החלפת סוללה אייפון 6 – איך מתבצע תהליך ההחלפה

תוכן עניינים

אין ספק בכלל כי אחד המכשירים הכי פופולארים והכי נמכרים, לא רק בישראל, אלא בעולם כולו הוא מכשיר האייפון 6. מדובר במכשיר סמרטפון חזק, אמין, איכותי של חברת אפל שמביא איתו מגוון של חידושים וטכנולוגיות שלא היו במכשירים הקודמים. אמנם היום יש כבר מכשירים יותר מתקדמים ואפל יצאה כבר עם גרסת האייפון 12 שלה, ועדיין, אם יש לכם אייפון 6, אין סיבה בעולם להחליף אותו בחדש, רק בגלל סוללה או בכלל תקלה שולית אחרת. יחד עם זאת חשוב לדעת כיסוללת הליתיום יון הישנה של אייפון מתחילה בסופו של דבר לאבד את יכולתה לשמור על טעינה תקינה, ומצב זה עשוי להיות מאוד מתסכל, במיוחד אם אתם בחוץ כל היום. אם זה קורה לכם, יש כמה פתרונות: אתם יכולים לעבור לאייפון העדכני ביותר, להתחיל לקחת איתכם מטען סוללה, או פשוט להזמין שירות החלפת סוללה אייפון 6.

תחילה יש להבין אם הסוללה זקוקה להחלפה, וניתן לבדוק את המצב הנוכחי של הסוללה באמצעות מעבר אל הגדרות, סוללה, תקינות הסוללה. זה המקום שבו אתם יכולים לגלות את הקיבולת המקסימלית הנוכחית של הסוללה שלכם. הודעה קטנה בחלק העליון עשויה להופיע אם אכן הגיע הזמן של החלפת סוללה אייפון 6.

החלפת סוללה אייפון 6

אפשרויות החלפת סוללה אייפון 6

עם ההחלטה על החלפת הסוללה, יש שתי אפשרויות: לבצע את ההחלפה באופן עצמאי, או ללכת אל מעבדת תיקון אייפון שיבצעו שירות החלפת סוללה אייפון 6.

ביצוע החלפת הסוללה באופן עצמאי כרוך במספר סיכונים, כי אתם מבטלים את כל האחריות שנותרה, ומסתכנים בפגיעה בטלפון.

גיבוי נתוני הטלפון

התגובה הראשונה לכל בעיה בטלפון צריכה להיות גיבוי הנתונים המאוחסנים בו. הגיבוי קל יותר היום בזכות העלייה בפופולריות של שירותי ענן, אבל לאנשים שאינם משתמשים בכלים האלה, או מעוניינים בשקט נפשי נוסף, חשוב להתרגל לגבות מידע קריטי.

ואם יש בעיה עם הסוללה של הטלפון שלכם, הגיבוי גם יחסוך לכם את הטרחה של צורך ליצור גיבוי כשאתם מוסרים את הטלפן שלכם למרכז השירות לצורך החלפת סוללה אייפון 6.

החלפת סוללה אייפון 6

מחיקת נתוני הטלפון למניעת גניבת מידע

מומלץ למחוק מידע מהמכשיר לפני מסירתו למרכז שירות תיקונים והחלפת רכיבים מקוריים. אף פעם אי אפשר לדעת מתי מישהו עלול לנצל באופן שלילי את הגישה שלו לטלפון שלכם על מנת לצפות במידע אישי, לגנוב תמונות או לפלוש באופן אחר לפרטיות שלכם.

מכיוון שגיביתם את הנתונים שלכם, אתם יכולים למחוק את המידע בבטחה על ידי מעבר להגדרות, כללי, איפוס, ומחיקת כל התוכן.

עלות הזמנת שירות טכנאי מורשה

טכנאי מוסמך בתיקון והחלפת רכיבים מקוריים מספק שירות במרכז שירות מורשה, ואפשרות זו מומלצת, במקום להסתכן בפגיעה במכשיר באמצעות החלפת הסוללה באופן עצמאי. ניתן לבצע החלפת סוללה אייפון 6 בכמה תנאים. אם האייפון שלכם נמצא במסגרת האחריות, וטכנאי השירות קבע שהסוללה פגומה, התיקון או ההחלפה יהיו בחינם. אבל אם הבעיה נובעת מגורם אחר שאינו מכוסה במסגרת האחריות, או שאם תוקף האחריות פג, תצטרכו לשלם דמי שירות בסך 200 ₪ או עמלה של 280 ₪ עבור דגמים עדכניים יותר.

עלות תיקון או החלפת סוללה אייפון 6 עם שירות משלוחים

העלות של החלפת סוללה אייפון 6 משתנה ותלויה בכל מיני גורמים כמו למשל האם אתם מחליפים לסוללה מקורית או סוללה שאיננה מקורית, האם יש צורך בתהליכי תיקון או חידוש נוספים, פרט לסוללה שמייקרים את התיקון עצמו ועוד. ניתן לשלוח את הטלפון למרכז שירותי תיקונים והחלפות רכיבים מקוריים, החלפת סוללה אייפון 6 עשויה להתרחש בביקור אחד או במקרים מורכבים יותר, להימשך בין שלושה לחמישה ימים. שירות משלוחים ייקח קצת יותר זמן, מכיוון שאתם צריכים לחכות לקבלת קופסה לאיסוף האייפון.

חוץ מזה, אם הטלפון שלכם אינו במסגרת האחריות, יהיו דמי משלוח של 28 ₪. עם החלפת הסוללה עבורכם, האייפון ימשיך להיות עמיד למים. אם כל התהליך אינו מתאים להעדפות האישיות, לציר הזמן או לתקציב, ניתן למצוא גם ספקי צד שלישי שמציעים שירותי החלפת סוללה אייפון 6, אבל איכות הסוללה, מקוריותה, והשימוש בדבק איטום על מנת לשמור על עמידות המכשיר למים, משתנה לפי הספקים, לכן תמיד חשוב לבדוק ביקורות ולשאול שאלות.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על החלפת סוללה באייפון שלכם? בין אם יש לכם אייפון 6 ובין אם כל סוג אחר של סמרטפון, אנחנו ב- Hicell מעבדת פלאפונים נדע להתאים עבורכם את השירות הנכון וניקח בחשבון את כל המרכיבים. אנו מתמחים בביצוע תיקון והחלפות של כל סוגי הרכיבים והתקלות, ללא יוצא מן הכלל. אנו גם מבצעים תיקונים למכשירי מולטימדיה נוספים כמו טאבלטים ושעונים חכמים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר, ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה. תוכלו גם להיעזר בשירות תיקונים עד הבית ולחסוך זמן יקר.

ראו גם:תיקון אייפון

החלפת סוללה אייפון 6