תיקון טאבלט – האם כדאי לתקן או לרכוש חדש?

תוכן עניינים

תיקון טאבלט ממש כמו שכמעט לכל אחד היום יש מכשיר סמרטפון חכם בו הוא עושה שימוש רב לצורך מגוון של פעולות, גם טאבלט הוא מוצר שיש אותו היום כמעט בכל בית בישראל.

תיקון טאבלט

אילו שימושים אנחנו עושים בטאבלט?

כל אחד והצרכים שלו. למשל יש משפחות שהטאבלט משרת אותם רק לצרכי פנאי ולימוד אישי כמו למשל שימוש באלפליקציות, צפיה בסרטונים וסרטים, שמיעת מוזיקה, גלישה ופעילות ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינטסגרם ויוטיוב… לעומת זאת, יש אנשים שהטאבלט משרת אותם למטרות עסקיות, לצרכים של עבודות כמו שימוש בתוכנות ניהול כמו למשל MONDAY, שליחה וקבלה של דואר אלקטרוני, שימוש בטבלאות אקסלים למיניהן ועוד. יש גם הורים שעושים שימוש בטאבלט עבור הילדים שלהם, למשל ”לשרוף“ זמן בסרטונים מגניבים ולימוד אנגלית או חשבון… כך או כך, כמעט כל אחד מאיתנו יזדקק בשלב כזה או אחר לשירות הנקרא תיקון טאבלט.

למעשה, תיקון טאבלט, מחשב נייד או כל גאדג'ט אלקטרוני מודרני אחר מטפל בכל רכיבי מכשירים סלולריים שנפגעו. כשהטאבלט מתקלקל, עדיף לבחון קודם אפשרות תיקון, ואם התיקון אינו מצליח, או שהוא יקר מדי, רק אז האפשרות השנייה תהיה החלפתו.

ברוב המקרים, אנשים בדרך כלל בוחרים בדגמים חדשים ויקרים ומעדיפים אותם על פני מכשירים סלולריים ישנים. אבל אם אתם מתכננים לקנות טאבלט חדש כי המכשיר הישן שלכם התקלקל, מומלץ תחילה לבחון אפשרות תיקון טאבלט, כפי שמוסבר במאמר זה.

האם שווה לתקן טאבלט?

בהחלט! הנה שתי הסיבות העיקריות המוסברות על ידי טכנאי מעבדת תיקון טאבלט: רוב מרכיבי המכשיר ניתנים לתיקון; ותיקונים תמיד יעלו פחות מטאבלט חדש. יחד עם זאת, ליצרנים מודרניים יש דעות שונות. הם מעוניינים למכור גאדג'טים חדשים במקום לתקן ישנים, וזוהי גישה די הגיונית מנקודת המבט שלהם.

תיקון טאבלט מודרני עשוי להיות מורכב. אפל וסמסונג מובילות בין הטאבלטים המורכבים ביותר לתיקון. כך, לדוגמא, על מנת להחליף סוללה, אתם צריכים לפרק את הכיסוי האחורי. במקרה זה, אתם משלמים אוטומטית לא רק עבור הסוללה, אלא גם עבור הפאנל האחורי של המכשיר שלכם.

מתי כדאי לתקן?

תיקון טאבלט משתלם במקרים הבאים:

תקלה בהפעלת הטאבלט

זוהי סיבה נפוצה שמובילה משתמשי טאבלטים רבים למהר לחנות לחפש מכשיר חדש. תקלת הפעלה מתוקנת בקלות על ידי טכנאי תיקון מכשירים סלולריים. שירות זה יעלה עד עשרה אחוזים מעלות המכשיר. כפי שאתם יכולים לראות, תיקון טאבלט זול יותר במרכז השירות כאשר המכשיר שלכם מתקלקל, מאשר לקנות מכשיר חדש.

בעיות בטעינת המכשיר

עשויות להיות סיבות רבות שמובילות לבעיות בטעינת טאבלט, החל מסוללה מיושנת ועד לכשל קטן במחבר הטעינה, בכל מקרה, תיקון טאבלט יהיה חסכוני יותר מקניית טאבלט חדש.

עלות תיקון טאבלט

ברוב המקרים, הסיבה הנפוצה לבחור אפשרות תיקון טאבלט היא החלפת מסך, והעלות לתיקון זה, ברוב מעבדות התיקונים למכשירים סלולריים, ולרוב הדגמים של רוב המותגים, נעה בין 300-600 ₪. טכנאי המעבדה משתמשים במכשירים הנכונים והמתקדמים לביצוע תיקון טאבלט, ומקפידים על החלפת רכיבים מקוריים בלבד. שימוש ברכיבים זולים, שאינם איכותיים ובמיוחד כשאינם מקוריים, עלול להוביל לנזק חמור יותר למכשיר, בעלות הרבה יותר גבוהה, ולדרוש את החלפתו.

תיקון טאבלט

בשורה התחתונה – תמיד עדיף להתחיל עם אפשרות תיקון טאבלט

אין ספק שיש מקרים שבהם תיקון טאבלט עשוי להיות ממש יקר או שלא יוביל לתוצאה הרצויה, אבל מצבים אלו מתרחשים לעתים רחוקות למדי. בחירה בתיקון המכשיר חוסכת זמן וכסף. אם המכשיר שלכם נפגע ואתם זקוקים לחלקי חילוף, כדאי שתתייעצו עם טכנאי מעבדת תיקון מכשירי אפל, שמחזיקה מגוון עצום של חלקי חילוף, כך שרוב הסיכויים הם שניתן יהיה למצוא את הרכיב הדרוש לשם תיקון טאבלט בדגם שלכם.

איך בוחרים מעבדה מקצועית לתיקון טאבלט?

ובכן, בראש ובראשונה אתם צריכים להיות בטוחים שהמעבדה שאתם בוחרים אכן מספקת שירות של תיקון הטאבלט שיש לכם. לפעמים אנשים מחזיקים בטאבלט כל כך ישן עד שאין למעבדה את החלקים המתאימים. עוד דבר שאתם צריכים לבדוק הוא האם בכלל משתלם לכם לתקן את הטאבלט. כלומר יש מצבים בהם התיקון כל כך יקר, עד שעדיף כבר לרכוש טאבלט חדש. בחרו מעבדה אמינה ומקצועית שתספק לכם את המידע הזה. עוד דבר שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם בוחרים מעבדה לתיקון טאבלט הוא כמה זמן התיקון ייקח ומה הוא בעצם כולל.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על תהליך של תיקון טאבלט? במעבדת התיקונים המובילה Hicell מעבדת פלאפונים וטבאלטים תוכלו להנות משירות תיקונים אמין, מהיר ויעיל. אנחנו מבצעים כמעט את כל סוגי התיקונים של כלל המכשירים הניידים ולא מתפשרים על שירות מקצועי, יעיל ובמחיר הוגן. אנחנו מחזיקים את חלקי החילוף האיכותיים ביותר ומתחייבים לשירות באחריות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למעשה להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר או ליצור איתנו קשר בעצמכם ונשמח לענות לכם על כל שאלה ולסייע לכם בתהליך התיקון שלב אחר שלב.

ראו גם: תיקון מסך של טאבלט | תיקון טאבלט אסוס

תיקון טאבלט