מעבדת תיקון אייפון – כל מה שחשוב לדעת על תיקון אייפון

תוכן עניינים

נהרס לכם האייפון? כנראה שאתם צריכים מעבדת תיקון אייפון. קיימות שלוש תקלות נפוצות באייפונים- מסך אייפון שבור, בעיית קורוזיה באייפון או כאשר אחד מכפתורי האייפון או יותר אינם מגיבים. במקרה כזה, נצטרך לפנות למעבדת תיקון אייפון. צריכים לתקן את האייפון? המאמר הבא הוא בשבילכם.

מעבדת תיקון אייפון

מעבדת תיקון אייפון- גיבוי נתונים

האייפונים הם חלק משמעותי בחיינו והם משמשים אותנו כמעט לכל דבר- יצירת קשר, צילום תמונות או סרטונים, גלישה באינטרנט, רכישות אונליין, משחקים, אימייל ועוד. לכן, כאשר יש תקלה באייפון, אנשים יגיעו כמה שיותר מהר למעבדת תיקון אייפון. אך חשוב מאוד לזכור לגבות את כל הנתונים לפני ההגעה למעבדה. יש לשים לב כי המעבדות אינן אחראיות על המידע באייפון במהלך התיקון או על גיבוי המידע. לכן, חשוב מאוד לבצע גיבוי לפני ההגעה למעבדה. במידה ואינכם יודעים כיצד לעשות זאת, מומלץ להתייעץ עם איש תמיכה במעבדה, לפני התיקון.

 

מעבדת תיקון אייפון- דגשים חשובים

שימו לב, כי קיימות מגוון מעבדות תיקון טלפונים ניידים. כאשר אתם צריכים לתקן אייפון, מומלץ לבחור במעבדה שמתמחה בתיקון של מכשירי אפל בכלל ואייפונים בפרט. למעבדה כזו בדרך כלל יהיו חלפים רבים התואמים למכשירי אפל השונים כך שהם יצליחו להעניק לכם את התיקון המתאים לכם ביותר. בנוסף, קיימות מעבדות מסוימות המעניקות שירותי תיקון מסוימים. לדוגמא, מעבדה המספקת שירותי תיקון של בעיות קורוזיה. לעומת זאת, יכולה להיות מעבדה המספקת שירותי תיקון מסכים, החלפה של מסכים שבורים ועוד. לכן, בחרו במעבדת תיקון אייפון המתאימה לתקלה של האייפון שלכם. כמו כן, מומלץ לבדוק באילו חלפים משתמשים במעבדה. יש מעבדות בהן משתמשים בחלפים איכותיים יותר ויש כאלה שפחות. קודם כל יש לקחת בחשבון כי חלפים מקוריים לאייפון לא ניתן למצוא, אלא במעבדות אפל מקוריות. אך, קיימים חלפים תואמים איכותיים שזהים כמעט לחלוטין לחלפים המקוריים. לעומת זאת, חלפים סיניים זולים לא מומלצים כלל.

מעבדת תיקון אייפון

מעבדת תיקון אייפון- תקלות נפוצות

1.מסך שבור התקלה הנפוצה ביותר באייפונים היא מסכים שבורים או תקולים. מסך האייפון מורכב משני סוגי מסכים- מסך מגע- מסך מגע הוא למעשה מסך הטאצ' של האייפון המאפשר את ההתנהלות שלנו דרך מגע. מסך מגע הוא הזכוכית הפנימית והוא מתרגם את הנגיעות שלנו על המסך לפעולות. בדרך כלל מסך המגע הוא יהיה המסך שנשבר או נסדק. מסך LCD- המסך עליו אנחנו רואים את התמונה. במכשירים החדשים מסך המגע מחובר למסך ה-LCD ולכן, גם אם רק אחד מהשניים נשברים, לא ניתן לתקן אותם בנפרד, מה שמייקר את עלות התיקון. תיקון של מסך האייפון הוא די מהיר ויכול לקחת מקסימום שעה (כמובן בהתאם לעומס שיש על המעבדה אליה לקחתם את האייפון לתיקון). המחיר של תיקון מסך אייפון משתנה בהתאם לדגם של האייפון ולאיכות המסך. יש מסכים יקרים יותר ויקרים פחות. כפי שציינו קודם בנוגע לחלפים, כך גם לגבי המסכים. אנו ממליצים לא להתפשר על מסכים סיניים זולים שיכולים לגרום לבעיות ותקלות בהמשך.

2.תיקון אייפון- קורוזיה בעיות קורוזיה הן בעיות שנגרמות בגלל שהמכשיר נרטב וחדרו לתוכו מים. בואו נודה באמת, כולנו לוקחים את האייפון לכל מקום, כולל לשירותים ולמקלחת. בעיות קורוזיה יכולות להיגרם בגלל אדים במקלחת, טיפות מים ועוד. הסיבה הנפוצה ביותר היא נפילתו של האייפון לאסלה. ברוב המקרים של בעיות קורוזיה, נשרף רכיב מסוים וניתן לתקן את האייפון על ידי החלפת הרכיב בלבד.

יש מספר בעיות קורוזיה נפוצות:

  • סוללה- סוללה שנשרפה בגלל חדירת מים תהיה קלה יחסית לתיקון.
  • שקע- שקע שנשרף בגלל חדירת מים יהיה קל יחסית לתיקון.
  • אוזנייה- אוזנייה שנשרפה בגלל חדירת מים תהיה קלה יחסית לתיקון.
  • מערכת האודיו- במקרה שחדרו מים למערכת האודיו זו תהיה בעיה קשה לתיקון.
  • מעגל הטעינה- במקרה שחדרו מים למעגל הטעינה של האייפון המכשיר לא יוכל לקבל חשמל מהסוללה ומדובר בבעיה קשה לתיקון.

על מנת לזהות בעיית קורוזיה באייפון, יש מדבקות לבנות בשקע הטעינה, בלוח האם של האייפון ובאוזנייה. כאשר המדבקות הלבנות באות במגע עם מים הן הופכות לאדומות. ברוב המקרים, תיקון בעיית קורוזיה יהיה על ידי ניקוי האייפון. במידה ונגרם נזק לחלק פנימי, זה אומר שניקוי הקורוזיה לא הספיק ויש להחליף את החלק הפגום (אם ניתן). בצורה זו המחיר לתיקון יעלה בהתאם לשווי החלק שהוחלף ועבודת הניקוי.

3.תיקון אייפון- כפתורים לא מגיבים כפתור הבית של האייפון הוא הכפתור הנשחק ביותר, לכן ברוב המקרים הוא יהיה הכפתור התקול. בדרך כלל, לאחר שימוש של שנה, שנה וחצי באייפון יהיה צורך להחליף את כפתור הבית (או את האייפון עצמו). תיקון כפתור הבית של האייפון נחשב לתיקון מהיר וזול שלוקח כחצי שעה בלבד ונע סביב 200 שקלים. במקרים אחרים, הכפתורים שלא יגיבו יהיו כפתורי רטט, הדלקה או הווליום של האייפון. במקרה כזה יהיה צורך לתקן את פלט הכפתורים, או בשמו השני פלט עליון, באייפון, או להחליפו. עלות החלפת פלט הכפתורים נעה בין 200 לבין 250 שקלים.

 

ראו גם: מעבדת פלאפונים | תיקון אייפון X

מעבדת תיקון אייפון