מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת – תיקון הפלאפון גם בסופ"ש!

תוכן עניינים

צריכים מעבדת פלאפונים בדחיפות? מעבדות פלאפונים רבות מעניקות שירות תיקון פלאפונים גם בשבת. על מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת נרחיב במאמר הבא ונסביר כיצד לבחור מעבדת פלאפונים טובה.

מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת

מדוע צריך מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת?

הפלאפונים הם חלק משמעותי מהחיים של כולנו. הם מכילים פרטים רבים ומשמשים אותנו עבור דברים רבים כמו לקבוע תור לקופת חולים, לברר מה מצב חשבון הבנק שלנו, דרכם אנחנו יכולים לנהל עבודה ולנהל את האימייל, יש בהם מספרי טלפון חשובים, עניינים הקשורים לעבודה, למשפחה ועוד. רוב האנשים שצריכים להיות בלי הפלאפון שלהם מיד שואלים כמה זמן זה ייקח. למעשה, רובנו מסתמכים על הטלפון ואם הוא לא זמין לנו אנו מרגישים את המחסור בצורה משמעותית. ככל שזמן ההמתנה לתיקון הפלאפון יהיה קצר יותר, כך נוכל לחזור לשגרת החיים שלנו מהר יותר ונרגיש את המחסור באופן פחות משמעותי. מהסיבה הזו, מעבדות פלאפונים רבות בוחרות לפתוח את העסק גם בשבת ובמקרים מסוימים אפילו במשך כל שעות היממה, כלומר, 24/7. כאשר יש מעבדת פלאפונים שפתוחה בשבת היא זמינה לנו. אנחנו יכולים לקבל שירות גם ביום בו רוב העסקים סגורים, וכך זמן ההמתנה שלנו פוחת משמעותית. אנשים רבים מעדיפים לעבוד עם מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת, על מנת להיות בטוחים כי יוכלו לקבל מענה לבעיות שלהם בכל זמן שיצטרכו.

 

מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת- גיבוי נתונים

לפני שאתם מגיעים למעבדת פלאפונים על מנת לתקן את התקלה בפלאפון שלכם, חשוב מאוד לבצע גיבוי של כל הנתונים. בדרך כלל, כאשר יש תקלה בפלאפון, רוב האנשים ימהרו להגיע למעבדת פלאפונים על מנת שהתקלה תתוקן כמה שיותר מהר והם יוכלו לחזור לשגרה שלהם. אך חשוב מאוד לזכור לגבות את כל הנתונים לפני ההגעה למעבדת פלאפונים. אם הטלפון תקול ולא ניתן לעשות זאת דרכו, תוכלו לעשות זאת על ידי חיבור כבל USB למחשב. יש לשים לב כי מעבדות פלאפונים אינן אחראיות על המידע בפלאפון במהלך התיקון או על גיבוי המידע. לכן, חשוב מאוד לבצע גיבוי לפני ההגעה למעבדה. במידה ואינכם יודעים כיצד לעשות זאת, מומלץ להתייעץ עם איש תמיכה במעבדת הפלאפונים, לפני מסירת הנייד לתיקון.

 

מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת- כיצד נבחר?

מלבד העובדה שהמעבדה פתוחה בשבת, חשוב מאוד לבחור מעבדת פלאפונים טובה על מנת לקבל שירות טוב ושהטלפון יתוקן כהלכה. אז כיצד נבחר מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת?

  1. ניסיון ומוניטין בדקו מה הניסיון של מעבדת הפלאפונים ומה המוניטין שלה. האם במעבדה עובדים מומחי תיקון מכשירים בעלי ניסיון רב? או שמדובר במעבדה חדשה שרק הוקמה וגם העובדים שלה חסרי ניסיון? ניסיון רב ומוניטין טוב יכולים להבטיח לכם כי הטלפון בידיים טובות.
  2. התאמה בין המעבדה לבין הפלאפון שלכם קיימות מעבדות שונות המעניקות שירותים שונים למכשירים שונים. לדוגמא, מעבדות פלאפונים המתמחות בתיקון של מכשירי אפל בלבד או מעבדות שמתמחות בתיקון של מכשירי אנדרואיד בלבד. לכן, תחילה בדקו מה מומחיות המעבדה ועם אילו מכשירים היא מתעסקת. בנוסף, קיימות מעבדות פלאפונים מסוימות המעניקות שירותים מסוימים בלבד. לדוגמא, מעבדה המספקת שירותי תיקון של בעיות קורוזיה בפלאפונים. לעומת זאת, יכולה להיות מעבדת פלאפונים המספקת שירותי תיקון מסכים, החלפה של מסכים שבורים ועוד. לכן, בררו אילו מעבדה מעניקה שירותי תיקון בהתאם לתקלה של הפלאפון שלכם.
  3. חלפים יש מעבדות בהן משתמשים בחלפים מקוריים ויש מעבדות שמשתמשות בחלפים חלופיים (כאלה שלא שווקו על ידי היצרן). לכן, מומלץ לוודא מראש באילו חלפים המעבדה משתמשת. יש לקחת בחשבון כי תיקון מכשיר עם חלפים מקוריים ואיכותיים, יהיה בטוח יותר ויבטיח לכם עמידות לאורך זמן רב יותר.
  4. אחריות מעבדות רבות לא מציעות אחריות על התיקון ובמקרה שהתיקון לא בוצע כהלכה, הלקוח מבזבז את הכסף שלו. לכן, חשוב לוודא כי המעבדה מולה אתה עובדים מציעה אחריות על התיקון עצמו ולכמה זמן תקפה האחריות. שימו לב כי האחריות בדרך כלל תקפה רק על ידי הצגת חשבונית. לכן חשוב מאוד לשמור על החשבונית על מנת להיות זכאים לאחריות. כמו כן, האחריות חלה רק על אותם חלפים שהותקנו או תוקנו במעבדה ולא על כל המכשיר.
  5. בדיקות נוספות בדרך כלל תגיעו למעבדת פלאפונים על מנת לתקן תקלה שהבחנתם בה כמו מסך שבור, בעיית קורוזיה, בעיה בסאונד ועוד. אך יש לקחת בחשבון, כי לעתים התקלה שאתם מודעים אליה היא אינה התקלה היחידה. לכן, במעבדות רבות מבצעים בדיקות נוספות ויסודיות של הפלאפון, על מנת לנסות לאתר תקלות נוספות. ברוב המקרים הבדיקות יהיו ללא עלות במידה והלקוח יתחייב לבצע את התיקון באותה מעבדה.
  6. מחיר כמה עולה השירות של תיקון הפלאפון שלכם במעבדה? יש מעבדות זולות יותר וזולות פחות. יש מעבדות המנצלות את המצוקה של הלקוח ואת הצורך המיידי שלו בפלאפון וגובות מחירים גבוהים מאוד. לכן, בצעו השוואת מחירים של מספר מעבדות, על מנת להבין מה המחירים הנפוצים בשוק.

מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת

ראו גם: מעבדת פלאפונים | מעבדת תיקון אייפון

מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת