף המקוריים של המכשיר, מחיר הוגן ואיכות. השאירו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם במהרה.

ראו גם: החלפת מצלמה לאייפון 5 | תיקון אייפון

תיקון מסך אייפון 6, אמנם העלות לא תהיה גבוהה, אבל יש סיכוי שתתקשו באיתור חלקי חילוף ישנים (בגלל יושן המכשיר