מעבדת תיקון אפל – מתקנת נזקים במכשירים סלולריים

תוכן עניינים

במצב בו מכשיר של אפל נפגע, תיקון מהיר הוא חובה. השימוש במכשירים סלולריים הוא גבוה ומתבצע בתדירות גבוהה, ולהיות בלי המכשיר הופך את חיי היומיום למורכבים יותר מכפי שהם צריכים להיות. מעבדת תיקון אפל מתמחה בתיקון כל סוג של נזק גלוי שנגרם למכשירי אפל.

התיקונים אצל מעבדת פלאפונים כוללים החלפת זכוכית מנופצת או תיקון מסגרת מעוקמת ויציאת טעינה שבורה. טכנאי מעבדת תיקון אפל ראו הכול ויחזירו לכם את המכשיר בהקדם האפשרי!

נזק לפתח הטעינה

לחץ מוגזם בטעות על יציאת הטעינה שנגרם באמצעות משיכת הכבל מהקיר, מקשה על טעינת המכשיר שלכם, למרות שהכבל נראה בסדר. יתכן שיש רק נזק ליציאת הטעינה. סימנים לבעיה בחלק זה של המכשיר עשויים לכלול חוט טעינה שנושר החוצה, כבל שאינו משתלב בחוזקה ביציאת הטעינה או שהטלפון שלכם אינו נטען, אפילו כשהוא מחובר לחשמל.

נזקים אלו אינם מצריכים את החלפת מכשיר אפל, ומספיק ניקוי פשוט או תיקון של יציאת הטעינה של הטלפון שלכם כדי לפתור את הבעיה על ידי טכנאי מעבדת תיקון אפל.

נזק נוזלי

אם מכשיר אפל היה שקוע במים במשך פרק זמן ארוך, יתכן שעדיין יש הזדמנות לתקן במקום להחליף אותו.

אם הפלתם את המכשיר שלכם בשלולית, שפכתם עליו בטעות משקה, או חשפתם אותו באופן אחר לכמות קטנה של נוזל, הכניסו אותו לתיקון על ידי טכנאי מעבדה לתיקון אפל על מנת שיבדוק אם ניתן לתקן את הנזק.

כפתורי מכשירי אפל פגומים

ניתן לטפל ברוב התפקודים של מכשירי אפל באמצעות מסך המגע, אבל עדיין יש כפתורים חיצוניים שצריכים לעבוד. אם הלחצנים החיוניים האלה מפסיקים לפעול או נפגעים, מצבים אלו עשויים למנוע מכם להיות מסוגלים להשתמש ביעילות במכשיר שלכם.

כפתור הבית, לחצן הנעילה או כפתורי עוצמת הקול הם עדיין כפתורים חיצוניים ברוב המכשירים ויש לבדוק אותם בתנאי מעבדת תיקון אפל. הלחצנים במכשיר עלולים להינזק עם הפלת המכשיר או חשיפתו ללחות, חום או קור קיצוניים. הצעד הראשון שמומחי תיקון מכשירי אפל יבצעו כדי לתקן את המכשיר הוא ניקוי בגישה מקצועית.

במקרה שניקוי המכשיר אינו פותר את הבעיה, טכנאי מעבדת תיקון אופל יבצע תיקון עמוק יותר כדי לקבוע את הגורם לבעיה ולבחון אפשרות החלפת חלק מהרכיבים במכשיר שלכם.

מעבדת תיקון אפל

זכוכית אחורית מנופצת של אייפון

זכוכית אחורית היא אחת מתכונות האייפון שגורמות לו להיראות מודרני. למרבה הצער, הזכוכית עלולה להיסדק ולהתנפץ אם תפילו את הטלפון שלכם. אפילו סדק או שבב זעירים עשויים להתרחב במהירות ולנפץ את הזכוכית האחורית לחלוטין.

משתמשי אייפון רבים מאמינים שיש להחליף לחלוטין את הטלפון במקרה של שבירת הזכוכית האחורית, או לשלם על תיקון של 2,400 ₪ על ידי שליחתו לחנות תיקונים, אבל זוהי חשיבה שגויה! מעבדת תיקון אפל משתמשת במכשיר לייזר חדיש שתוכנן במיוחד לתיקון זכוכית אחורית לאייפון.

מחירון מעבדת תיקון אפל

  • סוללה: 149 ₪
  • מסך חליפי: 99 ₪
  • מסך מקורי: 280 ₪
  • שקע טעינה: 149 ₪
  • מסך חליפי מקורי: 1,759 ₪.

בשורה התחתונה, לא מחכים עם התיקון ושולחים את המכשיר למעבדת תיקונים

מעבדת תיקון אפל מעסיקה טכנאי תיקון מכשירי אפל מוסמכים ומיומנים שזמינים לסייע לכם, לכן מומלץ להביא את המכשיר הפגוע שלכם לתיקון בהקדם ולא להמתין עד שהנזק יהיה חמור מכדי לתקן את המכשיר ויהיה צורך בהחלפתו.

רוצים לקבל מידע נוסף על מעבדת תיקון אפל? אצלנו ב- hicell מתקנים את כל סוגי התקלות, החל מהפשוטות ביותר ועד המורכבות והמסובכות ביותר.

למה אצלנו?

    1. שירות ללא פשרות – אנחנו מתחייבים לשירות ללא פשרות, יש לנו צוות טכנאים שרק מחכים לכם. אנחנו מבינים את החשיבות הגבוהה של הטלפון הסלולארי בעידן המודרני בו אנחנו חיים ועד כמה שירות טוב חיוני וחשוב בתחום תיקון הטלפונים ומכשור המולטימדיה. לכן, ב- hicell מעניקים שירות מעולה.
  1. זמינות גבוהה- אנחנו מתחייבים לתיקון מהיר ותוך זמן קצר מהרגע שנבין את התקלה, והטלפון שלכם יעבור בדיקה יסודית, תוכלו לקבל אותו בחזרה מתוקן וממש כמו חדש.
  2. שקיפות- אנו מסבירים לכם לפני התיקון בדיוק מה הבעיה ומציגים בפניכם את עלות התיקון לפני שהוא מתבצע בפועל, זאת בשונה ממעבדות אחרות שקודם כל מבצעות את התיקון ורק אז מציגות את הנתונים בפני הלקוח. נשמח גם להראות ולהמחיש לכם את התקלה עצמה ומה נדרש בכדי לתקנה. כלומר אצלנו אצם יכולים לשים את הטלפון החכם שלכם בראש שקט.
  3. חלקי חילוף – אנחנו מקפידים לעבוד עם חלקי חילוף איכותיים כדי שלאחר התיקון תוכלו להנות מהטלפון שלכם לזמן ארוך. בנוסף, תקבלו מאיתנו טיפים רבים שיעזרו לכם לשמור על הטלפון לאורך זמן.
  4. שירות תיקונים עד הבית – במידה ואתם מוגבלים בזמן או שלא רוצים להתעסק עם תהליך התיקון, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר או ליצור איתנו קשר ונשמח להגיע אליכם לבית או למשרד ולהקל עליכם.

ראו גם: תיקון אייפון | מעבדת תיקון אייפון

מעבדת תיקון אפל