תיקון מחשבי אפל – איך עובד התהליך?

תוכן עניינים

אין ספק כי מאז שחברת אפל פרצה לתודעה שלנו, עוד ועוד אנשים מעדיפים לרכוש מחשבי אפל על פני מחשבי פי סי, בשל מגוון היתרונות של המחשבים הללו. מערכת ידידותית להפעלה, מגוון אפשרויות לכל מי שמתעסק בתחום העיצוב הגרפי, הסאונד והעיצוב, רזולוציה ברמה סופר גבוהה ועוד מגוון של אפשרויות. אחת הסיבות לפופולריות של מחשבי אפל היא שרוב הזמן הם פשוט עובדים. אין צורך להשקיע שעות בהתמודדות עם עדכוני מנהלי התקנים, תיקון בעיות, או ניסיון להיפטר מווירוסים. אבל מדי פעם, אפילו מחשבי אפל משתבשים. מאמר זה מסביר את השיטות הטובות ביותר לאבחון הבעיה והשיטות הטובות ביותר של תיקון מחשבי אפל להסדרת כמה מהבעיות הנפוצות.

תיקון מחשבי אפל

תיקון מחשבי מק שאינם נדלקים או שאינם פועלים

קיימות מספר סיבות לתרחישים בהם מחשבי אפל עשויים שלא להידלק. לפני שאתם מזמינים טכנאי מורשה לשירות תיקון מחשבי אפל, יש לוודא שכל חיבורי המחשב תקינים. מחשבי מק שאינם פועלים קצת שונים ממצבים בהם המחשבים אינם נדלקים. כשהמחשבים אינם פועלים, הם מציגים לעתים קרובות כתובת על המסך, או שהמחשב משמיע צלילים פנימיים. בחלק מהמקרים מופיע סימן שאלה מהבהב או פשוט מסך כחול או אפור. טכנאי תיקון מחשבי אפל בוחן את שתי ההתרחשויות ומציע את אפשרויות התיקונים המתאימות. אם הפעלת המחשב הובילה לתיקיה עם סימן שאלה באמצע, יתכן שהדיסק של המחשב כשל, וטכנאי המחשבים יתקן את הבעיה.

מסך אפור עם ההפעלה

מסך אפור ריק עשוי להצביע על בעיה בעדכון. מסך אפור עם לוגו של אפל באמצע עשוי לרמוז שיש בעיה עם תוכנות מסוימות. במקרה של מסך אפור ריק, יש לוודא שהמחשב מעודכן, ובמקרה זה, טכנאי תיקון מחשבי אפל יפעיל את המחשב במצב בטוח ויבצע בדיקת הפעלת הגרסה העדכנית ביותר.

לאחר הפעלת המחשב במצב בטוח, ניתן להבין אם התוכנה מעודכנת, באמצעות פתיחת אפליקציית App Store ולחיצה על עדכונים. אם הבעיה לא נפתרה, יתכן שיהיה צורך לתקן את דיסק האתחול או הרשאות הדיסק באמצעות כלי השירות לדיסק.

מסך כחול עם ההפעלה

במקרה של הופעת מסך כחול, או מסך כחול עם כדור מסתובב, הבעיה עשויה להיות בתוכנה או בפריט הפעלה. טכנאי תיקון מחשבי אפל יפעיל את המחשב במצב בטוח. אם למרות הוספת שם המשתמש והסיסמה שלכם, המחשב עדיין אינו פועל, הטכנאי יבדוק את פריטי הכניסה שלכם.

אם המחשב מופעל במצב בטוח, יתכן שהטכנאי ימצא שיש לתקן את דיסק האתחול או הרשאות הדיסק שלכם באמצעות כלי השירות לדיסק.

תיקון מחשבי אפל שאינם נכבים

אם המחשב אינו נכבה, יתכן שהוא עדיין סוגר אפליקציות ברקע, ויש להתאזר בסבלנות, כי לפעמים תהליך סגירת האפליקציות עשוי לקחת זמן אם יש צורך לשמור נתונים. אבל במקרים אחרים הבעיה עשויה להיות באפליקציה שמונעת את סגירת המחשב.

במצב זה יש לאתר סמל של אפליקציה מקפצת, שיעיד על צורך בתשומת לב, או לסגור דף או קובץ Word שלא נשמר. אם לאחר סגירת האפליקציות החשב עדיין אינו נכבה, יש להזמין שירות טכנאי תיקון מחשבי אפל.

תיקון מחשבי אפל

כדור מסתובב

לכדור הצבעוני שמופיע על המסך בכל פעם שהמסך קופא, יש כמה מונחים, ואפל קוראת לו הקללה המסתובבת. הכדור מופיע כשהמחשב מנסה לבצע פעולות רבות בבת אחת, או ליתר דיוק כשאפליקציה אינה מסוגלת להתמודד עם כל הפעולות שהיא אמורה לבצע, הכדור יתחיל להסתחרר.

ברוב המקרים, הכדור מופיע על המסך לכמה שניות בלבד. אם הוא מופיע למשך פרק זמן ארוך יותר, יש לבדוק את חלקי המעבד וה-RAM של צג הפעילות על מנת לאבחן בעיות מורכבות יותר שמצריכות גישה מקצועית של תיקון מחשבי אפל.

עלות תיקון מחשבי אפל

תיקון מחשבי אפל מתבצע במעבדת שירות תיקונים והחלפת רכיבים מקוריים, שיש לה הסמכה וניסיון עשיר בביצוע התיקונים. עלות התיקונים משתנה בהתאם לחומרת הבעיה, ויכולה להתחיל מ-250 ₪, שזו עלות ביקור הטכנאי בלבד. כמובן שככל שהתיקון יותר מורכב, ככה המחיר עולה.

נתקלתם בתקלה במחשב האפל שלכם ואתם לא יכולים להמשיך לעבוד? מעוניינים לקבל מידע נוסף על תיקון מחשבי אפל? מעבדת מעבדת פלאפונים ומחשבים Hicell ניתן לבצע את כל סוגי התיקונים מהפשוטים ביותר ועד המורכבים ביותר. אנו מתחייבים לתיקון יעיל ומקצועי ללא פשרות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר או ליצור איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם. בנוסף, במידה ואתם רוצים לחסוך זמן יקר, ניתן להנות משירות של טכנאי עד הבית. טכנאי שלנו יגיע עד לפתח ביתכם או למשרד שלכם ויקח את המחשב שלכם אלינו למעבדה. במעבדה יבדקו את המחשב באופן יסודי, יתקשרו אליכם, יסבירו לכם מה בדיוק התקלה ואתם תחליטו משם מה לעשות. כמובן שברוב המקרים ניתן לתקן את התקלה עם חלקי חילוף מקוריים ולהנות מאחריות על התיקון.

ראו גם: מעבדת תיקון אפל | תיקון אוזניות אפל

תיקון מחשבי אפל