תיקון מסך אייפון 11 – מה עושים שהאייפון נפל

תוכן עניינים

האייפונים החדשים מעוצבים בצורות חדישות ודקיקות מאוד. על ידי כך, הם רגישים מאוד לנפילות. למעשה, מספיקה נפילה אחת לא טובה על מנת לשבור את מסך האייפון או לסדוק אותו. תיקון מסך הוא התיקון הנפוץ ביותר עבור מכשירי האייפון.

תיקון מסך אייפון 11

תיקון מסך אייפון 11- קצת על המכשיר

האייפון 11 הוא אחד המכשירים החדשים של חברת אפל ונחשב לאחד המכשירים הטובים ביותר. האייפון 11 מגיע ללא כפתור בית, כמו המכשירים האחרים בסדרה. ההחלטה לייצר את האייפונים החדשים ללא כפתור בית, הייתה בעיקר בגלל הסיבה שהכפתור היה נשחק ונהרס לאחר שנה, שנה וחצי של שימוש באייפון. באייפון 11 יש טכנולוגיה חדשה בשם Face ID שמאפשרת לכם לפתוח את המכשיר על ידי זיהוי הפנים שלכם, כך שאתם יכולים להיות בטוחים כי האייפון שלכם מאובטח כהלכה. בניגוד למכשירים האחרים בסדרה שמגיעים עם מסך OLED, אייפון 11 מגיע עם מסך LCD. גודל המסך הוא 15.5 ס"מ עם רזולוציה של 1792×828 פיקסלים ובהירות מרבית של 625 ניט.

תיקון מסך אייפון 11- ממה מורכב המסך?

מסך אייפון 11 מורכב משני סוגי מסכים:

  • מסך מגע- מסך מגע הוא למעשה מסך הטאצ' של האייפון. מסך המגע הוא הזכוכית הפנימית והוא למעשה מתרגם את הנגיעות שלנו על המסך לפעולות שונות ומאפשר לנו לתפעל את האייפון.
  • מסך LCD- המסך עליו אנחנו רואים את התמונה.

ברוב המקרים, המסך שנשבר או נסדק, יהיה מסך המגע. אך כיום, במכשירים החדשים מסך המגע ומסך ה-LCD מחוברים. לכן, גם אם רק אחד מהשניים נשברים, לא ניתן לתקן אותם בנפרד.

תיקון מסך אייפון 11- הסיבות לתקלות במסך

התיקון הנפוץ ביותר עבור מכשיר אייפון 11 הוא תיקון המסך. יש מגוון סיבות שגורמות לתקלות במסך האייפון:

  • נפילה או מכה- הסיבה הנפוצה ביותר לתקלות במסך האייפון. קורה לרוב האנשים בתדירות די גבוהה. כפי שציינו קודם האייפונים החדשים דקיקים ולכן רגישים מאוד לנפילות.
  • חדירת מים- רוב האנשים לוקחים את האייפון לכל מקום, כולל למקלחת או לשירותים. בצורה כזו מים יכולים לחדור לאייפון ולגרום לתקלות. המים יכולים לחדור בצורת אדים כאשר אנחנו מתקלחים, טיפות מים שטפטפו על המסך או כאשר האייפון נופל לאסלה (קורה לאנשים רבים). חדירה של מים יכולות לגרום לשריפה של אחד הרכיבים במסך ועל ידי כך לגרום לתקלות בו.
  • חדירת אבק או לכלוך- חדירה של אבק או לכלוך יכולים לגרום לתקלות רבות באייפון וכך גם במסך שלו.

תיקון מסך אייפון 11- החשיבות של תיקון מהיר

לפני שנסביר על החשיבות של תיקון אייפון, ההמלצה שלנו היא לנסות למנוע את שבירת המסך ככל הניתן. אנו ממליצים להשקיע בקניית מגן מסך איכותי וכיסוי חזק ועמיד מאוד לאייפון 11. על ידי התקנה של שני אלה אתם יכולים לשמור על האייפון לאורך שנים רבות ולהבטיח את המסך שלו שלם. יש לקחת בחשבון כי לא תמיד המגן או הכיסוי ימנעו את השבירה או הסדק, אך הם בהחלט יעזרו לכך. במידה ומסך האייפון נשבר או נסדק, חשוב מאוד לפנות למעבדת תיקון במהירות על מנת לחזור להשתמש באייפון במהירות האפשרית. הסיבה לכך היא שככל שתמתינו זמן רב יותר, הזכוכית של המסך יכולה להיסדק יותר ויותר ולפתח חריצים עמוקים. כך אתם מסתכנים בפגיעה בפנים, באוזן או ביד שלכם מחלקיקי זכוכית קטנים שיפלטו מהמסך. כמו כן, חלקיקי הזכוכית הקטנים יכולים להעמיק את הנזק לליבת המכשיר. לכן, אל תמתינו ובצעו תיקון מסך אייפון 11 כמה שיותר מהר.

תיקון מסך אייפון 11

כיצד מתבצע תיקון מסך אייפון 11?

על מנת לתקן מסך אייפון 11, יש לקחת את המכשיר אל מעבדת פלאפונים. מומלץ לבחור במעבדה עם מוניטין, שהטכנאים בה מקצועיים עם ניסיון רב. כמו כן, פרמטר חשוב לבחירת מעבדת הוא ההתאמה למכשיר הטלפון שלכם. יש מעבדות המתמחות במכשירים מסוימים, כאשר ההבדל המרכזי הוא בין מכשירי אפל לבין מכשירי אנדרואיד. לכן, בררו איזו מעבדה מעניקה שירותי תיקון אייפון ומתמחה במכשירי אפל, כולל למכשיר האייפון 11, על מנת שתוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר. במעבדה המתמחה בתיקון מכשירי אפל, יהיו חלפים איכותיים התואמים למכשירים השונים. שימו לב, כי מלבד למעבדות של אפל, אין מעבדות שמחזיקות בחלפים מקוריים של מכשירי אפל. הסיבה לכך היא שאפל לא מוכנה לתת חלפים מקוריים ומי שרוצה החלפת מסך במסך מקורי של אפל ייאלץ לפנות למעבדה מקורית של אפל. עם זאת, המסכים התואמים זהים כמעט לחלוטין למסכים המקוריים. אנחנו ממליצים לכם להשקיע ולבחור במסך תואם ולא להתפשר על מסכים סינים זולים (שעלולים לגרום לבעיות ותקלות בהמשך). כאשר תגיעו אל מעבדת תיקון אייפון, הטכנאי קודם כל יבדוק האם רק מגן המסך נפגע או שמדובר בפגיעה רצינית יותר שהגיעה גם למסך עצמו. במידה שרק מגן המסך נפגע, מדובר בתיקון פשוט ומהיר מאוד. לעומת זאת, כאשר מסך המגע נפגע, החלפתו תהיה מעט יותר מורכבת, אך גם היא יכולה להיות מהירה ולהסתכם בשעה מקסימום. כמובן, בהתאם לעומס המעבדה אליה לקחתם את המכשיר לתיקון.

ראו גם: תיקון מסך אייפון 11 מחיר

תיקון מסך אייפון 11