החלפת סוללה אייפון 7 – מה צריך לדעת לפני החלפת הסוללה

תוכן עניינים

אם גם לכם הסוללה של האייפון 7 שבקה חיים, הפוסט הבא בדיוק בשבילכם. למעשה, כולנו עושים שימוש יומיומי קבוע, יש גם כאלה שהשימוש הינו בלתי פוסק כי כל עולמם הפרטי והעסקי נמצא במלבן הזה שנקרא אייפון. אנחנו מצלמים איתו,מעלים איתו תמונות לרשתות החברתיות וגם סרטונים עונים לפוסטים, קוראים חדשות, שומעים מוזיקה, עונים ומקבלים מיילים ללא הפסקה, היומן שלנו על האייפון, בואו לא נשכח גם שהוא עוזר לנו להגיע בשעות העמוסות ביותר הביתה. האייפון משרת אותנו נאמנה יום יום, שעה שעה וקשה לנו מאוד לדמיין את החיים שלנו בלעדיו. לכן, בלי סוללה הוא פשוט לא משרת אותנו ואנחנו לא יכולים לעשות כמעט שום דבר. החלפת סוללה אייפון 7 דורשת ידע מקצועי והבנה בתחום.

למעשה, אייפון 7 מתוכנן לספק חוויה פשוטה וקלה לשימוש, שאפשרית רק באמצעות שילוב טכנולוגיות מתקדמות והנדסה מתוחכמת. תחום טכנולוגיה חשוב אחד הוא סוללה וביצועים. סוללות הן טכנולוגיות מורכבות, ומספר משתנים תורמים לביצועי הסוללה ולביצועים הקשורים לאייפון. כל הסוללות הנטענות הן חומרים מתכלים שיש להם תוחלת חיים מוגבלת, כי בשלב מסוים הקיבולת והביצועים שלהן יורדים כך שצריך להחליף אותן. ככל שהסוללות מתבגרות, עשויים להתרחש שינויים בביצועי האייפון. מאמר זה מסביר מתי מגיע הצורך לבחור אפשרות החלפת סוללה אייפון 7.

החלפת סוללה אייפון 7

סוללות ליתיום יון

סוללות אייפון משתמשות בטכנולוגיית ליתיום יון. בהשוואה לדורות ישנים יותר של טכנולוגיית סוללות, סוללות ליתיום יון נטענות מהר יותר, מחזיקות מעמד זמן רב יותר, ויש להן צפיפות הספק גבוהה יותר עבור חיי סוללה ארוכים יותר באריזה קלה יותר. טכנולוגיית ליתיום יון נטענת מספקת היום את הטכנולוגיה הטובה ביותר עבור המכשיר שלכם.

התיישנות הסוללות

כל הסוללות הנטענות מיוצרות מרכיבים מתכלים שהופכים להיות פחות יעילים מבחינה כימית עם ההתיישנות, במצבים שמובילים לבחינת צורך החלפת סוללה אייפון 7. ככל שסוללות ליתיום יון מתיישנות מבחינה כימית, כמות הטעינה שהן יכולות להחזיק פוחתת, וכתוצאה מכך קיימים פרקי זמן קצרים יותר לפני שהמכשיר צריך להיטען מחדש. אפשר להתייחס למצב זה כאל הקיבולת המקסימלית של הסוללה, כלומר, המדד של קיבולת הסוללה ביחס לזמן שבו היא הייתה חדשה. חוץ מזה, יכולתה של סוללה לספק ביצועים מיידיים מקסימליים, או שיא הספק, עשויה לרדת.

על מנת שטלפון יפעל כראוי, האלקטרוניקה חייבת להיות מסוגלת לשאוב כוח מידי מהסוללה

תכונה אחת שמשפיעה על אספקת הכוח המיידית היא העכבה של הסוללה. יתכן שסוללה עם עכבה גבוהה לא תוכל לספק כוח מספיק למערכת שזקוקה לה, מה שמוביל להכרח החלפת סוללה אייפון 7. עכבה של סוללה עשויה להתרחש אם לסוללה יש גיל כימי גבוה.

עכבת הסוללה תגדל באופן זמני במצב טעינה נמוך ובסביבת טמפרטורה קרה. בשילוב עם גיל כימי גבוה, עליית העכבה תהיה משמעותי יותר. אלו הם המאפיינים של כימיה של סוללות שמשותפים לכל סוללות הליתיום יון בתעשייה.

החלפת סוללה אייפון 7

הקשר בין הכוח החשמלי של הסוללה לבין הצורך בהחלפתה

כשחשמל נמשך מסוללה שיש לה רמת עכבה גבוהה, המתח של הסוללה ירד באופן משמעותי במצב שידרוש החלפת סוללה אייפון 7. רכיבים אלקטרוניים דורשים מתח מינימלי על מנת לפעול כהלכה.

מצב זה כולל את האחסון הפנימי של המכשיר, מעגלי החשמל והסוללה. מערכת ניהול החשמל קובעת את יכולת הסוללה לספק כוח זה, ומנהלת את העומסים על מנת לשמור על פעילות. כאשר אין אפשרות עוד לתמוך בפעולות עם מלוא היכולות של מערכת ניהול החשמל, המערכת תבצע כיבוי לשימור רכיבי אלקטרוניים אלו. עלות החלפת סוללה אייפון 7 מקורית היא 199 ₪, עם דמי משלוח בסך 62 ₪.

מה עושים שהסוללה לא עובדת?

הסוללה מתרוקנת תוך מספר דקות? לא יודעים מה הבעיה?

בשלב הראשון אתם צריכים לפנות למעבדה או טכנאי טלפונים. אי אפשר להבין האם מדובר בסוללה או ברכיב אחר עד שמישהו מקצועי לא בודק אותו. כמובן שיש את כל הסימנים שמעידים על כך אבל צריך לבדוק. בדרך כלל, לא נהוג לתקן סוללה אלא להחליף אותה. איך בוחרים מעבדה מקצועית? נסו לברר לגבי המלצות מאנשים שאתם מכירים או לעשות חיפוש דרך רשת האינטרנט. חפשו מעבדה שמצד אחד קרובה לאזור המגורים או העבודה שלכם, אך מצד שני תספק לכם שירות מהיר, יעיל ומקצועי. בדקו לגבי שירות תיקונים עד הבית וכך תוכלו לחסוך זמן יקר!

מעוניינים לקבל מידע על החלפת סוללה אייפון 7? מעבדת פלאפונים Hicell מספקת לקהל הלקוחות שלה שירות מקצועי הכולל החלפות ותיקונים עבור כל המכשירים הניידים, הסמרטפונים ומכשור מולטימדיה נוסף כמו טאבלטים או שעונים חכמים. אנו מחזיקים בחלקי החילוף האיכותיים ביותר ומתחייבים לשירות מקצועי, זמינות גבוהה, אחריות על כל תיקון ומענה על כל שאלה. בנוסף, תוכלו להנות משירות תיקונים עד הבית. כעת כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

ראו גם: תיקון אייפון | תיקון מסך אייפון 7

החלפת סוללה אייפון 7