החלפת מצלמה אייפון 7 פלוס שאינה עובדת – על התהליך

תוכן עניינים

תחשבו לרגע כמה פעולות אתם עושים עם האייפון שלכם ועם המצלמה שלו. רובנו עושים שימוש במצלמה גם במטרה לצלם דברים הקשורים למשפחה שלנו כמו חוויות, טיולים, רגעים מרגשים כמו הצעד הראשון של הילד שלנו או צחוק מתגלגל ויש גם מי שעושה שימוש במצלמה לצרכים עסקיים. למשל, אם יש לכם עסק עצמאי אתם בטח מעלים תמונות לסטורי של האינסטגרם העסקי שלכם, מצלמים סרטונים מגניבים ומעלים לפייסבוק, כותבים פוסטים ביחד עם תמונה שצילמתם ועוד… בכל אופן, כך או כך, המצלמה של האייפון משרתת אותנו לעוד מגוון של מטרות כמו סריקה מסמכים והעלאתם למייל, צילום חוויות בוידיאו כמו הופעות או תערוכות למשל וכדומה. מכל הסיבות הללו כאשר המצלמה של האייפון 7 שלנו מפסיקה לעבוד זה ממש מבאס וכולנו ננסה לפתור את הבעיה כמה שיותר מהר.

כשמצלמת אייפון 7 פלוס אינה עובדת ואינכם יודעים מה לעשות, חשוב לבדוק את האפשרויות. אין ספק שהמצלמה הזו היא מצלמת הסמארטפון המדהימה ביותר שנוצרה אי פעם, אז כשמשהו אינו עובד כמו שצריך, תדעו.

אנשים שנתקלו בבעיה במצלמה הקדמית של אייפון 7, שאינה מתפקדת כרגיל, צריכים לבדוק את המכשיר ולבחון אפשרויות תיקון או החלפת מצלמה אייפון 7 פלוס. מאמר זה מסביר את הסיבות לתקלות במצלמה שאינה עובדת, ומסביר מתי מגיע הזמן לבחור באפשרות החלפת המכשיר.

ביטול מידע מוטעה

האמת היא שהתוכנה או החומרה של האייפון שלכם עשויות להיות אחראיות כאשר מצלמת האייפון 7 פלוס שלכם אינה עובדת, ויש יותר משלב אחד או שניים לפתרון בעיות, שאתם יכולים לנקוט בהם, על מנת להבין מה קורה.

בעיות תוכנה אפשריות

בחלק מהמקרים, אפליקציות עשויות לקרוס, ובכך לחדול מפעולה תקינה, מה שמוביל לבחינת האפשרות של החלפת מצלמה אייפון 7 פלוס. במצב בו המכשיר עמוס באפליקציות פתוחות ברקע, אחת או שתיים מהן עלולות לקרוס, מה שעשוי לגרום לאפליקציית המצלמה המועדפת עליכם להתקלקל או לא לפעול בכלל. בשלב זה, עדיין לא ניתן לקבוע אם מצלמת האייפון 7 פלוס שלכם אינה עובדת בגלל בעיית תוכנה, אבל אם זה היה המקרה, לא הייתם צריכים לתקן שום חומרה, אלא לבחון את האפשרויות בהתאם.

הימנעות מטעויות

לא תמיד מסך שחור במצלמה פירושו סימן שהגיע זמן החלפת מצלמה אייפון 7 פלוס. בחלק מהמקרים, יתכן שאפליקציית המצלמה נשארה פתוחה למשך פרק זמן ארוך מדי, או שכיסוי המכשיר חוסם את עדשת המצלמה. לכן יש לוודא שמצלמת האייפון 7 פלוס שלכם אינה חסומה או מכוסה.

שימוש באפליקציית מצלמת צד שלישי

קיימות מספר אפליקציות מצלמת צד שלישי ב-App Store. שימוש באחת האפליקציות האלו עשוי לשבש את פעולת מצלמת האייפון שבע לפלוס שלכם. במקרים אלו, מומלץ להשתמש במצלמת האייפון 7 פלוס שלכם עם אפליקציית המצלמה המובנית ולבדוק אם היא פועלת כרגיל. אם המצלמה שלכם פועלת באפליקציה אחת, אבל לא באחרת, הבעיה נגרמת מהאפליקציה המסוימת ולא ממצלמת האייפון הפיזית. אם מצלמת האייפון 7 פלוס שלכם אינה עובדת באף אחת מהאפליקציות, יתכן שיש צורך לבחור אפשרות החלפת מצלמה אייפון 7 פלוס.

החלפת מצלמה אייפון 7 פלוס

עלות החלפת מצלמה אייפון 7 פלוס

עם זיהוי התקלה במכשיר, והבנה שלא ניתן לתקן את המצלמה, או שעלות התיקון אינה שווה את המחיר, זה הזמן לבדוק אפשרויות החלפת מצלמה אייפון 7 פלוס, לאחר קריאת מפרטים טכניים, סקירות מומחים וחוות דעת של גולשים. המחיר להחלפת המצלמה נע בין 240 ₪ עד 580 ₪. חשוב לוודא שהחלפת המצלמה מתבצעת רק על ידי המומחים בתחום שיש להם מוניטין מצוין בתיקונים והחלפת רכיבים מקוריים למכשירי אייפון, כדי שלא תשלמו הרבה יותר מהמחירים הממוצעים בשוק. העלות משתנה ותלויה בקריטריונים רבים כמו למשל האם יש עוד משהו שהוא תקול במכשיר חוץ מהמצלמה עצמה.

החלפה של המצלמה או תיקון?

מכיון ומדובר ברכיב סופר רגיש, ברוב המקרים יהיה צריך להחליף את המצלמה ולא לתקן אותה.

איך בוחרים מעבדת תיקונים להחלפת מצלמה אייפון 7 פלוס?

בעיקרון כדי לבחור מעבדה, יש כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב:

  1. זמינות – לרוב נרצה שהתיקון יתבצע כמה שיותר מהר ולכן חשוב לשאול כמה זמן זה יקח.
  2. מחיר הוגן .
  3. מקצועיות בתהליך – חשוב שההחלפה תהיה מקצועית ושנקבל את המכשיר פועל. אם יש עוד בעיה, נרצה גם שיספרו לנו עליה.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על החלפת מצלמה אייפון 7 פלוס או תיקון של המצלמה? אצלנו ב- Hicell מעבדת פלאפונים מתמחים בתיקון כל סוגי התקלות במכשירי האייפון והאנדרואיד השונים ללא יוצא מן הכלל. אנו מתקנים את התקלות הפשוטות והמורכבות ביותר, מתחייבים לשירות מעולה ללא פשרות ומספקים לקהל הלקוחות שלנו שקיפות מלאה אל מול התהליך. זמינות גבוהה, אחריות על התיקון ויסודיות מובטחים לכם. תוכלו גם להנות משירות תיקונים עד הבית בהתאמה אישית. כל שנותר לכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

ראו גם: תיקון מסך אייפון 7 פלוס | מעבדת תיקון אייפון

החלפת מצלמה אייפון 7 פלוס