החלפת מסך גלקסי 9 בצורה מקצועית

תוכן עניינים

אחד הדברים המעצבנים ביותר בעולמנו, אפילו ממש טראגי לאחדים מאיתנו, זו תקלה הדורשת החלפת מסך גלקסי 9. בין עם המסך רק מרצד, מראה צבעים שלא צריכים להיות שם, כתמים או חשכה מוחלטת בחלקים אחרים ובטח ובטח אם המסך אינו מגיב פתאום היטב ללחיצות ולמגע אצבעותינו – איכות החוויה שלנו נפגעת. עבור רבים מאיתנו  מדובר בלא פחות מהשבתת יד פיזית שלנו.

כאשר המסך שבור או מקולקל, לא נוכל להעניק למכשיר פקודות אבל גם לא נוכל לצפות בסרטים, להתעדכן ברשתות החברתיות, לשחק, לענות להתכתבויות בווטסאפ ואפילו לא לחייג. אין זה פלא שתקלת מסך נחשבת לתקלה הקשה ביותר. לצערנו, תקלת מסך היא גם הנפוצה ביותר. זה הופך את כל העניין להרבה יותר דחוף עבורנו. אנו נוטים לפעול בסיטואציה כזו בהיסטריה ובחוסר מחשבה.

אופציית החלפת מסך גלקסי 9

אז נכון, חלק גדול מהחוויה שלנו מהטלפון נפגע. אבל כדאי לעצור רגע ולחשוב על העניין בהיגיון. רוב האנשים ירוצו בלי הבחנה וירכשו מכשיר חדש לחלוטין. לא תמיד יש בכך מן ההגיון, שכן ברובם המוחלט של המקרים ניתן לבצע החלפת מסך גלקסי 9 במחיר שהוא נמוך משמעותי מהמחיר של מכשיר חדש דומה. ועוד לא דיברנו על האופציה שמדובר בתקלה שאינה מצריכה החלפת מסך ממש אלא רק תיקון.

ניתן לבצע החלפת מסך גלקסי 9 במחיר שהוא נמוך משמעותי מהמחיר של מכשיר חדש דומה

החלפת מסך גלקסי 9 רק במקום מקצועי

בין אם מדובר בהחלפת מסך גלקסי 9 במלואו ובין עם מדובר רק בתיקון חלק אחד ספציפי, ההמלצה שלנו היא לעשות את זה רק במקום מקצועי מנוסה ואשר מעניק אחריות להחלפה. רבים בשל המצוקה התוקפת אותם, נוטים לחפף בקטע זה ולרוץ למעבדות עלומות. לא אחת אנחנו מתבקשים לתקן מכשירים שבעליהם רצו למעבדות זולות וחסרי מקצועיות שהבטיחו תיקון מהיר אבל לא הפיקו אפילו תיקון באיכות מינימאלי.

אם מדובר בהחלפת מסך גלקסי 9 במלואו ובין עם מדובר רק בתיקון חלק אחד ספציפי, ההמלצה שלנו היא לעשות את זה רק במקום מקצועי מנוסה ואשר מעניק אחריות להחלפה.

שלבי התהליך

החלפת מסך גלקסי 9 כוללת מספר שלבים. בשלב ראשון יש לאתר את מקום התקלה. כאשר יש שבר במסך עצמו- קל להבין כי יש צורך בהחלפת המסך כולו, אך כאשר יש למשל רק ריצוד, החכמה היא להבין מה מקור התקלה ובאיזו שכבה של המסך היא נובעת. כמובן, שלאיתור מקום התקלה ישי השפעה גם על סוג הטיפול ועל המכשור המתקדם שנזדקק לו. החלפת מסך למשל דורשת יכולת לפתוח אותו בלי לפגוע בחלקים רגישים קרובים (לא תאמינו עד כמה דבר זה נפוץ ועד כמה לא תבחינו בשלבים הראשונים אחרי יציאתכם מתיקון לא טוב- שאכן נוצרה בעיה חדשה).

החלפת מסך גלקסי 9 כוללת מספר שלבים. בשלב ראשון יש לאתר את מקום התקלה.

לאחר תיקון הבעיה או החלפת המסך, חובה על איש המעבדה המקצועי לבצע בקרת איכות על עבודתו ובדיקה מקיפה כי כל המכשיר שב לפעול בצורה חלקה ומיטבית. לא שחלילה שקע טעינה נפגע בעת החלפת המסך. יש גם לבדוק כי המסך הושב למקומו בצורה נכונה, כך שהוא מספק גם כעת את האטימה הנדרשת ואת ההגנה שהוא אמור להציע.

בשלב השלישי דרשו לקבל אחריות על התיקון. כן, ממש כמו שאחרי כל תיקון של מכשיר חדש מקבלים אחריות, גם בעת החלפת מסך גלקסי 9 אתם צריכים לקבל אחריות על איכות התיקון. שימו לב, החלפת מסך היא עסק מורכב אבל מצד שני, היא לא אמורה לקחת יותר מכמה שעות- עד יום עבודה אחת. מי שמורח אתכם, יש לבחון אותו היטב. בסה"כ אתם רוצים לחזור ולהשתמש במכשיר במהרה. במקביל, מהירות גבוהה מידי לא בהכרח מעידה על מקצועיות. אתם רוצים לחזור לשגרה מהר אבל לא על חשבון איכות התיקון.

החלפת מסך גלקסי 7