החלפת מסך a70 בעקבות שבר

תוכן עניינים

החלפת מסך a70החלפת מסך a70 בעקבות שבר

מחקרים מראים כי במרבית שעות הערות שלנו, אנחנו אוחזים ביד ומשתמשים בטלפון. זה נכון לכל הגילאים מטף ועד זקן. השימושים הם לרוב גם לא שיחות. יותר משחקים, צפיה בסרטונים, התכתבויות ושיטוט ברשתות החברתיות השונות. מה כל זה אומר? שמתישהו, ישבר לנו המסך של הסמארטפון. זה לא אומר שזה יהיה בכוונה. זה פשוט יקרה. הטלפון עלול ליפול מהידיים, לחטוף מכות מחפצים בסביבתו וכד'. נכון, ישנם מגינים וכיסויים וכדאי מאוד אכן לרכוש כאלו ובמיוחד את האיכותיים שבהם אבל עדיין, אין 100 אחוז הצלחה והגנה. למעשה, מרבית התקלות המגיעות למעבדות הסלולר הן של מסך שבור או תקול.

קחו למשל את ה-a70. זהו מכשיר מצוין ועמיד אבל גם במקרה שלו יש לא מעט החלפת מסך לפלאפון a70. כל מה שאמרנו, לא בא להפיל את רוחכם. להפך. גם אם שבר במסך קורה, אין צורך להילחץ, בכל מן המקרים, כפי שנראה בהמשך התקלה לא מקיפה ובחלק שכן- ניתן לבצע החלפת מסך a70 בצורה קלה ומהירה ולזכות בטלפון איכותי לעוד שנים רבות.

החלפת מסך a70 – הכרת מבנה המסך

כאשר יש שבר במסך המכשיר החכם שלנו, השאלה היא איזה חלק ממנו נפגע ומה היקף הנזק. לרוב, עם כלל שכבות המסך נפגעו, הנזק יהיה מקיף יותר והתיקון יהיה יקר יותר. במקרה זה ורק עם חלקים נוספים מלבד המסך נפגעו- יתכן ויש ענין לשקול את החלפת המכשיר כולו. במקרים אחרים, יהיה נבון רק לתקן. כך תוכלו לחסוך מאות שקלים. 

חשוב להכיר, לרוב מסכי הסמארטפון 3 שכבות המרכיבות את המסך. השכבה הראשונה היא שכבת הזכוכית. זו השכבה שאנו מרגישים באצבעות. תפקידה הוא להגן מפני חדירת נוזלים, לספוג את המכות וכן לתת לנו את התחושה המוכרת של מגע הטלפון. שכבה נוספת היא שכבת ה-LCD שממש כמו בטלוויזיה תפקידה הוא לייצר לנו את התמונה והשכבה האחרונה היא שכבת מסך המגע. זו שכבה שיש בה של סנסורים רגישים וטכנולוגיות זעירות היודעות לקלוט את תנועת האצבעות של נו ולתרגם אותם לפקודות, שיבוצעו על ידי המכשיר. כך אם נחליק את האצבע למטה, הדף נגלל גם הוא.

בדיקה לפני החלפת מסך a70

מתוך ההבנה שהמסך מורכב בעצם מ-3 שכבות, הרי נקל להבין שלא בכל המקרים 3 השכבות נפגעות. כאשר כולן נפגעות- יהיה צורך בהחלפת כל המסך. אולם במידה ורק שכבה אחת נפגעת, ניתן יהיה לתקן רק אותה. המשמעות היא כמובן כספית אבל לא רק ונוגעת גם בהמשך תפקוד המכשיר. לרוב, שכבת הזכוכית יכולה להיפגע לבדה. אנו נחווה זאת בעיקר על ידי ראיית שברים על גבי המסך. כמו קורי עכביש.

אבל זה לא אומר ששאר השכבות נפגעו. אם תנסו לבצע פעולות ויש לכם חווי טוב למגע ובמידה והתמונה עצמה שלמה (מבעד לשברים), הרי שזה אומר שרק הזכוכית החיצונית נפגעה וניתן לבצע החלפת מסך a70 חלקית ופשוטה. בנקודה זו חשוב להדגיש. אנחנו עם של דחיינים. דוחים דברים שחשוב לעשות. לכן, נראה מסביבנו הרבה אנשים שהולכים עם מסכים שבורים. הרי זה "רק סדק" או רק "שבר קטן בפינה". ובכן, זה אומנם רק סדק ורק שבר קטן אבל כשהם נמצאים, כל מעטפת ההגנה של הפלאפון נפגעת. הוא כבר אינו אטום כהלכתו והוא חשוף הרבה יותר לנזק משמעותי. בפעם הבאה שהוא ייפול או רק יחטוף מכה קטנה- הפגיעה היה הרבה יותר עמוקה. אתם חוסכים כעת זמן של טיפול קטן אבל עלולים לשלם אחר כך בנזק גדול הרבה יותר.

לכן חשוב לגשת בהקדם למעבדה מקצועית והוגנת או לפנות למעבדה איכותית דרך אתר האינטרנט שלה, בכדי ששתקן את הדרוש תיקון (ורק את הדרוש תיקון) ותבטיח לסמארטפון שלכם עוד חיים ארוכים וטובים.

החלפת מסך a70