תיקון מסך אייפון 8 פלוס – סיבות לתיקון המסך

תוכן עניינים

מכירים את הרגע הנורא הזה שהאייפון שלכם נופל ואתם מרימים אותו בחשש ומגלים שהמסך נסדק או נשבר? מסתבר שהתקלה הנפוצה ביותר של האייפונים, היא מסכים שבורים. אם גם אתם נכללים בסטטיסטיקה של מסך שבור, המאמר הבא הוא בשבילכם.

תיקון מסך אייפון 8 פלוס

תיקון מסך אייפון 8 פלוס- ממה מורכב המסך?

מסך האייפון 8 פלוס הוא מסך LCD FHD בגודל של 5.5 אינץ' וברזולוציה של 1920×1080. כמו כן המסך כולל חיישן 3D. מסך האייפון 8 פלוס מורכב משני סוגי מסכים:

  • מסך מגע- מסך מגע הוא למעשה מסך הטאצ' של האייפון. מסך המגע הוא הזכוכית הפנימית והוא למעשה מתרגם את הנגיעות שלנו על המסך לפעולות שונות ומאפשר לנו לתפעל את האייפון.
  • מסך LCD- המסך עליו אנחנו רואים את התמונה.

ברוב המקרים, המסך שנשבר או נסדק, יהיה מסך המגע. אך כיום, במכשירים החדשים מסך המגע ומסך ה-LCD מחוברים. לכן, גם אם רק אחד מהשניים נשברים, לא ניתן לתקן אותם בנפרד.

מה הסיבות לתיקון מסך אייפון 8 פלוס?

התיקון הנפוץ ביותר בקרב אייפונים הוא תיקון מסך. תקלות במסך האייפון נגרמות בגלל סיבות שונות:

  • נפילה או מכה- הסיבה הנפוצה ביותר לתקלות במסך האייפון. האייפונים החדשים דקיקים ולכן רגישים מאוד לנפילות, כך שמספיקה נפילה אחת לא טובה שתגרום לשבר במסך.
  • חדירת מים- רוב האנשים לוקחים את האייפון לכל מקום, כולל למקלחת או לשירותים. בצורה כזו מים יכולים לחדור לאייפון ולגרום לתקלות. המים יכולים לחדור בצורת אדים כאשר אנחנו מתקלחים, טיפות מים שטפטפו על המסך או כאשר האייפון נופל לאסלה (קורה לאנשים רבים). חדירה של מים יכולות לגרום לשריפה של אחד הרכיבים במסך ועל ידי כך לגרום לתקלות בו.
  • חדירת אבק או לכלוך- חדירה של אבק או לכלוך יכולים לגרום לתקלות רבות באייפון וכך גם במסך שלו.

תיקון מסך אייפון 8 פלוס

מה החשיבות של תיקון מסך אייפון 8 פלוס?

האייפונים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. הם מאפשרים לנו לבצע כל דבר והם משמשים אותנו בדברים רבים הכוללים עבודה, משפחה, בילויים ועוד. זו אחת הסיבות המרכזיות שכאשר יש תקלה באייפון רוב האנשים ימהרו למעבדת התיקון. מלבד העובדה שאנו צריכים את האייפון לשגרת היום יום שלנו, חשוב מאוד לבצע תיקון של המסך במהירות בגלל סכנה אפשרית. מסך האייפון הוא למעשה זכוכית. כאשר הזכוכית נשברת, היא מתחלקת לחלקי זכוכית קטנטנים. ככל שהזכוכית שבורה זמן רב יותר, היא יכולה להמשיך ולהיסדק. על ידי כך יותר ויותר חריצים עמוקים נוצרים. חלקי הזכוכית הקטנים יכולים בראש ובראשונה להעמיק את הנזק לליבת המכשיר. על ידי כך, התקלה רק תלך ותחמיר מה שאף אחד לא רוצה. בנוסף, אתם מסתכנים שחלקי הזכוכית הקטנים ייפלטו מהמכשיר. במקרה כזה הם יכולים לפצוע אתכם בפנים, באוזן, ביד או בכל מקום אחר שיגעו בו. לכן, מומלץ לא להמתין ולבצע את תיקון המסך כמה שיותר מהר.

כיצד מתבצע תיקון מסך אייפון 8 פלוס?

כאשר המסך שלכם נפגע, יש לקחת אותו אל מעבדת פלאפונים.

חשוב לבחור במעבדת תיקון פלאפונים טובה בהתאם לפרמטרים שונים כמו:

  • ניסיון ומוניטין- בחרו במעבדה בעלת ניסיון רב ומוניטין טוב בשוק על מנת להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר.
  • התאמה למכשיר- יש מגוון מעבדות שונות שמתמחות בתיקון מכשירים שונים. ביניהן מעבדות שמתמחות בתיקוני מכשירי אפל. לכן, מומלץ לבדוק האם היא מתמחה בתיקון מכשירי אפל בכלל ותיקון באייפון 8 פלוס בפרט. כמו כן, שימו לב כי קיימות מעבדות מסוימות המעניקות שירותים מסוימים בלבד. לכן, בררו אילו מעבדה מעניקה שירותי תיקון והחלפה של מסכים.
  • אחריות- חלק מהמעבדות מעניקות אחריות על התיקון עם הצגת החשבונית. לכן, בחרו במעבדות המעניקות אחריות על התיקון, על מנת להיות בטוחים שלא תבזבזו את הכסף לשווא.
  • זמינות המעבדה- כמה זמן תאלצו לחכות לתיקון האייפון? ככל שזמן ההמתנה יהיה קצר יותר תוכלו לחזור לשגרת החיים שלכם מהר יותר, לכן מומלץ לוודא זאת מראש.

לאחר שתבחרו מעבדת תיקון אייפון ותגיעו אליה, הטכנאי יבדוק את המכשיר שלכם. במקרה שהיה לכם מגן מסך, הטכנאי יבדוק קודם כל האם רק הוא נפגע, או שמא הפגיעה הגיעה גם למסך עצמו. במידה והפגיעה הגיעה גם למסך עצמו יהיה מדובר בתהליך מעט מורכב יותר. יש לשים לב כי תיקון מסך אייפון הוא למעשה החלפה של המסך, והוא מתבצע במהירות. ברוב המקרים, תיקון המסך ייקח פחות משעה (כמובן בהתאם לזמינות המעבדה ולעומס בו היא נמצאת).

כמה עולה תיקון מסך אייפון 8 פלוס?

המחיר של תיקון מסך אייפון משתנה בהתאם לדגם של האייפון ולאיכות המסך שתבחרו. ההמלצה שלנו היא לא להתפשר על מסכים סיניים זולים שיכולים לגרום לבעיות ותקלות בהמשך, אלא להשקיע במסכים תואמים ואיכותיים. יש לקחת בחשבון כי מלבד המעבדות של אפל, שאר המעבדות אינן משתמשות בחלפים מקוריים, אלא בחלפים התואמים למכשירים השונים. לכן, גם אם תחפשו המון לא תצליחו למצוא מעבדת תיקון שיש בה מסכים מקוריים של אפל. אך המסכים התואמים זהים כמעט לחלוטין למסכים המקוריים, כך שאין לכם מה לחשוש.

ראו גם: תיקון מסך אייפון 7 פלוס

תיקון מסך אייפון 8 פלוס