תיקון מסך אייפון XR – החשיבות של בחירת מעבדה מתאימה

תוכן עניינים

ככל שהשנים עוברות האייפונים הופכים ליותר ויותר משמעותיים בחיים שלנו. הם משמשים אותנו עבור מגוון פעולות בחיי היום יום שלנו. מהסיבה הזו, ברגע שמשהו קורה למכשיר האהוב אנחנו ממהרים לקחת אותו לתיקון על מנת לחזור במהירות לשגרת חיינו. אחת התקלות הנפוצות ביותר באייפונים היא מסכים שבורים. על כך נרחיב במאמר הבא.

תיקון מסך אייפון XR

תיקון מסך אייפון XR- מדוע צריך?

התיקון הנפוץ ביותר בקרב אייפונים בכלל וכך גם באייפון XR הוא תיקון מסך. תקלות במסך האייפון נגרמות בגלל סיבות שונות כמו נפילה של האייפון, חדירת מים, חדירה של אבק ועוד. כמובן שהסיבה הנפוצה ביותר היא נפילה של האייפון ושבירה או סדיקה של המסך. במקרה כזה, חשוב מאוד לפנות למעבדת תיקון במהירות על מנת לחזור להשתמש באייפון במהירות האפשרית. כיצד להמנע משבירה של המסך? ההמלצה שלנו היא בראש ובראשונה להשקיע בקניית מגן מסך איכותי וכיסוי חזק ועמיד מאוד לאייפון XR. על ידי התקנה של שני אלה אתם יכולים לשמור על האייפון לאורך שנים רבות ולהבטיח את המסך שלו שלם. יש לקחת בחשבון כי לא תמיד המגן או הכיסוי ימנעו את השבירה או הסדק, אך הם בהחלט יעזרו לכך. זה נכון שכאשר רוכשים טלפון חדש משקיעים כסף רב ולא רוצים לבזבז עוד המון על מגנים, אך זה בהחלט שווה את זה כיוון שיכול לשמור על הטלפון שלכם לזמן רב יותר וכך למעשה גם מונע מכם לשלם על תיקון.

החשיבות של תיקון מסך אייפון XR

האייפונים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. הם מאפשרים לנו לבצע כל דבר והם משמשים אותנו בדברים רבים הכוללים עבודה, משפחה, בילויים ועוד. זו אחת הסיבות המרכזיות שכאשר יש תקלה באייפון רוב האנשים ימהרו למעבדת התיקון. מלבד העובדה שאנו צריכים את האייפון לשגרת היום יום שלנו, חשוב מאוד לבצע תיקון של המסך במהירות בגלל סכנה אפשרית. מסך האייפון הוא למעשה זכוכית. כאשר הזכוכית נשברת, היא מתחלקת לחלקי זכוכית קטנטנים. ככל שהזכוכית שבורה זמן רב יותר, היא יכולה להמשיך ולהיסדק. על ידי כך יותר ויותר חריצים עמוקים נוצרים. חלקי הזכוכית הקטנים יכולים בראש ובראשונה להעמיק את הנזק לליבת המכשיר. על ידי כך, התקלה רק תלך ותחמיר מה שאף אחד לא רוצה. בנוסף, אתם מסתכנים שחלקי הזכוכית הקטנים ייפלטו מהמכשיר. במקרה כזה הם יכולים לפצוע אתכם בפנים, באוזן, ביד או בכל מקום אחר שיגעו בו. לכן, מומלץ לא להמתין ולבצע את תיקון המסך כמה שיותר מהר.

תיקון מסך אייפון XR- ממה מורכב?

המסך של אייפון XR הוא מסך LCD המכונה Liquid Retina ותצוגת המכשיר היא ברזולוציית 1792×828 פיקסלים.

מסך האייפון XR מורכב משני סוגי מסכים:

  • מסך מגע- מסך מגע הוא למעשה מסך הטאצ' של האייפון. מסך המגע הוא הזכוכית הפנימית והוא למעשה מתרגם את הנגיעות שלנו על המסך לפעולות שונות ומאפשר לנו לתפעל את האייפון.
  • מסך LCD- המסך עליו אנחנו רואים את התמונה. ברוב המקרים, המסך שנשבר או נסדק, יהיה מסך המגע. אך כיום, במכשירים החדשים מסך המגע ומסך ה-LCD מחוברים. לכן, גם אם רק אחד מהשניים נשברים, לא ניתן לתקן אותם בנפרד.

כיצד מתבצע תיקון מסך אייפון XR?

כאשר המסך שלכם נפגע, יש לקחת אותו אל מעבדת תיקון אייפון. שימו לב כי יש מעבדות המתמחות בתיקון מכשירי אפל, כך שהן מחזיקות חלפים מתאימים ויוכלו לבצע את העבודה כהלכה ולהעניק לכם שירות טוב. כאשר תגיעו למעבדת תיקון אייפון, הטכנאי קודם כל יבדוק האם רק מגן המסך נפגע או שמדובר בפגיעה רצינית יותר שהגיעה גם למסך עצמו. במידה שרק מגן המסך נפגע, מדובר בתיקון פשוט ומהיר מאוד. לעומת זאת, כאשר מסך המגע נפגע, החלפתו תהיה מעט יותר מורכבת, אך גם היא יכולה להיות מהירה ולהסתכם בשעה מקסימום. כמובן, בהתאם לעומס המעבדה אליה לקחתם את המכשיר לתיקון.

כמה עולה תיקון מסך אייפון XR?

המחיר של תיקון מסך אייפון משתנה בהתאם לדגם של האייפון ולאיכות המסך שתבחרו. ההמלצה שלנו היא לא להתפשר על מסכים סיניים זולים שיכולים לגרום לבעיות ותקלות בהמשך, אלא להשקיע במסכים תואמים ואיכותיים. יש לקחת בחשבון כי מלבד המעבדות של אפל, שאר המעבדות אינן משתמשות בחלפים מקוריים, אלא בחלפים התואמים למכשירים השונים. לכן, גם אם תחפשו המון לא תצליחו למצוא מעבדת תיקון אייפון שיש בה מסכים מקוריים של אפל. אך המסכים התואמים זהים כמעט לחלוטין למסכים המקוריים, כך שאין לכם מה לחשוש.

תיקון מסך אייפון XR

תיקון מסך אייפון XR- תקלות נוספות

1. קורוזיה

בעיות קורוזיה הן בעיות שנגרמות בגלל שהמכשיר נרטב ומים חדרו לתוכו. ברוב המקרים, כאשר יש בעיית קורוזיה מדובר ברכיב מסוים שנשרף באייפון וניתן לתקן את המכשיר על ידי החלפת הרכיב בלבד. על מנת לזהות בעיית קורוזיה באייפון, יש מדבקות לבנות בשקע הטעינה, בלוח האם של האייפון ובאוזנייה.

2. כפתורים לא מגיבים

במקרים רבים כפתורי האייפון לא מגיבים, ביניהם כפתורי הרטט, ההדלקה או הווליום של האייפון. במקרה שאחד הכפתורים או יותר לא מגיבים, יהיה צורך לתקן את פלט הכפתורים או להחליפו.

ראו גם: מעבדת פלאפונים

תיקון מסך אייפון XR