החלפת מסך אייפון 7 בתוך שעה

תוכן עניינים

ישראלים רבים אוהבים את מכשיר האייפון על פני כל מכשיר אחר. הם מעריכים את הטכנולוגיה המתקדמת של חברת אפל העולמית ובכל פעם שיוצא אייפון חדש, או אחת לכמה שנים, הם בוחרים להחליף. אם גם לכם יש אייפון 7 והמסך שלו תקול, שבור או לא פועל מכל סיבה שהיא, המאמר הבא בדיוק בשבילכם. כאן תוכלו להבין את כל מה שצריך לדעת על החלפת מסך אייפון 7.

מאמר זה מתמקד בשירות החלפת מסך אייפון 7. חשוב לזכור שהתהליך מורכב יותר מכפי שהוא נראה, לכן יש להקפיד לבצע את התיקון רק במעבדת תיקון מורשית שמשתמשת בחלקים מקוריים, על ידי טכנאים מוסמכים ומיומנים בביצוע התיקון, ולאחר סקירת חוות דעת וביקורות על מעבדת השירות. אבל לפני כן, בואו שניה ננסה לחשוב כמה פעולות אנחנו מבצעים באמצעות האייפון 7 שלנו ומדוע אנחנו כמעט שלא יכולים להסתדר בלעדיו.

  • התעדכנות בחדשות – אם בעבר היינו מאזינים לחדשות ברדיו בדרך לעבודה או בסוף היום, היום רוב האנשים מעדיפים להתעדכן בחדשות דרך האפליקציות השונות או אתרי החדשות השונים. זה הרבה יותר נגיש וקל, ניתן לסנן בקלות רבה את התכנים וככה אנחנו קוראים את הידיעות שאנחנו רוצים לקרוא. בלי מסך שפועל כמו שצריך, אי אפשר לקרוא לא חדשות, ולא שום תוכן אחר.
  • מוזיקה- היום, תודות לאפליקציות המוזיקה השונות עם דגש על ה- imusic במקרה של חובבי אייפון, ניתן להאזין לכל סגנון מוזיקלי, לכל שיר, לכל זמר, לכל תקליט שאנחנו רוצים. מדובר בחוויה מוזיקלית כל כך מותאמת אישית, ככה שקשה מאוד לוותר על זה. בלי מסך, לא נוכל לבחור באייפון 7 שלנו את השירים שאנחנו אוהבים.
  • ועוד ועוד- בעזרת האייפון 7 שלנו אנחנו גולשים ברשתות החברתיות, אנחנו מתעדכנים בכל מה שחשוב וצריך להתעדכן עליו גם בחיי העבודה וגם בחיים הפרטיים שלנו בין אם זה בשיחות טלפון ובין אם בווטצ‘אפ או במייל. בלי מסך, אי אפשר לעשות את זה כמו שצריך.

החלפת מסך אייפון 7

לפני קבלת השירות – יש להבין את מאפייני עלות החלפת מסך אייפון 7

יש שתי אפשרויות לתיקון מסך אייפון 7. באופן עצמאי או בשירות תיקונים בתשלום. גישת התיקון העצמי זולה יותר, אבל אם אינכם מנוסים בתהליך, אתם מסתכנים בגרימת נזק נוסף. שירות תיקונים או החלפת מסך אייפון 7 עולה בין 80 ₪ ל-300 ₪, וניתן למצוא ערכות כלים לתיקונים בסביבות 20 ₪ עד 40 ₪.

שירותי החלפת מסך אייפון 7 בתשלום עולים יותר, אבל אין צורך לדאוג לגבי נזק נוסף. חברות תיקונים מורשות רבות מציעות ערבויות ואחריות להשגת שקט נפשי נוסף. שירות החלפת המסך צפוי לעלות בין 400 ₪ ל-500 ₪ אם המכשיר אינו במסגרת האחריות.

בעיות נפוצות עם החלפת מסך אייפון 7

במקרה שאין הגנה מתאימה לאייפון 7 ויש צורך בשירות החלפת מסך אייפון 7, חשוב להחליט אם להחליף את המסך או לרכוש מכשיר חדש, כי חלק מהתיקונים הם פשוטים בעוד שאחרים מורכבים, וההחלטה צריכה להתקבל בהתאם למורכבות התיקון. הנה כמה בעיות מסך אייפון שמצדיקות את החלפת המסך במקום רכישת מכשיר חדש:

  • שבירת מסך מלאה פנימית וחיצונית.
  • הזכוכית שבורה אבל המגע והמסך עובדים כרגיל.
  • המכשיר מציג מסך לבן שאינו מאפשר לראות שום דבר.
  • קווים מופיעים על המסך כתוצאה מנפילה, והתצוגה מטושטשת.

במקרים אלו, טכנאי מיומן במעבדת תיקונים והחלפת רכיבים מקוריים מבצע החלפת מסך אייפון 7, בשירות מהיר, מקצועי ובעלות הוגנת ללא התפשרות על החלפת חלקים איכותיים! וקבלת השירות הכי טוב שאתם יכולים למצוא.

החלפת מסך אייפון 7

קבלת החלטה אם להחליף את המסך או לרכוש מכשיר חדש

ניתן לקבל את מירב שווי עלות החלפת מסך אייפון 7 עם שירות של מעבדת תיקונים מורשית, אבל אם אינכם מרגישים בנוח להחליף את המסך, או פשוט אינכם מעוניינים להתעסק עם התיקון, עדיף לכם לרכוש מכשיר חדש מאשר לשלם על שירות תיקונים.

יש שיקול נוסף: ההחלטה אם להחליף את המסך או לרכוש מכשיר חדש צריכה להתבסס גם על משך הזמן שבו אתם מתכננים להמשיך להשתמש במכשיר. אם אתם מתכננים להשתמש בו עוד שנה או שנתיים, כדאי לשלם על שירות החלפת מסך אייפון 7. אם אתם מתכננים להחליף את המכשיר בקרוב, אין טעם לשלם על שירות התיקון או ההחלפה.

עלות החלפת מסך אייפון 7

לפני רכישת מכשיר אייפון, מומלץ לוודא את עלות החלפת הרכיבים במקרה הצורך, ולהזמין שירות החלפת מסך אייפון 7 רק לאחר קריאת ביקורות, מפרטים טכניים, סקירות של מומחים וחוות דעת של משתמשים. העלות להחלפת המסך משתנה בין מעבדות השירות ועומדת על סך של 98 ₪ 300 ₪.

יש לבצע את ההחלפה או התיקון רק במעבדת שירות תיקונים מורשית שמשתמשת בחלפים מקוריים בלבד.

לקבלת מידע נוסף ושירות מקצועי להחלפת מסך אייפון 7, השאירו את הפרטים שלכם אצלנו ונשמח לחזור אליכם במהרה.

ראו גם: החלפת סוללה אייפון 7 | מעבדת תיקון אפל

החלפת מסך אייפון 7