החלפת מסך איפון 8

תוכן עניינים

החלפת מסך איפון 8החלפת מסך איפון 8

האנושות מתחלקת לשניים. אלו שרואים בסמל התפוח של אפל כחזות הכל: חדשנות, מקוריות ואיכות בלתי מתפשרת ואלו שהם כל השאר. מכשיר האיפון תמיד היה פופולארי בעולם אבל נדמה שבישראל הוא סוג של דת. יש שלא יהיו מסוגלים לשוחח או לשלוח הודעה במכשיר שהוא אינו אייפון. אייפון 8 המשיך את הדרך של קודמיו והציע מכשיר מתוחכם ומעוצב שקל להתאהב בו (במידה ואתה לא החלק השני מהאנושות).

בכל אופן, חדיש ומעוצב ככל שיהיה מכשירי האיפון דומים בדיוק לכל המכשירים בנושא אחד: עמידותם בפני תקלות ושברים במסך. למעשה, החלפת מסך איפון 8 היא אחת מהפעולות הנפוצות ביותר במעבדות הסלולר השונות. הבעיה היא שלא כל מעבדה יודעת לבצע החלפת מסך איפון 8 ביעילות ורמה גבוהה.

מגע ותצוגה

מסך האיפון מתוחכם מאוד אבל ניתן דווקא לתאר אותו בפשטות. למעשה, הוא בנוי מ- 2 שכבות. השכבה הראשונה והחיצונית היא שכבת המגע. זו השכבה שמגינה על הטלפון מבחוץ ואנו נוגעים בה באצבעות אבל למעשה, התפקיד האמיתי שלה הוא לתרגם את המגע שלנו לפקודות שהטלפון החכם יבין ויבצע. כמובן שהיא מאוד עדינה מתוקף תפקידה ושבר קטן ביותר כבר מחבל בה מהותית. השכבה השנייה היא שכבת ה-LCD שהוא למעשה גורם לתמונה להיות מוצגת חיצונית. 

לא תמיד שבר או תקלה באחת השכבות בהכרח גורמת לתקלה וצורך להחליף את השכבה האחרת. למעשה, בטלפונים מסוגים אחרים, הרבה פעמים קל להפריד בין השכבות ולתקן רק את הנדרש. החלפת מסך איפון 8 מעט יותר מסובכת היות והשכבות צמודות זו לזו ולכן בהרבה מקרים, פגיעה באחת פרושה פגיעה בשנייה וגם עם לא, תהליך ההחלפה עצמו מצריך החלפת שניהם. ככלל, מבנה האייפון מצריך שהגעה לטיפול במסך, תעבור דרך חלקים רבים אחרים (מגב המכשיר). זה לא רק מסבך בהרבה את התיקון אלא בעיקר מבהיר לנו, שתיקון של מסך אייפון לא עושים לבד אלא רק במעבדה מקצועית שיודעת בדיוק מה היא עושה ויש לה המכשור לכך.

החלפת מסך איפון 8 במעבדה

לא נכנס לעומקם של דברים ואין לנו רצון לעצבן א בני דת האיפון אבל אפל כמו אפל אוהבת להשאיר את הדברים בשליטתה. בעבר, כדי לבצע תיקון כלשהו באיפון, כמו למשל החלפת מסך איפון 8 היית צריך למסור את המכשיר למעבדה המרכזית שהייתה מחזירה לך אותו רק בתום ימים רבים. למעשה, חלקים מקוריים לאיפון היו רק למעבדה המרכזית. כל השאר היו רק חלקים תואמים. אלו חלקים דומים מאוד למקוריים בעלי איכות דומה אבל לא מקוריים.

למזלנו, כיום ניתן למצוא כבר מעבדות מקצועיות רבות המתמחות בתיקון וכן החלפת מסך איפון 8 ועושות זאת באיכות גבוהה מאוד. ישנם גם אתרי אינטרנט כמו שלנו שמתמחים בנושא ויכולים לאסוף ממך את המכשיר ולהחזיר לך בזמן שיא. במעבדה, המכשיר יעבור בדיקה מקיפה כדי לעמוד על מהות התקלה וכדי לבחון האם נדרשת החלפה מלאה או ניתן לתקן רק שכבה אחת.

מהיר, אדיב, שקוף

במעבדה מקצועית לא רק תקבלו תיקון איכותי אלא גם תקבלו אותו מהר יחסית והכל נעשה עם חלקים תואמים ואיכותיים ולא פחות חשוב, נערכת בקרת איכות לטיפול ובחינה כי כל המערכים מסונכרנים ועובדים כעת היטב. חלק חשוב מאוד הוא נושא האחריות שכן המעבדות אינן מעבדות רשמיות של החברה ולכן המנעו מתיקון אצל מישהו שאינו מעניק לכם אחריות.

ניתן למצוא בשוק גם מעבדות קצת פחות מתמחות העושות שימוש בחלקי חילוף זולים. המחיר שלכם אולי יצא בשלב הראשון מאוד מאוד זול אבל תזכרו שאתם עלולים לשלם על כך מחיר יקר בהמשך. לא דבר מומלץ, בטח בהקשר של האיפון שכה יקר לליבכם. 

החלפת מסך איפון 8