תיקון מסך אייפון 7 – הדרך היעילה לתקן את המסך

תוכן עניינים

ככל שהשנים עוברות, חברת אפל מנסה לשפר את המכשירים שלה יותר ויותר. היא משדרגת את הטכנולוגיות של המכשירים ואת המעבדים שלהם. כך גם המצלמה של המכשיר והסאונד שלו. אייפון 7, הוא בהחלט מכשיר משודרג ויעיל שמראה לנו איך חברת אפל יודעת לשפר את המכשירים שלה שוב ושוב.

תיקון מסך אייפון 7

תיקון מסך אייפון 7- קצת על המכשיר

אייפון 7 מגיע ללא כפתור בית. בעבר, כפתור הבית היה נשחק במהירות ומפסיק להגיב כעבור שנה- שנה וחצי של שימוש באייפון. לכן, עם החידושים של האייפונים, הוחלט לייצר את האייפונים החדשים ללא כפתור בית ולשפר את היעילות שלהם. אייפון 7 מגיע עם כפתור מגע בעל משוב רטט, על מנת להעניק תחושת לחיצה. בנוסף, אייפון 7 מגיע עם חיבור אוזניות באמצעות מחבר ה-Lightning. מי שרוצה להתחבר לאוזניות בצורה הרגילה, יצטרך מתאם ייעודי (שמגיע עם המכשיר). כמו כן, הרמקולים של המכשיר עוצמתיים פי 2 מהאייפון הקודם (6S) וחיישן המצלמה שלו הוגדל.

תיקון מסך אייפון 7- ממה מורכב המסך?

המסך של אייפון 7 הוא מסך HDבגודל של 4.7 אינץ' ברזולוציה של 1334×750 פיקסלים. המסך של אייפון 7 כולל חיישן 3D.

מסך אייפון 7 מורכב משני סוגי מסכים:

  • מסך מגע- מסך מגע הוא למעשה מסך הטאצ' של האייפון. מסך המגע הוא הזכוכית הפנימית והוא למעשה מתרגם את הנגיעות שלנו על המסך לפעולות שונות ומאפשר לנו לתפעל את האייפון.
  • מסך LCD- המסך עליו אנחנו רואים את התמונה.

ברוב המקרים, המסך שנשבר או נסדק, יהיה מסך המגע. אך כיום, במכשירים החדשים מסך המגע ומסך ה-LCD מחוברים. לכן, גם אם רק אחד מהשניים נשברים, לא ניתן לתקן אותם בנפרד.

תיקון מסך אייפון 7

תיקון מסך אייפון 7- החשיבות של תיקון מהיר

במידה ומסך האייפון נשבר או נסדק, חשוב מאוד לפנות למעבדת תיקון במהירות על מנת לחזור להשתמש באייפון במהירות האפשרית. הסיבה לכך היא שככל שתמתינו זמן רב יותר, הזכוכית של המסך יכולה להיסדק יותר ויותר ולפתח חריצים עמוקים. כך אתם מסתכנים בפגיעה בפנים, באוזן או ביד שלכם מחלקיקי זכוכית קטנים שיפלטו מהמסך. כמו כן, חלקיקי הזכוכית הקטנים יכולים להעמיק את הנזק לליבת המכשיר. לכן, אל תמתינו ובצעו תיקון מסך אייפון 7 כמה שיותר מהר.

כיצד נבחר מעבדה לתיקון מסך אייפון 7?

על מנת לתקן מסך אייפון 7, יש לקחת את המכשיר למעבדה לתיקון מכשירים סלולאריים. בחירת המעבדה חשובה מאוד ליעילות התיקון.

כיצד נבחר מעבדת פלאפונים?

  1. ניסיון ומוניטין האם במעבדה עובדים מומחי תיקון מכשירים בעלי ניסיון רב? או שמדובר במעבדה חדשה שרק הוקמה וגם העובדים שלה חסרי ניסיון? ככל שיש יותר ניסיון והמוניטין של המעבדה טוב תוכלו להיות בטוחים כי האייפון שלכם נמצא בידיים טובות.
  2. 2. התאמה לאייפון יש מגוון מעבדות שונות שמתמחות בתיקון מכשירים שונים. ביניהן מעבדות שמתמחות בתיקוני מכשירי אפל. לכן, לפני שאתם בוחרים מעבדה, מומלץ לבדוק האם היא מתמחה בתיקון מכשירי אפל בכלל ותיקון באייפון 7 בפרט. כמו כן, שימו לב כי קיימות מעבדות מסוימות המעניקות שירותים מסוימים בלבד. לכן, בררו אילו מעבדה מעניקה שירותי תיקון והחלפה של מסכים.
  3. 3. באילו חלפים משתמשים במעבדה אפל לא מאפשרת למעבדות אחרות להשתמש בחלפים המקוריים שלה. לכן, מי שמעוניין בחלפים מקוריים יצטרך לשלוח את האייפון שלו למעבדת אפל מקורית. בשאר המעבדות יהיה שימוש בחלפים תואמים. החלפים התואמים הם איכותיים וזהים כמעט לחלוטין לחלפים המקוריים. שימו לב כי המעבדה מציעה לכם חלפים תואמים ולא חלפים סינים זולים. תיקון מכשיר עם חלפים תואמים ואיכותיים, יהיה בטוח יותר ויבטיח לכם עמידות לאורך זמן רב יותר.
  4. 4. האם המעבדה מציעה לכם אחריות על התיקון? אחד הפרמטרים החשובים ביותר לבחירת מעבדה הוא האחריות על התיקון. מעבדות רבות לא מציעות אחריות על התיקון ובמקרה שהתיקון לא בוצע כהלכה, הלקוח מבזבז את הכסף שלו. לכן, חשוב לוודא כי המעבדה מולה אתה עובדים מציעה אחריות על התיקון עצמו ולכמה זמן תקפה האחריות. יש לקחת בחשבון כי האחריות בדרך כלל תקפה רק על ידי הצגת חשבונית. לכן חשוב מאוד לשמור על החשבונית על מנת להיות זכאים לאחריות. כמו כן, האחריות חלה רק על אותם חלפים שהותקנו או תוקנו במעבדה ולא על כל המכשיר.
  5. 5. זמינות המעבדה כמה זמן תאלצו לחכות לתיקון האייפון? בסופו של דבר, רובנו מסתמכים על האייפון שלנו ברוב הדברים. לכן, מומלץ לברר כמה זמן ייקח למעבדה לתקן את מסך האייפון. האם מדובר על המתנה של יום? של מספר ימים? או של כמה שעות? ככל שזמן ההמתנה יהיה קצר יותר תוכלו לחזור לשגרת החיים שלכם מהר יותר, לכן מומלץ לוודא זאת מראש.

שימו לב כי קיימות מעבדות פלאפונים רבות שזמינות 24/7. כך הלקוח יוכל לקבל שירות במשך כל שעות היממה, גם בשבתות ובחגים, במקרה הצורך. אנשים רבים מעדיפים לעבוד מול מעבדה שזמינה במשך כל שעות היממה, כך יוכלו לפנות אליה בכל מצב של תקלה בפלאפון במיוחד כאשר מחפשים מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת.

ראו גם: תיקון אייפון

תיקון מסך אייפון 7