תיקון מסך אייפון 7 פלוס – המדריך לבחירת מעבדה

תוכן עניינים

ככל שהשנים עוברות, חברת אפל מנסה לשפר את המכשירים שלה יותר ויותר. היא משדרגת את הטכנולוגיות של המכשירים ואת המעבדים שלהם. כך גם המצלמה של המכשיר והסאונד שלו. אייפון 7 פלוס, הוא בהחלט מכשיר משודרג ויעיל שמראה לנו איך חברת אפל יודעת לשפר את המכשירים שלה שוב ושוב.

תיקון מסך אייפון 7 פלוס

תיקון מסך אייפון 7 פלוס- ממה מורכב המסך?

המסך של אייפון 7 הוא מסך LCD FHDבגודל של 5.5 אינץ' ברזולוציה של 1920×1080 פיקסלים. המסך של אייפון 7 פלוס כולל חיישן 3D.

מסך אייפון 7 מורכב משני סוגי מסכים:

  • מסך מגע- מסך המגע הוא הזכוכית הפנימית והוא למעשה מתרגם את הנגיעות שלנו על המסך לפעולות שונות ומאפשר לנו לתפעל את האייפון.
  • מסך LCD- המסך עליו אנחנו רואים את התמונה.

ברוב המקרים, המסך שנשבר או נסדק, יהיה מסך המגע. אך כיום, במכשירים החדשים מסך המגע ומסך ה-LCD מחוברים. לכן, גם אם רק אחד מהשניים נשברים, לא ניתן לתקן אותם בנפרד.

תיקון מסך אייפון 7 פלוס- הסיבות לתקלות במסך

התיקון הנפוץ ביותר עבור מכשיר אייפון 7 פלוס הוא תיקון המסך.

יש מגוון סיבות שגורמות לתקלות במסך האייפון:

  • נפילה או מכה- מדובר בסיבה הנפוצה ביותר לתקלות במסך האייפון. קורה לרוב האנשים בתדירות די גבוהה. כפי שציינו קודם האייפונים החדשים דקיקים ולכן רגישים מאוד לנפילות.
  • חדירת מים- רוב האנשים לוקחים איתם את האייפון לכל מקום. כך גם למקלחת או לשירותים. בצורה כזו מים יכולים לחדור לאייפון ולגרום לתקלות. המים יכולים לחדור בצורת אדים כאשר אנחנו מתקלחים, טיפות מים שטפטפו על המסך או כאשר האייפון נופל לאסלה (קורה לאנשים רבים). חדירה של מים יכולות לגרום לשריפה של אחד הרכיבים במסך ועל ידי כך לתקלות בו.
  • חדירת אבק או לכלוך- חדירה של אבק או לכלוך יכולים לגרום לתקלות רבות באייפון וכך גם במסך שלו.

תיקון מסך אייפון 7 פלוס- החשיבות של תיקון מהיר

במידה ומסך האייפון נשבר או נסדק, חשוב מאוד לפנות למעבדת תיקון במהירות על מנת לחזור להשתמש באייפון במהירות האפשרית. מעבר לעובדה שאנחנו צריכים את האייפון שלנו לשגרת היום יום, יש לכך חשיבות נוספת. למעשה, ככל שתמתינו זמן רב יותר, הזכוכית של המסך יכולה להיסדק יותר ויותר ולפתח חריצים עמוקים. על ידי כך אתם מסתכנים בפגיעה בפנים, באוזן או ביד שלכם מחלקיקי זכוכית קטנים שיפלטו מהמסך. כמו כן, חלקיקי הזכוכית הקטנים יכולים להעמיק את הנזק לליבת המכשיר. לכן, אל תמתינו ובצעו תיקון מסך אייפון 7 פלוס כמה שיותר מהר.

תיקון מסך אייפון 7 פלוס- כמה זה עולה?

המחיר של תיקון מסך אייפון משתנה בהתאם לדגם האייפון ולאיכות המסך שתבחרו. ההמלצה שלנו היא לא להתפשר על מסכים סיניים זולים שיכולים לגרום לבעיות ותקלות בהמשך, אלא להשקיע במסכים תואמים ואיכותיים. יש לקחת בחשבון כי מלבד המעבדות של אפל, שאר המעבדות אינן משתמשות בחלפים מקוריים, אלא בחלפים התואמים למכשירים השונים. לכן, גם אם תחפשו המון לא תצליחו למצוא מעבדת תיקון שיש בה מסכים מקוריים של אפל. אך המסכים התואמים זהים כמעט לחלוטין למסכים המקוריים, כך שאין לכם מה לחשוש.

תיקון מסך אייפון 7 פלוס- תקלות נפוצות נוספות

  • קורוזיה- בעיות קורוזיה הן בעיות שנגרמות בגלל שהמכשיר נרטב ומים חדרו לתוכו. ברוב המקרים, כאשר יש בעיית קורוזיה מדובר ברכיב מסוים שנשרף באייפון וניתן לתקן את המכשיר על ידי החלפת הרכיב בלבד. על מנת לזהות בעיית קורוזיה באייפון, יש מדבקות לבנות בשקע הטעינה, בלוח האם של האייפון ובאוזנייה.
  • כפתורים לא מגיבים- במקרים רבים כפתורי האייפון לא מגיבים, ביניהם כפתורי הרטט, ההדלקה או הווליום של האייפון. במקרה שאחד הכפתורים או יותר לא מגיבים, יהיה צורך לתקן את פלט הכפתורים או להחליפו.

תיקון מסך אייפון 7 פלוס

כיצד נבחר מעבדה לתיקון מסך אייפון 7 פלוס?

על מנת לתקן מסך אייפון 7 פלוס, יש לקחת את המכשיר למעבדה לתיקון מכשירים סלולאריים. ריכזנו לכם טיפים לבחירת מעבדת פלאפונים:

  1. ניסיון ומוניטין ככל שיש יותר ניסיון והמוניטין של המעבדה טוב תוכלו להיות בטוחים כי האייפון שלכם נמצא בידיים טובות.
  2. התאמה לאייפון יש מגוון מעבדות שונות שמתמחות בתיקון מכשירים שונים. ביניהן מעבדות שמתמחות בתיקוני מכשירי אפל. לכן, מומלץ לבדוק האם היא מתמחה בתיקון מכשירי אפל בכלל ותיקון באייפון 7 פלוס בפרט. כמו כן, שימו לב כי קיימות מעבדות מסוימות המעניקות שירותים מסוימים בלבד. לכן, בררו אילו מעבדה מעניקה שירותי תיקון והחלפה של מסכים.
  3. באילו חלפים משתמשים במעבדה כפי שציינו קודם, אפל לא מאפשרת למעבדות אחרות להשתמש בחלפים המקוריים שלה. לכן, מי שמעוניין בחלפים מקוריים יצטרך לשלוח את האייפון שלו למעבדת אפל מקורית. לכן בחרו במעבדה שעובדת עם חלפים תואמים ואיכותיים.
  4. האם המעבדה מציעה לכם אחריות על התיקון? אחד הפרמטרים החשובים ביותר לבחירת מעבדה הוא האחריות על התיקון. האחריות בדרך כלל תקפה רק על ידי הצגת חשבונית. לכן חשוב מאוד לשמור על החשבונית על מנת להיות זכאים לאחריות.

ראו גם: תיקון אייפון | מעבדת תיקון אייפון

תיקון מסך אייפון 7 פלוס