תיקון אוזניות אפל – שירות תיקון מקצועי

תוכן עניינים

אם עדיין לא ניסיתם את האוזניות של אפל, זה הזמן שלכם לנסות. מדובר באחד המוצרים היותר טובים שיש בשוק, גאדג‘ט עם חווית שמיעה בלתי מתפשרת. כמובן שיש סוגים שונים של אוזניות המיוצרות על ידי חברת אפל ביניהם אפל אירפודס2, 3 וכדומה, אוזניות שמגיעות בנפרד כמו זוג כפתורים או כאלה המגיעות ביחד ומתלבשות על שתי האוזניות. כלאחד בוחר את הדגם שמתאים לו ולצרכים שלו. מדובר באזניות סופר חזקות ועמידות אך גם הן מדי פעם צריכות שירות תיקון אוזניות אפל. שירות תיקון אוזניות אפל מתבצע במרכז שירות מורשה. יש צורך בהצגת המספר הסידורי, לכן חשוב להקפיד להביא את הוכחת הרכישה או קופסת האוזניות יחד עם האוזניות המקוריות. אם יש לכם אוזניות מדגם מתקדם, חשוב להביא את תיק הטעינה שלכם. ניתן לשלוח את האוזניות עם קופסת משלוח שסופקה על ידי אפל, בתשלום מראש. כדי להזמין ולקבל שירות תיקון אוזניות אפל, חשוב לשלוח גם את נרתיק הטעינה שלכם.

ניתן לדון באפשרויות שירות תיקון אוזניות אפל בשיחת טלפון עם יועץ התמיכה של מרכז שירות הלקוחות. יש לספק את המספר הסידורי שלכם, שנמצא על נרתיק הטעינה בצד התחתון של המכסה.

תיקון אוזניות אפל

הכנה לקראת שירות תיקון אוזניות אפל

עם העברת האוזניות למרכז מורשה לשירות ותיקונים, יש לנקוט בכמה צעדי הגנה חשובים כגון העברת האוזניות עם תיק הטעינה.

טכנאי מרכז השירות צריכים את התיק כחלק מהשירות המוצע ללקוחות לתהליך תיקון אוזניות אפל; יש להציג אחריות מוגבלת והוכחת רכישה; האחריות המוגבלת מכסה את האוזניות ואת האביזרים המקוריים שמגיעים איתם, נגד בעיות ייצור למשך שנה החל מתאריך הרכישה. יתכן שיש לכם גם זכויות במסגרת דיני צרכנות.

האחריות אינה מכסה נזק שנגרם כתוצאה מתאונות או שינויים שאינם מורשים. יש לעיין בתנאי האחריות להבנת הפרטים המלאים. אתם יכולים לבדוק את מצב הכיסוי שלכם באתר החברה ולעדכן את פרטי הוכחת הרכישה שלכם אם יש שגיאה ברישומים. אם האחריות בתוקף, או שהכיסוי מכוסה במסגרת חוק הגנת הצרכן, תשלמו עמלות שירות מחוץ לאחריות.

האחריות לאחר שירות התיקונים

מרכז שירות ותיקונים מורשה מתחייב לספק ללקוחות שירות, לרבות חלקי חילוף מקוריים, למשך שלושה חודשים או למשך תקופת האחריות הנשארת של האוזניות, לפי פרק הזמן הארוך יותר. שירות תיקון אוזניות אפל מוצע כאשר אתם מקבלים שירות ממרכז השירות או מספק שירות מורשה, זאת בנוסף לזכויות הקבועות בחוק הצרכנות. תנאי תשלום לתיקון אוזניות אפל אם האוזניות עדיין במסגרת האחריות לשנה, או שהבעיה תואמת את חוק הגנת הצרכן, אין צורך לשלם על תיקון אוזניות אפל. המחירים לנזקים, שירות החלפת סוללות או תיקון אוזניות נקבעים על ידי מרכז שירות מורשה לתיקונים והחלפת רכיבים מקוריים, והתמחור ותנאי השירות עשויים להשתנות בקרב הספקים.

מרכז שירות ותיקונים מורשה מעניק תמיכה טכנית ברמת מומחים וכיסוי חומרה, כולל הגנה מפני נזק מקרי. כל אירוע של נזק תאונתי חייב בדמי שירות.

פשוט מעבירים למרכז השירות את האוזניות הפגומות שלכם או את מארז הטעינה הפגום, שנחשב כאירוע אחד, וטכנאי התיקונים יחליף את הפריטים הפגומים. אם האחריות לאוזניות אינה בתוקף, תשלמו את העמלה הנדרשת לשירות תיקון אוזניות אפל, מחוץ למסגרת האחריות.

שירות תיקון אוזניות אפל

מחירון תיקון אוזניות אפל

יש לשאול את נציגי שירות הלקוחות על תנאי תיקון אוזניות אפל במסגרת האחריות ומחוץ לאחריות, ולקבל הערכות מחירים. ברוב מרכזי השירות, אלו המחירים לשירותי תיקונים שונים:

עמלת שירות במרכז תיקונים והחלפת רכיבים מקוריים: 360 ₪ לאוזניה.

נרתיק טעינה אלחוטי: 400 ₪.

מארז טעינה: 400 ₪.

תיקון אוזניות אפל דור שלישי: 280 ₪ לאוזניה.

עמלת שירות לתיקון במסגרת האחריות: 120 ₪.

דמי משלוח: 28 ₪.

ניתן גם לקבל שירות החלפת אוזניות או מארז טעינה כתוצאה מנזק פיזי, או להחליף כל פריט פגום תמורת תשלום לשם תיקון אוזניות אפל מחוץ למסגרת האחריות.


איך בוחרים טכנאי או מעבדה לתיקון אוזניות אפל? חשוב שזו תהיה מעבדה עם ידע וניסיון בתחום. מדובר במוצר סופר עדין שדורש יד עדינה ולכן שווה לבקש המלצות או לבדוק מעבדה שזו ההתמחות שלה.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על תיקון אוזניות אפל? מעבדת פלאפונים Hicell מבצעת את כל סוגי התיקונים לכל המכשירים ללא יוצא מן הכלל. צוות הטכנאים המקצועי שלנו יודע

להתמודד עם תקלות פשוטות ורגילות, אך גם עם תקלות מורכבות ומסובכות. אנו מספקים חווית שירות אחרת לגמרי ממה שהתרגלתם אליה עד היום. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם בקרוב. בנוסף, תוכלו להנות משירות טכנאי עד הבית, למסור לנו את האוזניות אפל שלכם, הטכנאי יבדוק את האוזניות במעבדה, ידאג לתקן לכם אותן ולהחזירן תוך זמן קצר. אז למה אתם מחכים? אנחנו פה במיוחד בשבילכם לכל בעיה וכל תקלה שיש לכם באחד או יותר ממוצרי האלקטרוניקה שלכם לרבות מחשבים, טאבלטים, שעונים חכמים, טלפונים ואוזניות.

ראו גם: מעבדת תיקון אפל | תיקון מסך אפל ווטש 2

תיקון אוזניות אפל