תיקון מסך גלקסי 7

תוכן עניינים

אמנם תיקון מסך גלקסי 7 לא יקר במיוחד (בין 199 ₪ ל-350 ₪ בממוצע), אבל חלק מהאנשים בכל זאת מעדיפים לרכוש סמסונג חדש כאשר הישן מתקלקל. מה יהיה עדיף, לתקן גלקסי 7 או לרכוש חדש? ואם לתקן, כיצד מאתרים מעבדת תיקון גלקסי 7 שתהיה מספיק מקצועית? הנה כל המידע.

Samsung Galaxy 7 הוא טלפון לא מאוד ישן, אבל גם לא חדש ביחס למה שיש כיום בשוק. במובן מסוים, אפשר להגיד שהטלפון הזה פשוט ובעל עיצוב מלוטש ואפילו נצחי. תהליך תיקון המסך זהה לזה של הדגמים האחרים, אבל זה עשוי להיות קצת קשה לעשות את זה בעצמך במכשיר הזה. אם אין לכם את הידע והניסיון הנדרשים עבור תיקון מסך גלקסי 7 בעצמכם, אל תנסו לעשות זאת. כל ניסיון לא מקצועי לתקן את הנייד, עשוי לגרום לגרימת נזקים נוספים ומיותרים.

מה צריך לדעת על תיקון מסך גלקסי 7?

תיקון מסך סמסונג גלקסי 7 מתבצע בעזרת פס הדבקה וכלי עבודה מיוחדים. זאת, במקרה שתחליטו להגיע למעבדה מקצועית כדי לבצע תיקון מסך. לידיעתכם, פס ההדבקה הוא עיקר מה שמחזיק את המסך צמוד למכשיר שלכם במצב תקין.

כאשר מתקינים מסך במעבדה מורשית, משתמשים באמצעים מתקדמים כדי לחמם את פס ההדבקה עבור התקנת המסך. לעומת זאת, אם תנסו לעשות זאת בעצמכם, תצטרכו לחמם את רצועות ההדבקה עם מייבש שיער או אקדח חום לפני השימוש בו. אלו, הם אמצעים לא מקצועיים עבור תיקון מסך גלקסי 7 . טיפ מאיתנו, אל תנסו להתעסק עם התקנת המסך אם אין לכם את הניסיון הנדרש לשם כך.

אם אין לכם את הידע והניסיון הנדרשים עבור תיקון מסך גלקסי 7 בעצמכם, אל תנסו לעשות זאת. כל ניסיון לא מקצועי לתקן את הנייד, עשוי לגרום לנזקים

תיקון מסך גלקסי 7 בד"כ נחשב תיקון קל (במעבדה)

רוב הזמן, תיקון מסך GALAXY 7 הוא תיקון קל. ניתן לעשות זאת במעבדה עם עזרה מקצועית. לרוב, תיקון מסך GALAXY 7 כולל הוצאת התצוגה הישנה והכנסת חדשה. עם זאת, אם יש לוח תצוגה סדוק, ייתכן שיהיה צורך להחליף אותו במקום לתקן אותו.

הדבר הטוב בהחלפת לוח תצוגה סדוק הוא, שרוב האנשים לא צריכים לשלוח את הטלפון שלהם בחזרה לסמסונג לצורך תיקון מסוג זה. למעשה, מי שעושה את התיקון הוא לרוב מעבדות אשר פזורות ברחבי הארץ. ברוב המקרים, מחיר תיקון מסך גלקסי 7 לא אמור לעבור את הטווח של כמה מאות שקלים בודדים.

אף טלפון לא חסין לנזקים

אמנם סמסונג גלקסי 7 היה בזמנו אחד הטלפונים הפופולריים ביותר בשוק, אבל עם זאת, הוא אינו חסין מפני נזק למסך. אם יש לך מסך שבור, צריך לדעת איך למצוא מוכשרת מוכרת להחלפה או תיקון של המסך. ראשית, בדוק את הביקורות באינטרנט של לקוחות אחרים. קרא את החוויות שלהם וראה מה אנשים אומרים על השירותים של מעבדה כלשהיא לפני שאתה בוחר לתקן אצלה את המכשיר. שנית, קראו את פרטי האחריות מהמעבדה – כמה זמן לוקח תיקון מסך גלקסי 7 עבורה? מה האחריות מכסה? כמה עולה תיקון מסך גלקסי 7 וכו'. לבסוף, תבדקו אם יש המלצות מומחים ממקורות כגון חברים או בני משפחה, שנאלצו להתמודד עם תיקוני מסך בעבר. בדרך כלל, רוב משתמשי הטלפונים הניידים צריכים בשלב כזה או אחר להחליף מסך. בטוח שתוכלו למצוא המלצות ממכריכם סביבכם.

חיר תיקון מסך גלקסי 7 לא אמור לעבור את הטווח של כמה מאות שקלים בודדים.

יש צורך בתיקון מסך Samsung GALAXY 7 במקרים הבאים:

  1. אם תצוגת הטלפון נפגעה מנפילה או פגיעה אחרת.
  2. אם יש פגם פיזי במסך הנראה לעין.
  3. אם יש שריטות או סדקים ברורים על המסך.
  4. אם אתם מגלים שמסך המגע אינו פועל כראוי יותר.
  5. אם תגלו שהטלפון קופא, קורס או מפעיל את עצמו מחדש לעתים קרובות.
  6. אם יש צג מהבהב – צריך תיקון מסך גלקסי 7 בד"כ.
  7. אם המסך מתנפץ,
  8. אם תיקון מסך גלקסי 7 יהיה זול יותר מרכישת מכשיר חדש.
  9. אם המסך מסרב להידלק.
  10. אם המסך מסרב להיכבות.

ה-Samsung GALAXY 7 הוא סמארטפון יחסית עדין מבחינת החוסן שלו, וזו הסיבה שאתם צריכים להיות זהירים אתו. על מנת להימנע מנזקים מיותרים, ודאו כי אתם דואגים לטלפון הנייד שלכם ויודעים מתי הגיע הזמן ל- תיקון מסך גלקסי 7.

החלפת שקע טעינה גלקסי 9