החלפת סוללה אייפון 6s מקורי: חשיבות שירות טכנאים מיומנים

תוכן עניינים

אם ננסה למנות את כל הפעולות שאנחנו עושים עם הטלפון שלנו ביום יום, נגלה כי מדובר בעשרות שלהן. הנה כמה מהפעולות המרכזיות שכל מי שיש לו אייפון 6S או מכשיר חכם אחר עושה:

  • קבלה ושליחה של דואר אלקטרוני למטרת פרטיות ועסקיות – כולנו שולחים מיילים, יש אפילו אנשים ששולחים עשרות ומאות מיילים ביום גם לצרכים פרטיים כמו למשל התכתבות עם הקרובים לנו, גם למטרות עסקיות כמו שליחת מסרים פרסומיים ולעוד מגוון של מטרות.
  • גלישה ברשתות החברתיות – פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, לינקדין, טוויטר… כולנו מעלים תמונות, סטוריז, פוסטים וסרטונים, שוב למטרות פרטיות ועסקיות גם יחד. הרשתות החברתיות חלק בלתי נפרד מאיתנו.
  • שמיעת מוזיקה – האזנה למוזיקה שעות מתות היא חוויה נפלאה דרך הסמרטפון. בנוסף, אנשים רבים מסנכרנים את המוזיקה שלהם עם מערכת האודיו שברכב או בבית. היום כל מה שצריך זה אייפון ורמקול נייד ויש לכם מוזיקה מעולה בכל מקום.
  • צילום – אנחנו מצלמים בעזרת האייפון שלנו תמונות וסרטונים.
  • שיחות – כן, אנחנו גם משוחחים בטלפון.
  • התכתבויות – אחד השימושים היותר נפוצים באייפון ובמכשירים ניידים היום הוא להתכתב עם אחרים. בווטצ‘אפ, במסנג‘ר ואפילו באינסטגרם.

פעולות נוספות שכולנו עושים עם האייפון שלנו הן שמירה על קשר עם הלקוחות שלנו, עריכת וידיאו ותמונות, שימוש באפליקציות שונות כמו למשל אפליקציית הוויז או הגוגל מאפס במטרה להגיע ממקום למקום ברגל או ברכב, אפליקציות ספורט המודדות מרחק ותוצאות ועוד.

לכל הפעולות הללו ולרבות אחרים צריך שתהיה לטלפון הנייד שלנו סוללה פעילה. בלי סוללה אי אפשר לעשות עם הטלפון שום דבר וכן, זה קורה שהיא תקולה. במקרה של צורך בשירות החלפת סוללה אייפון 6s מקורי, חשוב שהתיקון יתבצע על ידי טכנאים מוסמכים שמשתמשים בסוללות מקוריות של אפל. סוללות ליתיום יון הן רכיבים רגישים ויש לייצר ולתחזק אותן בזהירות.

החלפת סוללה אייפון 6s מקורי צריכה להתבצע רק על ידי טכנאים שעברו הכשרת שירות של Apple ומשתמשים בחלקים ובכלים מקוריים של החברה בלבד. ספקי שירות אלה כוללים ספקי שירות מורשים של אפל, או ספקי תיקון עצמאיים שמשתמשים בחלקי אפל מקוריים.

החלפת סוללה אייפון 6s מקורי

אל תנסו להחליף את סוללת האייפון בעצמכם

החלפות שמבוצעות באופן שאינו מקצועי עלולות להוביל להפרת נוהלי בטיחות ותיקון נאותים ולגרום למצב שאינו הולם של החלפת סוללה אייפון 6s מקורי, מה שעלול לגרום נזק לסוללה, להתחממות יתר או לפציעה. מעבדת שירות תיקונים והחלפות רכיבים מספקת שירותי החלפת סוללת אייפון בתוך או מחוץ למסגרת האחריות, על ידי ביקור במעבדה, בחנות או בספק מורשה של אפל, או על ידי שליחת האייפון שלכם על ידי שליח למרכז תיקונים של אפל. ספקי תיקונים עצמאיים מציעים גם שירותים של חלקים מקוריים על ידי טכנאים מיומנים שמבצעים החלפת סוללה אייפון 6s שלא במסגרת האחריות.

רגע לפני שאתם רצים למעבדת התיקונים

רצים למעבדת התיקונים? יש בדיקה קטנה שאתם יכולים לבצע בעצמכם

בחלק מהמקרים, ניתן לכייל את הסוללה לפני החלפתה, בתהליך די פשוט שדורש רק מעט סבלנות. פשוט מרוקנים את הסוללה עד שהטלפון נכבה, ואז טוענים את הסוללה עד מאה אחוזים ללא הפרעה.

בום. הסוללה מכוילת עכשיו. אבל אם התהליך לא עבד, והסוללה עדיין אינה מתפקדת, יש לבחור באפשרות החלפת סוללה אייפון 6s מקורי. בכל מקרה, כדאי להקפיד על צעד זה אחת לכמה חודשים כדי לשמור על אחוז סוללה מדויק ככל האפשר.

החלפת סוללה אייפון 6s מקורי

איך מתבצע שירות החלפת סוללה אייפון 6s מקורי?

זהו המכשיר הראשון שיצרנית אפל השתמשה בו בעמידות נגד מים ואבק בין גוף המכשיר למסך. למדבקה זו חשיבות רבה בשמירה על המכשיר מפני נזקי מים ורטיבות. יתרה מכך, מבנה המכשיר דומה לאייפון 6, ושירות החלפת סוללה אייפון 6s מקורי אינו מורכב ואינו נמשך זמן רב. במעבדת תיקונים, ניתן לשחזר עמידות לאחר החלפת הסוללה. כל הסוללות מקוריות. זמן המתנה משוער הוא שעה בלבד, כלל עמידות לאבק ומים, עם החלפת סוללה מקורית.

עלות החלפת סוללה אייפון 6s מקורי

החלפת סוללה אייפון 6s מקורי מתבצעת במרכז תיקונים של אפל, במעבדת שירות לקוחות או בחנויות החברה, בעלות שמתחילה מ-54 ₪ ועשויה להגיע עד 161 ₪. החלפת הסוללה מתבצעת על ידי טכנאים מקצועיים ומומחים, ללא צורך בהמתנה, ובתוך שעה. אם ברצונכם לקבל את המכשיר עם הסוללה החדשה באמצעות משלוח, תתבקשו להוסיף עלות דמי משלוח בהתאם לתנאי ותעריפי מרכז השירות.

רוצים לקבל מידע נוסף על החלפת סוללה אייפון 6S מקורי? מעבדת Hicell מעניקה לקהל לקוחותיה את כל סוגי השירותים, ההחלפות והתיקונים, הם של טלפונים ניידים והן של מכשירים אחרים כמו טאבלטים, שעונים חכמים ומחשבים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה לכל שאלה. שירות מקצועי, שקיפות מלאה, מחיר הוגן ואחריות מובטחים לכם!

ראו גם: מעבדת תיקון אייפון | תיקון אייפון עד הבית

החלפת סוללה אייפון 6s מקורי