החלפת רמקול לאייפון: הנה התיקון האמיתי!

תוכן עניינים

כשרמקול האייפון חדל לתפקד, כך מפסיקות לתפקד גם תכונות רבות שהופכות את האייפון לנהדר כל כך. המוזיקה מפסיקה להתנגן, אינכם יכולים לבצע שיחות באמצעות הרמקול, ואתם לא שומעים את צלילי ההתראות כשאתם מקבלים הודעת טקסט או אימייל, או שאולי רמקול האייפון שלכם עמום. דבר אחד בטוח: האייפון שלכם משתמש הרבה ברמקול שלו, ומאמר זה מסביר מתי מגיע הזמן לבצע החלפת רמקול לאייפון.

החלפת רמקול לאייפון

האם רמקול האייפון נשבר?

בשלב זה, לא ניתן לקבוע את מהות התקלה. שבור ושאינו מתפקד הם שני תרחישים שונים. מומלץ לבדוק את הרמקול של האייפון רק על מנת לראות אם לא ייצא צליל מהטלפון שלכם בכלל, או שהוא משמיע רק כמה צלילים. יש לבדוק את הרינגטונים, צלילי המדיה שלכם, ולהבין אם רמקול האייפון שלכם אינו מתפקד במהלך שיחות. כדי לקבוע אם הגיע זמן החלפת רמקול לאייפון, יש להבין את שני התרחישים שמתרחשים בכל פעם שהאייפון שלכם משמיע צליל:

תוכנה

תוכנת האייפון קובעת איזה צליל להשמיע ומתי. אם התוכנה אינה מתפקדת, יתכן שהאייפון אינו שולח את האותות המתאימים לרמקול, כך שהרמקול אינו מתפקד כלל או שהוא עמום. הנה החדשות הטובות: החלפת רמקול לאייפון פותרת את רוב בעיות התוכנה.

חומרה

הרמקול המובנה בתחתית האייפון ממיר את הוראות התוכנה לגלי קול שניתן לשמוע. גרפיקת רמקול האייפון היא אחד הרכיבים המועדים ביותר לנזק באייפון. רמקולים יוצרים גלי קול כאשר פיסת חומר דקה מאוד רוטטת במהירות גבוהה. אם החומר פגום באופן כלשהו, רמקול האייפון שלכם עלול להפסיק לפעול לחלוטין, להתחיל להשמיע רעשי סטטיים או לגרום לרמקול האייפון שלכם להשמיע צלילים עמומים, זה בדיוק הזמן להחליט על החלפת רמקול לאייפון.

איך יודעים אם הבעיה היא בחומרה או בתוכנה?

במקרים רבים, טכנאי אייפון מנסים לתקן את תוכנת המכשיר לפני החלפת הרמקול. אבל אם יש בעיית תוכנה, התיקון לא יסייע לפתרון הבעיה ויש לבחור החלפת רמקול לאייפון. מצבים אלו מתרחשים בתדירות גבוהה בקרב אנשים שמחליפים את סוללת האייפון ומופתעים כשהסוללה שלהם מתרוקנת באותה מהירות או אפילו מהר יותר. מאוחר יותר, הם מבינים שבעיית ריקון הסוללה נגרמה על ידי תוכנה לאורך כל הדרך.

יש לוודא שהסאונד אינו מתנגן במקום אחר. כן. זה יכול לקרות

מכשירי iPhone מתחברים מחדש ומשמיעים סאונד דרך רמקולי Bluetooth, מכשירי Apple TV ומכשירים אחרים ברגע שהם מגיעים לטווח. לפעמים אנשים אינם מבינים שהאייפון שלהם משמיע קול דרך מכשיר אחר בבית או במכונית שלהם. לכן לפני החלפת רמקול לאייפון, מומלץ לבדוק אם זה המצב.

רגע לפני ההחלפה – כדאי לבדוק אפשרות שחזור האייפון

יש רק שיטה אחת לוודא באופן מוחלט שיש צורך בשירות החלפת רמקול לאייפון, והיא לשחזר את האייפון. תחילה יש לגבות את המכשיר ולאחר מכן לבצע תהליך שחזור. עם סיום השחזור, ניתן לדעת כמעט מיד אם הבעיה נפתרה, או שיש צורך להחליף את הרמקול. אם המכשיר עדיין אינו משמיע צלילים או שרמקול האייפון משמיע צלילים עמומים, ומומחה בתחום ביטל את האפשרות שהתוכנה של האייפון שלכם גרמה לבעיה, זה אומר שרמקול האייפון שלכם שבור. אבל אל ייאוש – יש אפשרויות זמינות טובות של החלפת רמקול לאייפון.

עלות החלפת רמקול לאייפון

ברוב המקרים, מחירי החלפת רמקול לאייפון נעים בין 159-200 ₪, בהתאם לחומרת התקלה והאם אכן החלפת הרמקול תפתור את הבעיה או שהבעיה מורכבת יותר ואז יתכן שישתלם להחליף את המכשיר.

איך בוחרים מעבדה או טכנאי המתמחים בהחלפת רמקול לאייפון?

בעיקרון יש כמה אפשרויות שמדובר בתיקון טלפונים עם דגש על אייפון. האחת היא להזמין טכנאי עד הבית והשניה היא לגשת למעבדה מקצועית. עליכם לבדוק שאכן מדובר בטכנאי או מעבדת תיקון אייפון ותוכלו לעשות זאת על ידי בדיקת המלצות. שאלו אנשים שאתם מכירים לגבי תיקון אייפון שהם ביצעו בתקופה האחרונה ולפי זה קבלו החלטה מושכלת. כמובן שחשוב שהתיקון יהיה מקצועי, מהיר, יעיל, יחזיק מעמד זמן רב, שיש אחריות על התיקון ועל רכיב החילוף החדש שהוחלף. המחיר צריך להיות הוגן ורק ככה תוכלו לדעת שאתם בוחרים מישהו מקצועי ואמין לביצוע התיקון.

החלפת רמקול לאייפון

צריכים לתקן את האייפון שלכם?

הרמקול לא עובד כמו שצריך? מעבדת פלאפונים Hicell מתמחים בעלי תיקון טלפונים מכל הסוגים. אנו מתקנים את כל סוגי התקלות בכל סוגי הטלפונים, תקלות פשוטות ומורכבות גם יחד ומחזיקים את כל מרכיבי וחלקי החילוף הקיימים היום בשוק. אם הטלפון שלכם שבק חיים, אין צורך למהר ולרכוש אחד חדש, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר ונחזור אליכם במהרה. הצוות שלנו מספק עוד מגוון של שירותים כמו למשל תיקון טלפון סלולארי, החלפת מסכים, תיקון טאבלטים, תיקון שעונים חכמים, החלפת פאנל אחורי לטלפון ועוד. נשמח להעניק לכם שירות ולאפשר לכם לחזור ולעשות שימוש בטלפון הנייד שלכם כמה שיותר מהר.

ראו גם: תיקון אייפון

תיקון טאבלט asus לבד או בעזרת מדריכים אינטרנטיים, משמע – אבדן של אחריות על המכשיר