תיקון מסך אייפון X – תיקון נפוץ למכשירי האייפון

תוכן עניינים

האייפון הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. הוא משמש אותנו עבור דברים רבים כמו יצירת קשר עם אנשים, קריאת אימיילים, כניסה לחשבון הבנק, קביעת תורים לרופא, משחקים, צילום ועוד. תיקון מסך אייפון הוא התיקון הנפוץ ביותר לאייפונים. על כך נרחיב במאמר הבא.

תיקון מסך אייפון X

תיקון מסך אייפון X- קצת על המכשיר

האייפון X נחשב לאחד המוצרים הטובים ביותר של חברת אפל. בעבר אחת התקלות הנפוצות ביותר של האייפונים הייתה כאשר כפתור הבית היה מפסיק להגיב. עם השנים החברה יצרה חידושים רבים וכיום אייפון X מגיע ללא כפתור בית בכלל. בנוסף, באייפון X יש טכנולוגיה חדשה בשם Face ID שמאפשרת לכם לפתוח את המכשיר על ידי זיהוי הפנים שלכם. כך אתם יכולים להיות בטוחים שהאייפון שלכם מאובטח בשיטה הטובה ביותר. שימו לב כי זיהוי הפנים מתאפשר גם בחושך על ידי חיישן אינפרא אדום. המסך של אייפון X מגיע בגודל 5.8 אינץ' ברזולוציית 1125×2436 פיקסלים ובצפיפות של 458 פיקסלים לאינץ'.

תיקון מסך אייפון X- מדוע צריך?

התיקון הנפוץ ביותר בקרב אייפונים בכלל וכך גם באייפון X הוא תיקון מסך. תקלות במסך האייפון נגרמות בגלל סיבות שונות כמו נפילה של האייפון, חדירת מים, חדירה של אבק ועוד. כמובן שהסיבה הנפוצה ביותר היא נפילה של האייפון ושבירה או סדיקה של המסך. במקרה כזה, חשוב מאוד לפנות למעבדת תיקון במהירות על מנת לחזור להשתמש באייפון במהירות האפשרית. ההמלצה שלנו היא בראש ובראשונה להשקיע בקניית מגן מסך איכותי וכיסוי חזק ועמיד מאוד לאייפון X. על ידי התקנה של שני אלה אתם יכולים לשמור על האייפון לאורך שנים רבות ולהבטיח את המסך שלו שלם. יש לקחת בחשבון כי לא תמיד המגן או הכיסוי ימנעו את השבירה או הסדק, אך הם בהחלט יעזרו לכך. במידה ונשבר לכך מסך אייפון X חשוב מאוד לתקן אותו באופן מידי ולא להמתין זמן רב. הסיבה לכך היא שככל שתמתינו זמן רב יותר, הזכוכית של המסך יכולה להיסדק יותר ויותר ולפתח חריצים עמוקים. כך אתם מסתכנים בפגיעה בפנים, באוזן או ביד שלכם מחלקיקי זכוכית קטנים שיפלטו מהמסך. כמו כן, חלקיקי הזכוכית הקטנים יכולים להעמיק את הנזק לליבת המכשיר. לכן, אל תמתינו ובצעו תיקון מסך אייפון X כמה שיותר מהר.

תיקון מסך אייפון X- ממה מורכב?

מסך האייפון מורכב משני סוגי מסכים:

  • מסך מגע- מסך מגע הוא למעשה מסך הטאצ' של האייפון. מסך המגע הוא הזכוכית הפנימית והוא למעשה מתרגם את הנגיעות שלנו על המסך לפעולות שונות ומאפשר לנו לתפעל את האייפון.
  • מסך OLED- Organic Led המסך עליו אנחנו רואים את התמונה. בניגוד למסכי LCD שהיו נפוצים בעבר, מסך ה-OLED צורך פחות חשמל ומאפשר ליצור צגים דקים יותר.

ברוב המקרים, המסך שנשבר או נסדק, יהיה מסך המגע. אך כיום, במכשירים החדשים מסך המגע ומסך ה-OLED מחוברים. לכן, גם אם רק אחד מהשניים נשברים, לא ניתן לתקן אותם בנפרד.

כיצד מתבצע תיקון מסך אייפון X?

כאשר המסך שלכם נפגע, יש לקחת אותו אל מעבדת פלאפונים המתמחים בתיקון אייפון. שימו לב כי יש מעבדות המתמחות בתיקון מכשירי אפל, כך שהן מחזיקות חלפים מתאימים ויוכלו לבצע את העבודה כהלכה ולהעניק לכם שירות טוב. כאשר תגיעו למעבדת תיקון אייפון, הטכנאי קודם כל יבדוק האם רק מגן המסך נפגע או שמדובר בפגיעה רצינית יותר שהגיעה גם למסך עצמו. במידה שרק מגן המסך נפגע, מדובר בתיקון פשוט ומהיר מאוד. לעומת זאת, כאשר מסך המגע נפגע, החלפתו תהיה מעט יותר מורכבת, אך גם היא יכולה להיות מהירה ולהסתכם בשעה מקסימום. כמובן, בהתאם לעומס המעבדה אליה לקחתם את המכשיר לתיקון.

תיקון מסך אייפון X

כמה עולה תיקון מסך אייפון X?

המחיר של תיקון מסך אייפון משתנה בהתאם לדגם של האייפון ולאיכות המסך שתבחרו. ההמלצה שלנו היא לא להתפשר על מסכים סיניים זולים שיכולים לגרום לבעיות ותקלות בהמשך, אלא להשקיע במסכים תואמים ואיכותיים. יש לקחת בחשבון כי מלבד המעבדות של אפל, שאר המעבדות אינן משתמשות בחלפים מקוריים, אלא בחלפים התואמים למכשירים השונים. לכן, גם אם תחפשו המון לא תצליחו למצוא מעבדת תיקון אייפון שיש בה מסכים מקוריים של אפל. אך המסכים התואמים זהים כמעט לחלוטין למסכים המקוריים, כך שאין לכם מה לחשוש.

תיקון מסך אייפון X- תקלות נוספות

  1. קורוזיה בעיות קורוזיה הן בעיות שנגרמות בגלל שהמכשיר נרטב ומים חדרו לתוכו. ברוב המקרים, כאשר יש בעיית קורוזיה מדובר ברכיב מסוים שנשרף באייפון וניתן לתקן את המכשיר על ידי החלפת הרכיב בלבד. על מנת לזהות בעיית קורוזיה באייפון, יש מדבקות לבנות בשקע הטעינה, בלוח האם של האייפון ובאוזנייה.
  2. כפתורים לא מגיבים במקרים רבים כפתורי האייפון לא מגיבים, ביניהם כפתורי הרטט, ההדלקה או הווליום של האייפון. במקרה שאחד הכפתורים או יותר לא מגיבים, יהיה צורך לתקן את פלט הכפתורים או להחליפו.

ראו גם: תיקון אייפון X

תיקון מסך אייפון X