החלפת סוללה גוגל פיקסל – איך עובד התהליך?

תוכן עניינים

אחד המכשירים היותר פופולארים בקרב צרכנים ישראלים וגם צרכני סמרטפונים ברחבי העולם הוא הגוגל פיקסל. למעשה, מדובר במותג בפני עצמו אותו פיתחה כמובן חברת גוגל העולמית. כל המכשירים מופעלים על ידי מערכת ההפעלה אנדרואיד או על ידי מערכת הפעלה מסוג Chrome OS. ניתן לחלק את הסמרטפונים של גוגל פיקסל לפי דורות: דור ראשון, דור שני, דור שלישי, דור 3A, דור 4, דור 4XL, דור 4A5G, דור 5, דור 6 ודור 6 פרו. כמובן שיש גם טאבלטים המבוסס על אותן מערכות וטכנולוגיות. כמו כל מכשיר, גם הגוגל פיקסל, לא משנה איזה סוג יש לכם, סובל מדי פעם מתקלה כזו או אחרת. אחת התקלות הנפוצת שלה גוגל פיקסל הוא קשורה בהכרח לסוללה שלו. החלפת סוללה גוגל פיקסל היא תהליך מורכב. במהלך התקנת הסוללה החדשה על המכשיר, טכנאי תיקון והחלפת רכיבים במכשירים סלולריים, מקפיד להסיר את שאריות הדבק ולנקות את האזור המודבק עם מטלית נקייה, טבולה באלכוהול איזופרופיל. מדריך זה מסביר איך מתבצע תהליך החלפת סלולה מקורית במעבדת שירות מוסמכת.

החלפת סוללה גוגל פיקסל

מאפייני החלפת סוללה

סביר להניח ששווה להקדיש את הזמן הנחוץ להבנת העיתוי הנכון של החלפת סוללה גוגל פיקסל. עם כל מחזור טעינה, סוללות ליתיום מתחילות לאבד חלק מהקיבולת המקורית שלהן. בשלב מסוים, הבעיה עשויה להתקדם באופן שהמכשיר שלכם אינו מחזיק מספיק זמן על מנת שיאפשר שימוש מעשי. סוללות ליתיום יון מאבדות גם חלק מהיכולת שלהן לספק מתח וכוח שיא. זו הסיבה שמכשירים עם תקינות סוללה לקויה נכבים כשאינם יכולים לספק מספיק כוח. בכל מקרה, החלפת סוללה גוגל פיקסל לסוללה חדשה לגמרי היא אפשרות זמינה במעבדות שירות מורשות.

תהליך החלפת הסוללה

החלפת סוללה גוגל פיקסל צריכה להתבצע רק במרכז שירות שמציע רשתות תמיכה נאותות ובטוחות. השירות המקצועי והמיומן מאפשר הימנעות מהחלפת סוללות שאינן מקוריות שעלולות להיות ממש מסוכנות. אבל אין זה השיקול היחיד שיש לקחת בחשבון. קשה לפתוח מכשירי גוגל פיקסל ולתקן אותם באופן עצמאי. עם מחירים סבירים מאוד של החלפת סוללה גוגל פיקסל, כדאי לשלם את המחיר הסמלי ולאפשר לטכנאי מוסמך לחטט בחלק הפנימי של הטלפון שלכם. בהתחשב בכסף שתחסכו, החלפת סוללה על ידי אנשי מקצוע שאינם מורשים, אינה משתלמת.

החלפת סוללה גוגל פיקסל

החלפת סוללה גוגל פיקסל צריכה להתבצע רק במעבדת שירות מוסמכת

מאז שיצרני סמארטפונים התחילו לקבל הסמכות להחלפת רכיבים מקוריים במכשירים שלהם, החלפת סוללה גוגל פיקסל הפכה להיות מורכבת מכיוון שסמארטפונים עמידים במים תמיד מגיעים עם סוללה שאינה ניתנת להסרה באופן עצמאי. אטימה למים עבור סמארטפונים היא כמעט הסוף של יכולת התיקון של מכשירים אלה מכיוון שהרכיבים בפנים מאובטחים על ידי מגנים, ברגים ודברים, והרבה מהם. זה המקרה של גוגל פיקסל. החלפת סוללה גוגל פיקסל מתבצעת על ידי טכנאי תיקונים מורשים שמשקיעים זמן בהסרת ההגנה העיקרית של המכשיר, הכיסוי האחורי.

מכשירי גוגל פיקסל אינם מיועדים לטיפול שאינו מוסמך

אין למכשיר חריצים, מה שאומר שהוא מאובטח כראוי על ידי דבקים שיש להסיר באופן נכון ובטוח רק על מנת לקבל גישה לרכיבים שבתוכו. זהו תהליך מורכב, אבל אפשרי אם הוא מתבצע על ידי טכנאים מורשים במעבדת שירות מוסמכת. מטרת טכנאים מורשים היא לסייע לאנשים לתקן בעיות בטלפונים שלהם, כמו גם להסביר להם אימך להשתמש במכשירים כראוי. אם אתם נתקלים בבעיות אחרות, בקרו במרכז השירות של החברה, כדי לקבל פתרונות לבעיות נפוצות, והדרכות לפתרון בעיות סמארטפונים.

עלות החלפת סוללה גוגל פיקסל

עלות החלפת סוללה גוגל פיקסל משתנה בין מרכזי השירות, ובהתאם לתיקון הנדרש, והרכיבים שיש להחליף. מחיר השירות עשוי לנוע בין 138 ₪ ל-260 ₪. הקפדה על החלפת הסוללה במרכז שירות מורשה בלבד פירושה החלפה לסוללה מקורית, בהתאמה למגוון מכשירים ישנים וחדשים, עם אפשרויות של תוספות ושדרוגים בהתאם להמלצת צוות שירות הלקוחות. ניתן לקבל את השירות גם באמצעות משלוחים עם זמינות גבוהה והצעות מחיר שאין בהן עלויות נסתרות.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על החלפת סוללה גוגל פיקסל או על תיקון של תקלות אחרות? אנו שמחים לבשר לכם כי הגעתם בדיוק למקום הנכון! מעבדת פלאפונים Hicell מתמחה בביצוע כל סוגי התיקונים. אנו מתקנים תקלות פשוטות, מהירות וגם קלות, אך צוות הטכנאים המוכשר שלנו, יודע להתמודד גם עם תקלות מורכבות יותר ומסובכות. אנו מבצעים תיקונים של כל סוגי הסמרטפונים לרבות מכשירים המיוצרים על ידי חברת אפל, מכשירי אנדרואיד מסוגים שונים, שיאומי ועוד. בנוסף אנו מתקנים מוצרים ואביזרי אלקטרוניקה נוספים כמו שעונים חכמים, טאבלטים ומחשבים ניידים מכל הסוגים, אנו מתחייבים לחלקי חילוף איכותיים, אחריות על כל תיקון ושירות מקצועי לאורך כל הדרך. כל שנותר לכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר או להנות משירות מהיר של טכנאי עד הבית וכך לחסוך זמן יקר.

ראו גם: תיקון סלולרי בבית הלקוח | תיקון טאבלט

החלפת סוללה גוגל פיקסל