תיקון אייפון עד הבית – הכי נוח שיש!

תוכן עניינים

האייפון שלכם כבר לא מתפקד כרגיל? אתם מזהים סימני האטה או שהמסך שלכם נשבר? יש לנו סוד עבורכם- מעכשיו כבר לא תצטרכו לרוץ למעבדה על מנת לתקן את האייפון. כיום, קיימים שירותי תיקון אייפון עד הבית, בהם טכנאי מגיע אליכם הביתה ומתקן את האייפון שלכם במקום. נשמע מעניין? המאמר הבא הוא בשבילכם.תיקון אייפון עד הבית

תיקון אייפון עד הבית- יתרונות

אחד הדברים המתסכלים כשהאייפון נהרס, הוא הצורך להגיע אל מעבדת פלאפונים. כאשר התיקון מגיע הביתה, יש לכך יתרונות רבים:

  • ניתן להזמין טכנאי לכל זמן שאנחנו פנויים- תיקון אייפון עד הבית מתבצע על ידי טכנאי שמגיע אליכם הביתה. כך לא תאלצו להתפשר על המעבדה הכי קרובה לבית רק כדי לחסוך זמן ולא צריך לאחר בבוקר לעבודה או לצאת מוקדם כדי להספיק להגיע בשעות הפתיחה של המעבדה. על ידי תיקון אייפון עד הבית תוכלו להזמין את הטכנאי בשעות הנוחות לכם מבלי להתאמץ לשם כך.
  • לא צריך לעמוד בתור- כאשר מגיעים למעבדה, ברוב המקרים יש שם אנשים נוספים שמחכים גם הם לתיקון האייפון שלהם. בצורה כזו אנו לא יכולים לדעת אף פעם כמה זמן ההמתנה תארך וכמה זמן ייקח לתקן את האייפון שלנו. במקרה שיש עומס נוכל אפילו לחכות מספר שעות לתור שלנו ולאחר מכן מספר ימים לתיקון האייפון. תיקון אייפון עד הבית מגיע עד אלינו, בלי שנעמוד בתור ובלי שנחכה ימים עד שהמעבדה תתפנה לתקן לנו את האייפון.
  • לא צריך לעמוד בפקקים- ברוב המקרים, המעבדות לתיקון מכשירים סלולאריים ממוקמות במרכזי ערים. על מנת להגיע אליהן יהיה עלינו לעמוד בפקקים, במיוחד אם מדובר בשעות העומס של התנועה בכבישים. על ידי תיקון אייפון עד הבית ניתן לוותר על הצורך של הנסיעה ושל ההמתנה הארוכה בפקקים רק כדי להגיע למעבדה.
  • לא צריך לחפש חניה- יש מעבדות במקומות בהם יש חניה נוחה, כמו לדוגמא מעבדות הממוקמות בקניונים. אך לא תמיד המצב כזה. במקרים בהם אין חניה מסודרת, תוכלו להסתובב שעות באזור רק על מנת למצוא חניה. תיקון אייפון עד הבית מונע מכם את הצורך לחפש חניה.

 

תיקון אייפון עד הבית- טיפים לבחירה

אמנם תיקון אייפון עד הבית הוא שירות שמשדרג את איכות החיים שלנו באופן משמעותי. אחד הדברים החשובים ביותר בתיקון אייפון עד הבית הוא לבחור נכון את הטכנאי. קיימים טכנאים רבים המציעים תיקונים עד הבית, ולכן וודאו כי הטכנאי בעל ניסיון בתחום, כי הוא מקצועי וכי הוא יבצע את התיקון על הצד הטוב ביותר. ריכזנו לכם טיפים לבחירה:

  • התאמה למכשיר הנייד- קיימים טכנאים המתמחים בתיקון אייפונים וקיימים טכנאים המתמחים בתיקון מכשירי אנדרואיד. לכן, וודאו כי הטכנאי מומחה בתיקון אייפון וכי הוא יידע להעניק לכם את השירות הטוב ביותר.
  • המלצות- על מנת לבחור טכנאי טוב ולהיות בטוחים כי הוא מקצועי ואמין, תוכלו לברר על המלצות מתאימות בפורומים שונים או ברשתות החברתיות. כמו כן, במקרים רבים כאשר מדובר באתר של הטכנאי, ניתן לראות תגובות באתר שלו.
  • שיחה עם הטכנאי- אחת השיטות הטובות לדעת מי עומד מולכם היא לדבר איתו. דרך שיחת טלפון פשוטה אפשר לקבל מושג על מי הטכנאי. נסו לתאר לטכנאי בטלפון את התקלה וערכו איתו שיחת בירור.

תיקון אייפון עד הבית

תיקון אייפון עד הבית- לא תמיד אפשרי

לא כל תקלה אפשרית לתיקון בבית. יש תקלות בעייתיות שמצריכות שימוש בכלים במעבדה. לכן, יש לקחת בחשבון כי לעתים הטכנאי יגיע אליכם הביתה אך לא יוכל לטפל בבעיה במקום. במקרה כזה כמובן שתקבלו טלפון חלופי עד לתיקון התקלה.

 

תיקון אייפון עד הבית- תקלות נפוצות

1. מסך שבור התקלה הנפוצה ביותר באייפונים היא מסכים שבורים או תקולים. מסך האייפון מורכב משני סוגי מסכים:

  • מסך מגע- מסך מגע הוא הזכוכית הפנימית והוא מתרגם את הנגיעות שלנו על המסך לפעולות. בדרך כלל מסך המגע הוא יהיה המסך שנשבר או נסדק.
  • מסך LCD- המסך עליו אנחנו רואים את התמונה. במכשירים החדשים מסך המגע מחובר למסך ה-LCD ולכן, גם אם רק אחד מהשניים נשברים, לא ניתן לתקן אותם בנפרד, מה שמייקר את עלות התיקון.

2. תיקון אייפון- קורוזיה בעיות קורוזיה הן בעיות שנגרמות בגלל שהמכשיר נרטב וחדרו לתוכו מים. ברוב המקרים של בעיות קורוזיה, נשרף רכיב מסוים וניתן לתקן את האייפון על ידי החלפת הרכיב בלבד. על מנת לזהות בעיית קורוזיה באייפון, יש מדבקות לבנות בשקע הטעינה, בלוח האם של האייפון ובאוזנייה. כאשר המדבקות הלבנות באות במגע עם מים הן הופכות לאדומות.

3. תיקון אייפון- כפתורים לא מגיבים כפתור הבית של האייפון הוא הכפתור הנשחק ביותר, לכן ברוב המקרים הוא יהיה הכפתור התקול. במקרים אחרים, הכפתורים שלא יגיבו יהיו כפתורי רטט, הדלקה או הווליום של האייפון. במקרה שכפתור הבית תקול, יש להחליף רק אותו, אך במקרה שהכפתורים האחרים תקולים יהיה צורך לתקן את פלט הכפתורים, או בשמו השני פלט עליון, באייפון, או להחליפו.

ראו גם: מעבדת תיקון אייפון | תיקון אייפון X

תיקון אייפון עד הבית