תיקון מסך אייפון 11 מחיר – בחירת מעבדת תיקון הגונה

תוכן עניינים

האייפונים הם טלפונים ניידים חכמים של חברת אפל. בשנים האחרונות השימוש באייפון הפך לחלק בלתי נפרד בחיינו ואנו עושים איתו הכל- מצלמים, משחקים, משוחחים עם אנשים, בודקים אימיילים, קובעים תור לרופא, או לבנק, עושים סידורים ועוד. כאשר יש תקלה במסך האייפון, עלינו לטפל בה מהר. צריכים תיקון מסך אייפון 11? המאמר הבא הוא בשבילכם.

תיקון מסך אייפון 11 מחיר

תיקון מסך אייפון 11 מחיר- ממה מורכב המסך?

באייפון 11 יש טכנולוגיה חדשה בשם Face ID שמאפשרת לכם לפתוח את המכשיר על ידי זיהוי הפנים שלכם, כך שאתם יכולים להיות בטוחים כי האייפון שלכם מאובטח כהלכה. בניגוד למכשירים האחרים בסדרה שמגיעים עם מסך OLED, אייפון 11 מגיע עם מסך LCD. גודל המסך הוא 15.5 ס"מ עם רזולוציה של 1792×828 פיקסלים ובהירות מרבית של 625 ניט.

מסך אייפון 11 מורכב משני סוגי מסכים:

  • מסך מגע- מסך מגע הוא למעשה מסך הטאצ' של האייפון. מסך המגע הוא הזכוכית הפנימית והוא למעשה מתרגם את הנגיעות שלנו על המסך לפעולות שונות ומאפשר לנו לתפעל את האייפון.
  • מסך LCD- המסך עליו אנחנו רואים את התמונה.

ברוב המקרים, המסך שנשבר או נסדק, יהיה מסך המגע. אך כיום, במכשירים החדשים מסך המגע ומסך ה-LCD מחוברים. לכן, גם אם רק אחד מהשניים נשברים, לא ניתן לתקן אותם בנפרד.

תיקון מסך אייפון 11 מחיר- מדוע המסך נהרס?

התיקון הנפוץ ביותר עבור מכשיר אייפון 11 הוא תיקון המסך. הדבר יכול להיגרם בגלל שבר או סדק במסך. במקרים אחרים, יש תקלה במסך המגע ולא ניתן לבצע פעולות מסוימות שנבחר.

יש מגוון סיבות שגורמות לתקלות במסך האייפון:

  • נפילה או מכה- מכירים את הרגע הזה שהאייפון נופל לכם מהיד או מהשולחן ואתם מתפללים להרים אותו בלי שבר או סדק? אתם לא לבד. האייפונים החדשים דקיקים ולכן רגישים מאוד לנפילות. כתוצאה מכך נפילות או מכות הן הסיבות הנפוצות ביותר לתקלות במסך האייפון.
  • חדירת מים- האייפון הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו ואנחנו לוקחים אותו לכל מקום. גם למקלחת או לשירותים. בצורה כזו מים יכולים לחדור לאייפון ולגרום לתקלות. המים יכולים לחדור בצורת אדים כאשר אנחנו מתקלחים, טיפות מים שטפטפו על המסך או כאשר האייפון נופל לאסלה (קורה לאנשים רבים). חדירה של מים יכולות לגרום לשריפה של אחד הרכיבים במסך ועל ידי כך להרוס אותו.
  • חדירת אבק או לכלוך- חדירה של אבק או לכלוך יכולים לגרום לתקלות רבות באייפון וכך גם במסך שלו.

תיקון מסך אייפון 11 מחיר

תיקון מסך אייפון 11 מחיר- החשיבות של תיקון מהיר

במידה ומסך האייפון נשבר או נסדק, חשוב מאוד לפנות למעבדת תיקון אייפון במהירות על מנת לחזור להשתמש באייפון במהירות האפשרית. הסיבה לכך היא שככל שתמתינו זמן רב יותר, הזכוכית של המסך יכולה להיסדק יותר ויותר ולפתח חריצים עמוקים. כך אתם מסתכנים בפגיעה בפנים, באוזן או ביד שלכם מחלקיקי זכוכית קטנים שיפלטו מהמסך. כמו כן, חלקיקי הזכוכית הקטנים יכולים להעמיק את הנזק לליבת המכשיר. לכן, אל תמתינו ובצעו תיקון מסך אייפון 11 כמה שיותר מהר.

תיקון מסך אייפון 11 מחיר- כיצד מתבצע?

על מנת לתקן מסך אייפון 11, יש להגיע אל מעבדת תיקון אייפון. כאשר תגיעו למעבדת תיקון אייפון, הטכנאי קודם כל יבדוק האם רק מגן המסך נפגע או שמדובר בפגיעה רצינית יותר שהגיעה גם למסך עצמו. במידה שרק מגן המסך נפגע, מדובר בתיקון פשוט ומהיר מאוד. לעומת זאת, כאשר מסך המגע נפגע, החלפתו תהיה מעט יותר מורכבת, אך גם היא יכולה להיות מהירה ולהסתכם בשעה מקסימום. כמובן, בהתאם לעומס המעבדה אליה לקחתם את המכשיר לתיקון.

כיצד נבחר מעבדה?

כאשר מחפשים מעבדת פלאפונים יש לשים דגש למספר נקודות חשובות כגון:

  • ניסיון ומוניטין- בחרו במעבדה בעלת ניסיון רב ומוניטין טוב בשוק על מנת להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר.
  • התאמה למכשיר- יש מעבדות המתמחות בתיקון מכשירים מסוימים. בררו אילו מעבדות מתמחות בתיקון מכשירי אפל בכלל ואייפונים בפרט. כמו כן, יש מעבדות המתמחות במיוחד בתיקון מסכים ובהחלפתם. בחרו במעבדות המעניקות שירותים אלה, על מנת להיות בטוחים שתקבלו שירות איכותי.
  • אחריות- חלק מהמעבדות מעניקות אחריות על התיקון עם הצגת החשבונית. לכן, בחרו במעבדות המעניקות אחריות על התיקון, על מנת להיות בטוחים שלא תבזבזו את הכסף לשווא.

תיקון מסך אייפון 11 מחיר- אז כמה זה עולה?

המחיר של תיקון מסך אייפון משתנה בהתאם לדגם האייפון ולאיכות המסך שתבחרו. ההמלצה שלנו היא לא להתפשר על מסכים סיניים זולים שיכולים לגרום לבעיות ותקלות בהמשך, אלא להשקיע במסכים תואמים ואיכותיים. יש לקחת בחשבון כי מלבד המעבדות של אפל, שאר המעבדות אינן משתמשות בחלפים מקוריים, אלא בחלפים התואמים למכשירים השונים. לכן, גם אם תחפשו המון לא תצליחו למצוא מעבדת תיקון שיש בה מסכים מקוריים של אפל. אך המסכים התואמים זהים כמעט לחלוטין למסכים המקוריים, כך שאין לכם מה לחשוש. המחיר של תיקון מסך אייפון 11 נע בין 220 ל-600 שקלים, בהתאם למעבדה ולאיכות המסך החלופי.

ראו גם: תיקון אייפון עד הבית

תיקון מסך אייפון 11 מחיר