תיקון פלאפונים ביהוד

תוכן עניינים

תיקון פלאפונים ביהודבעידן המודרני, ההתייחסות לפלאפון שלנו, או מדויק יותר לומר לטלפון החכם שלנו, היא כאל הארכה של גופנו ולא בכדי. הטלפון האישי שלנו הפך כבר מזמן להיות הכלי החשוב ביותר בחיינו. כל המידע שאנו מחליפים בינינו ובין אחרים, בינינו ובין עצמנו ובינינו ובין העולם בכלל, שמור בתוך הטלפון הזה. זה לא יהיה מוגזם לומר שאדם מודרני, שיילקח ממנו הפלאפון, ירגיש כאילו הוא אבוד בתוך עולם ענק ועוין. בדיוק מהסיבה הזאת, אנו נושאים את הפלאפון שלנו לכל מקום ודואגים תמיד שהסוללה שלו תהיה מלאה ושהוא עצמו יהיה תקין לחלוטין. ואת כל הפתיחה הזאת פרשנו בפניכם כדי שתזכרו אותה כאשר אתם מחפשים שירות מקצועי לתיקון פלאפונים או מעבדת תיקון פלאפונים ביהוד. מדוע? על כך בשורות הבאות.

 

אמון זה חשוב, אבל עד גבול מסוים

כפי שאמרנו בפתח דברינו, הטלפון החכם שלנו הוא במידה רבה כל עולמנו. כל המידע האישי, הפרטי והאינטימי ביותר שלנו שמור עליו וכמעט כל הפעולות שאנו מבצעים לאורך היום, קשורות איכשהו לטלפון הזה. כל זה רק אומר, שכאשר הטלפון שלנו סובל מתקלה טכנית כלשהי ואנו נאלצים למסור אותו לידיים זרות לצורך תיקון, אנחנו רוצים למסור אותו לידיים הנכונות. אז מצד אחד חשוב לנו מאוד לדעת שהטלפון שלנו נמצא בידיים טובות, שגם מתנהלות על פי סטנדרטים גבוהים ומצד שני, אנחנו לא יכולים לצאת למסע כומתה בחיפוש אחר מעבדת תיקון פלאפונים ביהוד בכל פעם שאנחנו זקוקים לשירות של אחת כזאת. זאת הסיבה שאנו נוטים לתת אמון בכל גורם שמציג עצמו כמעבדה וזה בסדר גמור. מצד שני, מדובר במכשיר הכי פרטי והכי אינטימי שלכם וזאת סיבה מספיק טובה לבחור היטב את המעבדה שבידיה אתם מפקידים אותו.

 

מינימום זמן במעבדה

כאשר אנו מוסרים את הטלפון שלנו למעבדת תיקון פלאפונים ביהוד, אנחנו רוצים להשאיר אותו בידי המעבדה כמה שפחות זמן. הסיבה הראשונה לכך היא די ברורה לכולנו – אנחנו פשוט רוצים שהוא יחזור אלינו כמה שיותר מהר, שכן אנו זקוקים לו מאוד לצורך ניהול חיינו. הסיבה השנייה מעט פחות ברורה, אך חשובה לא פחות ואולי יותר – אתם רוצים להבטיח שהטלפון שלכם שוהה בידיים זרות כמה שפחות ושלכל גורם שהוא יש מינימום הזדמנות "להתעסק" עם הטלפון שלכם. מה זה אומר בפועל? ובכן, אם למשל נשבר לכם מסך הטלפון ואתם רוצים להחליף אותו (אחת התקלות השכיחות ביותר), מה שאתם רוצים לעשות זה להגיע למעבדה עם הטלפון ולברר האם הם יכולים לבצע את התיקון בו במקום. במידה שכן, וכך זה גם אמור להיות במעבדות מקצועיות, אתם רוצים להישאר בסביבה ולאסוף את הטלפון שלכם עם סיום התיקון. במידה שלא, אתם רוצים לבקש שיזמינו את המסך הנדרש אבל בינתיים אתם משאירים את הטלפון שלכם אצלכם ולא מפקידים אותו בידיים זרות. את הטלפון שלכם אתם אמורים למסור אך ורק לצורך ביצוע התיקון בפועל.

זה לא מבטיח לכם כלום, אבל זה המינימום הנדרש

האם כל ההתנהלות הזאת יכולה להבטיח לכם שאף אחד לא "יתעסק" בטלפון שלכם? התשובה היא לחלוטין לא. א' בכל המעבדות, כל עבודות התיקון מבוצעות בחדר אחורי שאליו אין לכם גישה ואתם לא יכולים לדעת מה מתבצע בתוכו. ב' איש מקצוע שמספק שירות של תיקון פלאפונים ביהוד יכול די בקלות להגיע לקרביים של המכשיר ולכם אין שום דרך למנוע את זה. אז להעניק לכם ביטחון מוחלט אי אפשר, אבל בהחלט אפשר למזער עד כמה שניתן את פוטנציאל הנזק. מעבר לכך, יש עדיין פעולות שתוכלו לעשות בכדי להבטיח שאף אחד לא יוכל לחדור לטלפון שלכם והטובה ביותר שבהן היא להגדיר סיסמת כניסה לטלפון.

 

הגדרת סיסמת כניסה לטלפון לפני מסירת הטלפון למעבדה

גם אם אתם לא נוהגים להשתמש בסיסמת כניסה לטלפון באופן יומיומי, לפני שאתם מוסרים אותו למעבדת תיקון פלאפונים ביהוד, אתם בהחלט רוצים להגדיר סיסמה כזאת ואפילו לרשום אותה לעצמכם על דף נייר. בלאו הכי הסיסמה תשמש אתכם באופן זמני ולאחר שיחזור אליכם הטלפון תוכלו להסיר אותה ולזרוק את הפתק עליו רשמתם אותה. במרבית סוגי התיקונים, לאיש המעבדה אין צורך אמיתי לחדור אל תוך הטלפון. גם אם הוא צריך להפעיל אותו, הוא יכול לעשות זאת גם ללא הסיסמה. מה שהוא לא יוכל לעשות זה לעבור את שער הכניסה של הטלפון, אך הוא עדיין יוכל לבדוק את הטלפון מבחינה חשמלית ומכל הבחינות האחרות. המשמעות היא שמעבדה מקצועית אמורה לאפשר לכם למסור את הטלפון לתיקון מבלי לדווח את סיסמת הכניסה שלכם. במידת הצורך, תוכלו להמתין במקום וכאשר תידרש הסיסמה, תוכלו להזין אותה בעצמכם, אבל בכל רגע נתון, הבטיחו שכאשר ישנה גישה לשער הכניסה של הטלפון, כל פעולה בו מבוצעת בנוכחותכם. מעבדה שלא מאפשרת לכם את מידת ההגנה הזאת ואינה יודעת להסביר לכם מדוע, היא מעבדה שאתם לא רוצים לעבוד איתה ואתם יכולים להיות בטוחים שיש לא מעט מעבדות, שתוכלנה לתקן לכם כמעט כל תקלה בפלאפון גם ללא סיסמת הכניסה שלכם.

 

בחירה מקצועית מבוססת המלצותבחירה מקצועית מבוססת המלצות

אחרי שאמרנו את כל זה, בואו נחזיר את הדברים לרגע לפרופורציות. מעבדות תיקון פלאפון ביהוד הן בדרך כלל אמינות מאוד ולאף אחד אין באמת אינטרס לחדור לטלפון שלכם ולשאוב ממנו מידע. כללי זהירות עודפים יכולים להתאים ללקוחות המחזיקים בטלפון מידע סודי ברמה האובייקטיבית, אבל אנשים מן השורה שפשוט רוצים להגן על פרטיותם, לא אמורים לחשוש מהפרת פרטיות זו במסירת הטלפון שלהם לתיקון. מה שאתם כן רוצים לעשות זה לבחון את הרמה המקצועית של המעבדה ואת זה תוכלו לעשות באמצעות המלצות. בהמלצות אנו מתכוונים לשני סוגים של המלצות. פעם אחת, המלצות פרטיות שאותן תוכלו לקבל מחברים, בני משפחה ואפילו מחברי הפייסבוק שלכם. אלו הן המלצות של אנשים פרטיים שעבדו עם מעבדה כלשהי ויכולים לספר לכם על החוויה הפרטית שלהם מולה. לעומת זאת, ישנן גם המלצות מקצועיות הנקראות חוות דעת מקצועיות. חוות דעת אלה ניתנות על ידי גורמים מקצועיים המכירים את התחום ועובדים עם מעבדות כאלה באופן יומיומי. אם תוכלו לקבל חוות דעת מקצועית מאדם שעוסק בתחום זה ושעל דעתו אתם סומכים לגמרי, זו יכולה להיות ההמלצה הטובה ביותר שתקבלו בחיפוש אחר מעבדת תיקון פלאפונים ביהוד.

מדוע חשובה כל כך המקצועיות?

לכאורה, כל מעבדה יודעת לבצע החלפת מסך, החלפת שקע טעינה או החלפת לוח אם, מיקרופון או רמקול, אז למה כל הבדיקה המקצועית? ובכן, כל תיקון שאפשר לעשות בצורה מקצועית וטובה אפשר לעשות גם בצורה לא מקצועית ולא טובה. למרבה הצער, אי אפשר לומר שכל מעבדה תוכל להציע לכם את אותה רמה מקצועית ושכל מעבדה תוכל להבטיח לכם את אותן תוצאות. כך למשל, אם אתם מעוניינים להחליף מסך, אתם עלולים לגלות לאחר החלפת המסך, שמסגרת המסך לא נאטמה כראוי וכעת כל הטלפון מלא קצרים בגלל חדירת לחות ואולי אף נהרס לחלוטין בגלל חדירת אבק. כמו כן, לאחר החלפת מסך, כל המערכת הופכת להיות רגישה יותר והיא לא תחזור להיות כפי שהייתה ביומה הראשון. במצב זה הטלפון הופך להיות רגיש יותר לכל נפילה ואם התיקון לא בוצע בצורה מושלמת, אתם עלולים לחזור למעבדה בכל מספר חודשים להחלפת מסך.

על כן, כאשר אתם בוחרים מעבדת תיקון פלאפונים ביהוד, אתם רוצים לוודא שאתם עושים זאת לא רק בידיים אמינות שתשמורנה על הפרטיות שלכם, כפי שפירטנו בחלק הראשון של דברינו, אלא גם בידיים מקצועיות, שמשקיעות את כל המאמץ ואת כל האלמנטים הנדרשים כדי להבטיח את תקינות הטלפון ואת החזרת העמידות שלו עד כמה שניתן.

באופן פרדוקסלי, דווקא מעבדת תיקון פלאפונים ביהוד שלא תוכל להבטיח לכם את הסטנדרטים הללו, היא זו שגם תגבה מכם את המחיר הגבוה ביותר ולהיפך. על כן, בתהליך החיפוש של מעבדה, לא כדאי כלל להישען על סוגיית המחיר כפרמטר לבחירת המעבדה. נסו למצוא מעבדה מוכרת, ידועה ובעלת מוניטין, נסו להשיג המלצה או חוות דעת מקצועית טובה, הבטיחו שהטלפון שלכם נעול באמצעות סיסמה והקפידו שאתם לא משאירים את הטלפון שלכם שלא לשם תיקון בפועל. אם תקפידו על כל אלה, תוכלו לצלוח בקלות את התהליך של תיקון הטלפון ובתוך זמן קצר יוחזר אליכם המכשיר היקר הזה להמשך ניהול חייכם כפי שאתם רגילים ואוהבים.