תיקון טלפון סלולרי: כלים וציוד

תוכן עניינים

ניסיתם פעם לחשוב כמה פעולות אתם מבצעים במהלך היום והערב עם הטלפון הסלולארי שלכם? ניסיתם לחשוב מה היה קורה אם הטלפון הסלולארי שלכם היה פשוט מתכבה, מתקלקל או לא עובד מכל סיבה שהיא? אין ספק כי מדובר באחד המכשירים הכי רלוונטיים היום, אם לא הכי רלוונטי וקשה לנו לדמיין יום אחד בלעדיו. הטלפון משרת אותנו למגוון רחב של מטרות – עסקיות ופרטיות גם יחד, אנחנו שולחים ומקבלים באמצעותו מיילים לתיבת הדואר האלקטרוני, אנחנו מנהלים את הפרופילים של הרשתות החברתיות הן הפרטיים והן העסקיים שלנו, אנחנו מנהלים שיחות שלמות דרך הווטצ‘אפ, שומעים מוזיקה, יש גם כאלה שמשחקים, שומרים על קשר עם הקרובים לנו וחשוב מכך עם הילדים שלנו. לכן, קשה לנו לדמיין אפילו דקה אחת בלי טלפון סלולרי שלא עובד.

תיקון טלפון סלולרי

מה חשוב לדעת על תיקון טלפון סלולרי?

בחירת ציוד וכלי תיקון טלפון סלולרי, חשוב לבחור את הכלים הטובים ביותר, גם אם הם עולים מעט יותר. ציוד וכלים זולים עשויים שלא להיות שימושיים ולהזיק לבריאות. מצד שני, כלים וציוד מעט יקר אבל באיכות הטובה ביותר מסייעים לתקן טלפון נייד בקלות ובנוחות. טכנאי מיומן בתהליכי תיקון טלפון סלולרי מקפיד לבחור ולקנות את הכלים הטובים ביותר הקיימים בשוק. הכלים האיכותיים והטובים האלו עשויים לעלות קצת יותר, אבל בטווח הארוך הם משיגים את התוצאות הטובות ביותר. כלים לתיקון טלפונים ניידים זמינים בשוק בשפע, וחשוב לבחור את המותג הטוב ביותר.

הנה רשימה של כל הציוד והכלים המקצועיים הדרושים לתיקון טלפונים סלולריים:

מלחם

מלחם משמש להלחמת רכיבים קטנים כמו קבלים, דיודה, וסת, רמקול, מיקרופון, תצוגה וכן הלאה. מלחם 50 וואט מספיק טוב עבור תיקון טלפון סלולרי. בקניית מלחם, יש לבחור את המכשיר שקל להחזיק ושאינו צורב את היד. למלחם חייבת להיות אפשרות לבחור סוגים וצורות שונות של קצות הלחמה, והוא חייב להיות ניתן להחלפה, מכיוון שרוב הרכיבים האלקטרוניים בטלפון נייד רגישים מאוד.

תחנת הלחמה

לתחנת הלחמה יש שתי יחידות: תחנה ומגהץ. לרכיב זה יש אפשרות לשלוט בטמפרטורה בהתאם לדרישות החום של עבודת ההלחמה המתבצעת. המלחם מחובר עם עמדת ההלחמה, בגישה טובה ונוחה יותר מאשר שימוש במלחם קלאסי. שיטה זו הופכת את עבודת ההלחמה להרבה יותר קלה ומהירה עם השגת תוצאות מעולות בתהליך תיקון טלפון סלולרי.

חוט הלחמה

חוט הלחמה משמש להלחמת רכיבים אלקטרוניים. ההרכב של רוב חוטי ההלחמה הוא פח או עופרת ביחס של 60:40 או 63:37. טכנאי תיקון טלפון סלולרי משתמש בהלחמה נטולת עופרת, בחוט שזמין בהרכבים רבים אבל ההרכב הנפוץ ביותר הוא פח, כסף או נחושת, בעובי של 0.5 מילימטרים, שנחשב לעובי המתאים ביותר.

מיקרוסקופ או זכוכית מגדלת

מכשיר זה מאפשר תצוגה מוגדלת של רכיבים אלקטרוניים. הוא זמין באפשרויות זום שונות, וניתן לחבר מיקרוסקופים רבים גם למחשב או לצג. מכיוון שרכיבי טלפון נייד דומים מאוד, טכנאי תיקון טלפון סלולרי משתמש בכלי ציוד הגדלה כדי לראות את הרכיבים בתצוגה מוגדלת. קיימים כלים וציוד כמו מיקרוסקופ USB, מנורת שולחן מגדלת ומגדיל ראש עם אור LED.

ערכת כלי תיקון טלפון סלולרי

ערכות כלי תיקון טלפון סלולרי מורכבות מרוב הכלים הקטנים הדרושים לביצוע רוב עבודות התיקון האלקטרוני. רוב הכלים מהסוגים האלו מורכבים ממלחם, משאבת הלחמה, חוט הלחמה, פתיל הלחמה, מברקים מדויקים, פינצטה וכן הלאה. לכן אין צורך לקנות את כל הכלים האלו בנפרד.

פותחן טלפונים ניידים

מכשיר זה משמש לפתיחת מארז או גוף טלפון נייד. פותחני טלפונים ניידים זמינים בסוגים שונים ועשויים מחומרים שונים כמו פלסטיק קשיח או מתכת. טכנאי תיקון טלפון סלולרי מקפיד להשתמש תמיד במפתחי טלפון נייד שאינם מתכתיים ובטוחים לשימוש, על מנת למנוע כל נזק עקב חשמל סטטי.

המחיר של תיקון טלפון סלולרי

שירות תיקון טלפון סלולרי, שכולל תיקון שקע הטעינה במכשיר, זמין בעלות ממוצעת של 144 ₪. לתיקונים יקרים יותר כמו למשל החלפת שקע טעינה או מסל, העלות הממוצעת היא 649 ₪. השירות כולל את כל המכשירים הניידים, כולל טאבלטים ומכשירים סלולריים מסוגים שונים. יש להבין שבמקרה של החלפת מסך, כדאי לפנות לטכנאי מוסמך שיבצע החלפה למסך מקורי, מכיוון שמסך באיכות ירודה או מזויף יוביל להחמרת התקלה, כולל פגיעה במנגנון המכשיר, ולתיקון נוסף בעלות יקרה יותר. יש החלפות ותיקונים שיכולים גם להסתכם באלפי שקלים ולכן זה מאוד משתנה ותלוי תקלה, תלוי מכשיר וכדומה.

תיקון טלפון סלולרי

רוצים לקבל מידע נוסף על תיקון טלפון נייד?

מעבדת פלאפונים hicell תספק לכם את המידע כולל מענה על שאלות. תארו לנו את סוג התקלה או הבעיה שיש לכם בטלפון ונשמח לעזור לכם. אנחנו מתקנים את כל סוגי התקלות ללא יוצא מן הכלל. השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לעזור ולחזור אליכם תוך זמן קצר.

ראו גם: תיקון סלולרי בבית הלקוח | מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת

צריכים תיקון מסך אייפון 6 s פלוס במעבדה מורשית? חשוב לדעת, האייפון 6s פלוס הוא האח הגדול של האייפון 6.