תיקון מסך אייפון 8 – איך מתבצע וכמה עולה

תוכן עניינים

מכירים את הרגע הנורא הזה שהאייפון שלכם נופל ואתם מרימים אותו בחשש ומגלים שהמסך נסדק או נשבר? מסתבר שהתקלה הנפוצה ביותר של האייפונים, היא מסכים שבורים. אם גם אתם נכללים בסטטיסטיקה של מסך שבור, המאמר הבא הוא בשבילכם.

תיקון מסך אייפון 8

תיקון מסך אייפון 8- ממה מורכב המסך?

מסך האייפון 8 הוא מסך LCD בגודל 4.7 אינץ' ברזולוציה של 1334×750 פיקסלים ובטכנולוגיית Retina HD Display מבית אפל.

מסך האייפון 8 מורכב משני סוגי מסכים:

  • מסך מגע- מסך מגע הוא למעשה מסך הטאצ' של האייפון. מסך המגע הוא הזכוכית הפנימית והוא למעשה מתרגם את הנגיעות שלנו על המסך לפעולות שונות ומאפשר לנו לתפעל את האייפון.
  • מסך LCD- המסך עליו אנחנו רואים את התמונה.

ברוב המקרים, המסך שנשבר או נסדק, יהיה מסך המגע. אך כיום, במכשירים החדשים מסך המגע ומסך ה-LCD מחוברים. לכן, גם אם רק אחד מהשניים נשברים, לא ניתן לתקן אותם בנפרד.

תיקון מסך אייפון 8- מדוע צריך?

התיקון הנפוץ ביותר בקרב אייפונים הוא תיקון מסך.

תקלות במסך האייפון נגרמות בגלל סיבות שונות:

  • נפילה או מכה- הסיבה הנפוצה ביותר לתקלות במסך האייפון. האייפונים החדשים דקיקים ולכן רגישים מאוד לנפילות, כך שמספיקה נפילה אחת לא טובה שתגרום לשבר במסך.
  • חדירת מים- רוב האנשים לוקחים את האייפון לכל מקום, כולל למקלחת או לשירותים. בצורה כזו מים יכולים לחדור לאייפון ולגרום לתקלות. המים יכולים לחדור בצורת אדים כאשר אנחנו מתקלחים, טיפות מים שטפטפו על המסך או כאשר האייפון נופל לאסלה (קורה לאנשים רבים). חדירה של מים יכולות לגרום לשריפה של אחד הרכיבים במסך ועל ידי כך לגרום לתקלות בו.
  • חדירת אבק או לכלוך- חדירה של אבק או לכלוך יכולים לגרום לתקלות רבות באייפון וכך גם במסך שלו.

במקרה של תקלה במסך, חשוב מאוד לפנות למעבדת תיקון במהירות על מנת לחזור להשתמש באייפון במהירות האפשרית. ההמלצה שלנו היא בראש ובראשונה להשקיע בקניית מגן מסך איכותי וכיסוי חזק ועמיד מאוד לאייפון 8. על ידי התקנה של שני אלה אתם יכולים לשמור על האייפון לאורך שנים רבות ולהבטיח את המסך שלו שלם. יש לקחת בחשבון כי לא תמיד המגן או הכיסוי ימנעו את השבירה או הסדק, אך הם בהחלט יעזרו לכך. במידה ונשבר לכך מסך אייפון 8 חשוב מאוד לתקן אותו באופן מידי ולא להמתין זמן רב. הסיבה לכך היא שככל שתמתינו זמן רב יותר, הזכוכית של המסך יכולה להיסדק יותר ויותר ולפתח חריצים עמוקים. כך אתם מסתכנים בפגיעה בפנים, באוזן או ביד שלכם מחלקיקי זכוכית קטנים שיפלטו מהמסך. כמו כן, חלקיקי הזכוכית הקטנים יכולים להעמיק את הנזק לליבת המכשיר. לכן, אל תמתינו ובצעו תיקון מסך אייפון 8 כמה שיותר מהר.

תיקון מסך אייפון 8

כיצד מתבצע תיקון מסך אייפון 8?

כאשר המסך שלכם נפגע, יש לקחת אותו למעבדת תיקון אייפון. שימו לב כי יש מעבדות המתמחות בתיקון מכשירי אפל, כך שהן מחזיקות חלפים מתאימים ויוכלו לבצע את העבודה כהלכה ולהעניק לכם שירות טוב. כאשר תגיעו למעבדת תיקון אייפון, הטכנאי קודם כל יבדוק האם רק מגן המסך נפגע או שמדובר בפגיעה רצינית יותר שהגיעה גם למסך עצמו. במידה שרק מגן המסך נפגע, מדובר בתיקון פשוט ומהיר מאוד. לעומת זאת, כאשר מסך המגע נפגע, החלפתו תהיה מעט יותר מורכבת, אך גם היא יכולה להיות מהירה ולהסתכם בשעה מקסימום. כמובן, בהתאם לעומס המעבדה אליה לקחתם את המכשיר לתיקון.

כמה עולה תיקון מסך אייפון 8?

המחיר של תיקון מסך אייפון משתנה בהתאם לדגם של האייפון ולאיכות המסך שתבחרו. ההמלצה שלנו היא לא להתפשר על מסכים סיניים זולים שיכולים לגרום לבעיות ותקלות בהמשך, אלא להשקיע במסכים תואמים ואיכותיים. יש לקחת בחשבון כי מלבד המעבדות של אפל, שאר המעבדות אינן משתמשות בחלפים מקוריים, אלא בחלפים התואמים למכשירים השונים. לכן, גם אם תחפשו המון לא תצליחו למצוא מעבדת תיקון אייפון שיש בה מסכים מקוריים של אפל. אך המסכים התואמים זהים כמעט לחלוטין למסכים המקוריים, כך שאין לכם מה לחשוש.

תיקון מסך אייפון 8- תקלות נוספות

  1. קורוזיה בעיות קורוזיה הן בעיות שנגרמות בגלל שהמכשיר נרטב ומים חדרו לתוכו. ברוב המקרים, כאשר יש בעיית קורוזיה מדובר ברכיב מסוים שנשרף באייפון וניתן לתקן את המכשיר על ידי החלפת הרכיב בלבד. על מנת לזהות בעיית קורוזיה באייפון, יש מדבקות לבנות בשקע הטעינה, בלוח האם של האייפון ובאוזנייה.
  2. כפתורים לא מגיבים במקרים רבים כפתורי האייפון לא מגיבים, ביניהם כפתורי הרטט, ההדלקה או הווליום של האייפון. במקרה שאחד הכפתורים או יותר לא מגיבים, יהיה צורך לתקן את פלט הכפתורים או להחליפו.
  3. אייפון לא נדלק תקלה נפוצה נוספת, היא כאשר האייפון לא נדלק. מדובר בדרך כלל בתקלה די מורכבת ויש לקחת את האייפון למעבדת תיקון.
  4. קושי בהוצאת שיחות במקרים מסוימים, מתחילות באייפון בעיות קליטה וקשיים בהוצאת שיחות. ברוב המקרים התקלה היא באייפון ולא ברשת אליה אתם מחוברים.

ראו גם: תיקון מסך אייפון 7 | מעבדת פלאפונים

תיקון מסך אייפון 8