החלפת סוללה אייפון 6s – איפה מומלץ להחליף?

תוכן עניינים

מי שבחר לרכוש מכל דגם שהוא מבין ומעריך את המכשירים הנהדרים שחברת אפל מייצרת. יש יעידו שמדובר בסוג של התמכרות. אנחנו עושים עם האייפון שלנו כל כך הרבה פעולות ביום יום שלנו, פעולות המחייבות מאפיינים בסיסיים כמו זיכרון גדול, סוללה חזקה וכדומה. אנחנו גולשים איתו ברשתות החברתיות, מאזינים איתו למוזיקה בשעות הפנאי ובזמן שאנחנו מבצעים פעילות גופנית, מתקשרים עם האנשים איתם אנחנו עובדים ועם הקרובים לנו, שולחים מיילים ומקבלים חזרה, מתעסקים עם כל מה שקשור למצלמה ולתמונות…בקיצור הוא משרת אותנו נאמנה יום יום שעה שעה.

אייפון מתוחזק היטב יכול להחזיק מעמד שנים רבות, אבל בסופו של דבר יש לגשת למרכז השירות או למעבדת טלפונים מקצועית ולבקש החלפת סוללה אייפון 6s. מכשיר נייד שנמצא בשימוש קבוע עשוי להתחיל להראות חיי סוללה מופחתים לאחר שנה וחצי עד שנתיים.

חלק מהמכשירים מחזיקים מעמד זמן רב יותר, כמובן, אבל אם יש לכם אייפון 6s במשך שנתיים או יותר, סביר להניח ששמתם לב שהסוללה מתפקדת פחות טוב ושאתם צריכים להטעין אותה לעתים קרובות יותר. זה הזמן לבצע החלפת סוללה אייפון 6s.

החלפת סוללה אייפון 6s

אין צורך להחליף את כל המכשיר לפעמים החלפת סוללה אייפון 6s מספיקה

אין צורך לבצע החלפת סוללה מיד עם הופעת סימני ההיחלשות, כמובן, ואם כ המכשיר מתפקד היטב, ניתן פשוט לבצע החלפת סוללה אייפון 6s במקום לקנות מכשיר חדש לגמרי. הבעיה היא שהסוללה במכשירים אלו אינה ניתנת להחלפה בקלות על ידי המשתמשים, מכיוון שלמארזים אין מכסים או ברגים. לכן אפשרויות ההחלפה לסוללת האייפון מתבצעות רק על ידי טכנאי מכשירים סלולריים.

אפשרויות החלפת סוללה אייפון 6s

מרכזי שירות לקוחות מציעים תוכניות של החלפת סוללה אייפון 6s למכשירים שנכללים באחריות ומחוצה לה דרך החנויות או באמצעות שירותי טכנאים מוסמכים. קיימים כמה תנאים, אבל דגמים ישנים רבים צריכים להיות זכאים לקבלת השירות. אם יש לכם מרכז שירות בקרבת מקום, היכנסו ודונו באפשרויות שלכם. אחרת, הזמינו שירות תיקונים של טכנאי מומחה בתיקון מכשירים סלולריים והחלפת סוללות מקוריות.

ספקי שירות מורשים

מרכז השירות אינו המקום היחיד שיכול לספק תיקונים או החלפת סוללה אייפון 6s. יש גם רשת של ספקי שירות מורשים שהצוותים שלהם עברו הכשרה והסמכה בתחום.

כאשר אתם מקבלים תיקון מחנויות אלה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם מקבלים סיוע מקצועי של אנשים מומחים בתחום, ושהאחריות שלכם תהיה מוגנת, אם המכשיר שלכם עדיין בתקופת האחריות. מומלץ למצוא ספק שירות מורשה קרוב אליכם לקבלת השירות.

חנויות תיקונים שמציעות גם שירותי החלפת סוללות

חנויות תיקונים רבות מציעות שירותי החלפת סוללה אייפון 6s, כמו גם החלפת סוללות ותיקונים למכשירים סלולריים רבים אחרים, לרוב במחירים משתלמים. יש להקפיד לקבל את השירות רק בחנות תיקונים מוסמכת, ולוודא את רמת המומחיות של הצוותים, כדי למנוע נזקים למכשיר בטעות.

מחירי החלפת סוללה אייפון 6s

החלפת סוללה אייפון 6s זמינה בעלות שנעה בין 140-200 ₪, בהתאם לדגם. חלק ממרכזי השירות מציעים מחירים שנעים בין 160 ₪ עד 320 ₪, או 600 ₪ לדגמים מתקדמים. עבור מכשירי אייפון, ניתן לקבל שירות החלפת סוללות רק בדגמים עדכניים.

אם יש לכם אייפון בן כמה דורות, יתכן שתצטרכו למצוא אפשרויות תיקון אחרות, ולבדוק עם טכנאי תיקון מכשירים שמספק גם שירותי החלפת סוללה אייפון 6s מקורית, על מנת להבין אם הדגם שלכם מכוסה במסגרת השירות.

החלפת סוללה אייפון 6s

איך בוחרים טכנאי או מעבדה להחלפה של אייפון 6S?

בעיקרון אפשר לבחור מעבדה דרך המלצות של אנשים שאתם מכירים. לשאול האם מישהו שאתם מכירים מכיר מעבדת מכשירים סלולאריים שאפשר לסמוך עליה. יחד עם זאת, ניתן לגשת לרשת האינטרנט ולברר דווקא שם לגבי מעבדה מקצועית. יש כמה דברים חשובים בהקשר של סוללה. קודם כל עדיף מאוד לבחור בסוללה שהיא מקורית ולא לקחת צ‘אנסים עם סוללות חלופיות, גם משום שלא תמיד אנחנו יודעים מי היצרן וגם משום שפעמים רבות ברגע שבוחרים להחליף סוללה חליפית, רק כדי לחסוך כסף, זה עולה לנו אחר כך ביוקר. בדקו עלויות, רמת זמינות, שקיפות מול הלקוח ורק אז בחרו מעבדה מקצועית. אם כבר אתם שמים את האייפון שלכם במעבדה, כדאי לבקש מהטכנאי שיבצע סריקה כוללת ויראה אם יש עוד רכיבים שעומדים להישחק וזקוקים לתחזוקה.

עדיין מתלבטים? מעבדת פלאפונים Hicell נחשבת למובילה בתחום התיקונים וההחלפות למכשירים ניידים חכמה, טאבלטים, שעונים חכמים ושאר מוצרי מולטימדיה. אנחנו מתחייבים לשירות הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר ובמחיר מנצח. בנוסף, אם אתם רוצים לחסוך זמן יקר, נשמח לתת לכם מענה ולספק לכם שירות גם אצלכם בבית. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם באתר שלנו ואנו נחזור אליכם במהרה תוך זמן קצר.

ראו גם: מעבדת תיקון אייפון | תיקון אייפון 6 פלוס מחיר

החלפת סוללה אייפון 6s