החלפת מצלמה לאייפון 5: כך עושים את זה נכון

תוכן עניינים

צילום תמונות עם אייפון שמוביל למצב בו המצלמה אינה מתפקדת מסיבה כלשהי, כמו למשל כשהמסך שלכם נראה מטושטש או שחור לחלוטין, וכשאתם בודקים מה נראה דרך עדשת המצלמה שלכם, יתכן שהמצב הוא תוצאה של בעיית חומרה או תוכנה. מאמר זה מסביר מתי יש לבחור באפשרות של החלפת מצלמה לאייפון 5. כולנו משתמשים במצלמה של אייפון 5 על בסיס יומי קבוע. חלקנו עושים בה שימוש למטרות עסקיות כמו למשל להעלות תמונות לסטוריז, להעלות תמונות לפייסבוק וכך בעצם לשווק את העסק שלנו וחלקנו למטרות פרטיות כמו למשל לצלם את הילדים, את המשפחה, את החוויות שאנחנו עוברים בסופי שבוע וכדומה. שהמצלמה לא פועלת זה די מבאס.

החלפת מצלמה לאייפון 5

האם מצלמת אייפון 5 נשברה?

בשלב זה, אי אפשר לדעת אם התקלה במצלמת האייפון נגרמה כתוצאה מבעיה בחומרה או בתוכנה. בדומה לאפליקציות אחרות שנתמכות ב-iOS, טכנאי מעבדת טלפונים אינו שולל את האפשרות שאפליקציית המצלמה קורסת. אם תקלה בתוכנה גורמת למצלמה לחדול לפעול, יתכן שהגיע הזמן לבצע החלפת מצלמה לאייפון 5.


נקיטה בצעדי זהירות מאפליקציות מצלמת צד שלישי

אחת הסיבות העיקריות לתקלה במצלמת אייפון היא מצב בו משתמשים מצלמים תמונות דרך אפליקציות מצלמה של צד שלישי. אפליקציות אלו בדרך כלל פחות יציבות מאפליקציית המצלמה המובנית, וקורסות לעתים קרובות יותר. במקרים אלו, החלפת מצלמה לאייפון 5 היא השיטה היחידה להתמודדות עם הבעיה. שימוש בתדירות גבוהה באפליקציית מצלמה של צד שלישי עם מצלמת אייפון צריכה להתבצע באמצעות מעבר לאפליקציה המובנית למשך זמן מה כדי לראות אם צעד זה פותר את הבעיה שלכם.

הסרת אייפון 5 מהמארז

סיבה מפתיעה נפוצה לתקלה במצלמת אייפון, שגורמת למשתמשים להאמין שהמצלמה נשברה ולבחור אפשרות החלפת מצלמה לאייפון 5, היא מצב בו המארז שלהם מונח לאחור. מכיוון שמכשירי אייפון הם מלבנים כמעט מושלמים, די קל להחליק את הטלפון שלכם לתוך המארז הפוך, ללא כל התנגדות. מומלץ להסיר את הכיסוי לחלוטין ולפתוח את אפליקציית המצלמה, כדי להבין אם תצוגת המצלמה נראית רגילה. אם כן, יתכן שהכיסוי חסם את עדשת המצלמה.

סגירת כל האפליקציות באייפון

כשסוגרים באופן יזום את כל האפליקציות באייפון, הן אינן מציפות את המכשיר. כשיש יותר מדי אפליקציות פתוחות בבת אחת, המכשיר שלכם עשוי להתקשות לשמור על טעינת כולן. מצב זה עלול לגרום לבעיות כמו ניקוז הסוללה או קריסות קלות של תוכנות. במצב זה יתכן שהמצלמה שלכם אינה מתפקדת כי יש לכם יותר מדי אפליקציות פתוחות בבת אחת, לכן לפני החלפת מצלמה לאייפון 5, מומלץ לסגור את כל האפליקציות במכשיר. סגירת כל האפליקציות עשויה לגרום למצלמה לפעול שוב באופן חלק. גם אם צעד זה אינו מסייע למצלמה באופן ספציפי, יציאה מכל האפליקציות שלכם תהפוך את שאר תהליך פתרון הבעיות לחלק ומהיר יותר.

עדכון תוכנת iOS עדכוני iOS

מגיעים ברוב המקרים עם תיקונים אוטומטיים לתקלות מסוימות של תוכנות. העדכון עשוי למגר כל תקלה בתוכנה שמפריעה לאופן השימוש שלכם באייפון, ולמנוע את הצורך בבחירת אפשרות של החלפת מצלמה לאייפון 5.

חשיבות הקפדה על גיבוי לאייפון 5

חשוב מאוד לבצע גיבוי מלא של אייפון 5 באופן חיצוני, מכיוון שטכנאי מעבדה צריך לדעת בדיוק מה גורם לאייפון שלכם להתקלקל, וכל תרחיש עלול להוביל לשיבוש המכשיר כשאתם מבצעים תיקונים. אם המכשיר אכן השתבש, או שתצטרכו לבצע שחזור או לבחור החלפת מצלמה לאייפון 5, יתכן שגיבוי הוא השיטה היחידה לשמר את הנתונים האישיים ששמרתם באייפון שלכם.

העלות של החלפת מצלמה לאייפון 5

החלפת מצלמה לאייפון 5 עשויה לעלות בין 317 ₪ עד 330 ₪. חלק מהחנויות או מעבדות תיקוני טלפונים שמוכרות חלקי חילוף לאייפונים, עשויות לגבות גם מחירים שנעים בין 195 ₪ ל-449 ₪, בהתאם לדירוג המותג.

החלפת מצלמה לאייפון 5

איך בוחרים מעבדת תיקונים לביצוע החלפת מצלמה לאייפון 5?

בעיקרון יש שני סוגים של מעבדות מחשבים. סוג אחד זו מעבדה עד הבית. כלומר, טכנאי מגיע ישירות לבית שלכם, בודק את האייפון שלכם ומבצע את התיקון ממש במקום. שיטה זו מסייעת לחסוך זמן רב משום שאתם לא צריכים להתחיל לחפש מעבדה ולמצוא איפה הכי כדאי לתקן את הטלפון שלכם. לעומת זאת, אופציה נוספת לתיקון אייפון 5 היא פשוט לגשת למעבדה באזור המגורים שלכם, עם המלצות או כזו עם שם, מוניטין וניסיון ולקוות שיתקנו לכם את הטלפון כמה שיותר מהר.

מחפשים מעבדת פלאפונים מקצועית להחלפת מצלמה לאייפון 5? אצלנו ב- hicell תהנו משירות מקצועי ללא פשרות, צוות מדהים, החלפה מהירה של המצלמה ופשוט תקבלו את האייפון שלכם כמו חדש. זה שהמצלמה לא עובדת או נשברה, זו לא סיבה לרכוש אייפון חדש. אפשר לתקן ולהנות מהאייפון חמש שלכם לעוד תקופה ארוכה. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם ולענות לכם על כל שאלה.שב

ראו גם: מעבדת תיקון אייפון | מחיר תיקון מסך אייפון 5

תיקון כפתור בית אייפון 7 לא באמת יכול לסבול דיחוי, חשוב לבצע זאת מיד כשהכפתור מתקלקל.