תיקון מסך של טאבלט: איך זה עובד?

תוכן עניינים

מסך הטאבלט הוא החלק העדין ביותר במכשיר, ואם הוא אינו מטופל כראוי, הוא עלול להינזק בקלות רבה. מספיקה נפילה פשוטה על מנת לנפץ את המסך הדיגיטלי העשוי מזכוכית. אבל אל דאגה. מאמר זה מדבר על האופן בו מתבצע תיקון מסך של טאבלט, כך שתוכלו לצאת מהמצב המבלבל והמתסכל ולהחזיר את הטאבלט למצב הקודם שלו.

תיקון מסך של טאבלט

איך מתבצע תהליך תיקון מסך של טאבלט?

תהליך תיקון מסך של טאבלט אינו פשוט. יש גורמים רבים שצריך לבדוק ולנתח כדי לקבוע את הליך התיקון הנכון למסך הטאבלט שלכם. כך, לדוגמא, אם רק כיסוי הזכוכית החיצוני נשבר, אז הטבאלט ידרוש כיסוי זכוכית יחד עם חיישן מסך מגע חדש. אבל אם הנזק גבוה מדי והמסך הפנימי סדוק, יהיה צורך להחליף את כל המסך. לכן, על מנת להבין את אופן תיקון מסך הטאבלט, יש להבין תחילה את סוג והיקף הנזק המדויק שנגרם. סמן למצב בו המסך שבור הוא הופעת תמונח מפולחת בצבע על מסך הטאבלט. על מנת לשנות את פקדי המגע בטאבלט שלכם, יש לפנות למוקד הטלפוני של מעבדת תיקוני מכשירים סלולריים על מנת לקבל שירות תמיכת תיקון מסך של טאבלט.

איך אפשר לדעת אם רק המסך נשבר או שכל הטאבלט נשבר?

תחילה יש לכבות את הטאבלט. אם לא ניתן לכבות את המכשיר, יש ללחוץ ולהחזיק את מקש ההפעלה עד שהטאבלט יכבה. אם המסך נשבר לאחר כיבוי המכשיר, פירוש הדבר הוא שמסך המגע העליון שבור. אם מסך הטאבלט כולל תמונות מפולחות בצבע, זהו סמן למצב בו המסך התחתון שבור. אם הטאבלט לא נשבר כשהוא כבוי, זהו סימן שמסך הטאבלט שלכם שבור. תיקון מסך של טאבלט הוא אחד הצעדים שיש לקחת בחשבון. כתוצאה מהתנהלות שגויה, הכבל או השקע שעוברים מהמסך עלולים להישבר או שהמארז יישבר.

תיקון מסך של טאבלט

מעבדת תיקונים מורשית מספקת את שירות התמיכה הטוב ביותר

עם הבאת הטאבלט הפגום למעבדת תיקונים מורשית והעברתו לאחד מטכנאי התיקון במעבדה, הצעד הראשון שהטכנאי נוקט בו הוא הרצת כמה בדיקות על מנת לקבוע את היקף וסוג הנזק שעבר מסך הטאבלט שלכם. הטכנאי מקפיד על נהלי בטיחות גבוהים ונוקט בזהירות מרבית על מנת שהטאבלט שלכם לא יעבור נזק נוסף. לאחר שהטכנאי מנתח את מצב הטאבלט שלכם, הוא מאמץ שיטות ונהלים מודרניים וטכניים לחלוטין של תיקון מסך של טאבלט כדי לתקן את הנזק שנגרם.

בדיקה כפולה מאפשרת החזרת מכשיר כמעט חדש

עם השלמת הליך תיקון מסך של טאבלט, טכנאי מעבדת תיקוני מכשירים סלולריים מבצע בדיקה מלאה של פעולתו, מבדיקת בהירות התצוגה ועד לבדיקת רגישות המגע. רק לאחר ודאות שהמסך של הטאבלט שלכם שוחזר למצב חדש במאת האחוזים, המכשיר מוחזר אליכם. תהליך התיקון כולו אורך בדרך כלל פחות משעה ובסיומו יהיה לכם טאבלט שהוא לגמרי כמו חדש. לכן, ההחלטה הטובה ביותר מבחינתכם ומבחינת שלמות המכשיר היא להניח לטכנאי מעבדת תיקונים שאתם סומכים עליה ושמעסיקה מומחים בתחום תיקון החלפת מסך של טאבלט, לבצע את התיקון. אנשי מקצוע מומחים בתחום תמיד שואפים לספק את השירות האיכותי ביותר.

עלות תיקון מסך של טאבלט

בהתאם לחומרת התקלה, עלות תיקון מסך של טאבלט עשויה להשתנות ולעמוד על מחירים שנעים בין 300-500 ₪. המעבדה מספקת גם שירותי תיקונים להחלפת שקעי טעינה, בעלות שנעה בין 200-350 ₪.

איך בוחרים מעבדה לתיקון מסך של טאבלט?

  1. 1. תיקונים – יש מעבדות שמתעסקות אך ורק עם תיקון של סמרטפונים ויש מעבדות שעושות הכל, כלומר גם מתקנות אייפדים, טאבלטים מסוגים שונים, שעונים חכמים ועוד. לכן, לפני שאתם בוחרים מקום לתיקון הטאבלט שלכם, כדאי קודם כל לבדוק האם הם מספקים את השירות הזה בכלל
  2. זמינות – במידה והטאבלט שלכם הוא משהו שאתם עושים בו שימוש על בסיס יומי קבוע, חשוב לבדוק אל מול המעבדה, תוך כמה זמן המסך יוחלף ותוכלו לחזור ולעשות בו שוב שימוש. במידה ולא, עדין שווה לבדוק את הנושא ולראות תוך כמה זמן מתבצע התיקון. בדרך כלל על מסך אין אחריות וזה משהו שצריך לבדוק אותו.
  3. מחיר – בדקו כי המחיר הוגן והגיוני סך הכל. במידה ואתם צריכים תיקונים נוספים או החלפה של רכיבים בטאבלט שלכם, זה עוד משהו שכמובן חשוב לקחת אותו בחשבון.

רוצים לקבל מידע נוסף על החלפת מסך לטאבלט? מעבדת Hicell מתמחים בכל סוגי התיקונים לטאבלטים, סמרטפונים ושעונים חכמים. נשמח לספק לכם שירות מהיר, מקצועי ויעיל במחיר הוגן ושירות ללא פשרות. אנחנו מתקנים את כל סוגי התקלות ומבינים את החשיבות של הצרכנים החכמים בעידן הדיגיטלי, כך שמהירות וזמינות גבוהה הם ערך עליון מבחינתנו. השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה.

ראו גם: מעבדת פלאפונים | תיקון אייפון 

. כמו כן, עלות תיקון מסך טאבלט חשובה גם היא. למעבדות המתמקדות במתן שירותים איכותיים יש בדרך כלל הרבה לקוחות חוזרים.