תיקון מסך אפל ווטש 2: האם כדאי לתקן או להחליף?

תוכן עניינים

מכשירי אפל רבים מכוסים במסגרת אחריות לשנה על יי היצרן, כולל תיקונים לפגמים ברכיבי המכשיר. דגמים מתקדמים מגיעים עם אחריות לשנתיים. במקרה של פגם בייצור שגרם למסך הסדוק, יש ליצור קשר עם היצרן כדי לקבל תיקון מסך אפל ווטש 2 ללא עלות.

תיקון מסך אפל ווטש 2

קצת רקע על האפל ווטש 2 האפל ווטש 2

אפל ווטש 2 הוא שעון חכם מבית היוצר של חברת APPLE. הוא מגיע עם מערכת בלוטות‘ מובנית, מתחבר ל- Wi Fi  ומבוסס כמובן על מערכת ההפעלה של אפל – iOS. אין בו נגן MP3 אמנם והזיכרון הפנימי שלו הוא 8GB. המסך שלו חד מאוד וברור מאוד, עם התקן GPS פנימי. ניתן להאזין בו למוסיקה גם בלי שיש עליכם את האייפון וכמובן שמחוברת לכל המערכת הזו העוזרת האישי של חובבי אפל – סירי. הוא סופר עמיד למים ומאפשר צלילה של עד חמישים מטרים. הסוללה מספיק למשהו כמו קצת פחות מיומיים.

מה לגבי תיקון מסך אפל ווטש 2?

כדאי לדעת כי אחת התקלות הנפוצות בשעון החכם הזאת לא קשורה למערכת או לתוכנה עצמה, אלא דווקא לתיקון מסך. הרבה פעמים המסך פשוט נשבר וזה באמת יכול להיות מאוד מבאס. חשוב לדעת כי בהיבט של תיקון מסך אפל ווטש 2, יתכן שיהיה קשה להוכיח שהנזק לא היה מקרי, אז היו מוכנים לטעון את הטענה המנצחת שלכם. תיקון מסך אפל ווטש מגיע עם אחריות לשנתיים ממועד הרכישה, למעט דגמים מתקדמים יותר שמכוסים למשל שלוש שנים. תוכנית האחריות מאפשרת שני מקרים של נזק מקרי, בהתאם לדגם. במקרה של הגשת תביעה, היצרן עשוי לשלוח תחליף במקום לתקן את המכשיר.

חבילות תיקונים

ניתן לקבל חבילת הגנה ניידת בתשלום חודשי עם השתתפות עצמית. התוכנית אינה מכסה עלות תיקון מסך אפל ווטש 2 אלא מנפיקה לכם תחליף עם השתתפות עצמית בהתאם לדגם. ההשתתפות העצמית היא למשך השנתיים הראשונות. לאחר מכן, מעבדת תיקונים מטפלת בתביעות וקובעת את עלות ההשתתפות העצמית. חשוב להבין כמה עולה תיקון מסך אפל ווטש 2, כי בחלק מהמקרים, ניתן לקבל תיקונים בעלויות נמוכות יותר מחנות עצמאית. אם המכשיר עדיין במסגרת האחריות, יתכן שניתן יהיה לתקן אותו ללא עלות.

איך לבדוק אם מסך אפל ווטש 2 עדיין במסגרת האחריות

במקרה של חוסר ודאות לגבי אחריות תיקון מסך אפל ווטש 2, ולא ניתן להבין את הפירוט המופיע בגב המכשיר, ניתן להשוות את המסך הסדוק עם נתונים שמתפרסמים על ידי מעבדת תיקונים מורשית. אם הבחירה היא לשלוח את המכשיר לקבלת שירות, יש לזכור לבטל את ההתאמה שלו ולשמור את סיסמאות ההפעלה. התיקון עשוי להימשך כחמישה ימים.

תיקון מסך אפל ווטש 2

תיקון מסך אפל ווטש 2 על ידי טכנאי מומחה

אם הבחירה היא תיקון מסך אפל ווטש 2 להחלפת מסך מסדרה מתקדמת, העלות תהיה גבוהה באופן משמעותי. ניתן לחסוך כסף עם בחירה במעבדת תיקונים שיש לה מוניטין מעולה בתחום, וגובה עלויות סבירות לביצוע התיקונים. מומלץ להבין מהי עלות החלק שיש צורך לתקן ולחבר את המחיר לנוסחה שתאפשר להבין אם כדאי לבחור באפשרות תיקון התקלה או לרכוש מכשיר חדש. בחלק מהמקרים יתברר שעדיף לרכוש מכשיר חדש מאשר לשלם על תיקון מסך אפל ווטש 2. אבל חשוב להבין ששירותי תיקונים על ידי טכנאי מכשירים ניידים מיומנים שווים את העלות, במיוחד אם אתם מעוניינים לשמור על המכשיר הקיים שלכם, והחלקים הדרושים לביצוע התיקון אינם יקרים.

עלות תיקון מסך אפל ווטש 2

מחיר תיקון מסך אפל ווטש 2 שנסדק נקבע לפי הדגם ואפשרות התיקון הנבחרת, בהתאם לתנאי מעבדת התיקונים הטובה ביותר. המחירים יכולים להתחיל מ-280 ₪ לתיקון פשוט ולהגיע עד 3,200 ₪ להחלפת רכיבים מקוריים רבים בנוסף לתיקון או החלפת המסך. כמובן שהעלות תלויה בהמון משתנים כמו חומרת התקלה, האם יש עוד דברים או רכיבים שצריך להחליף בשעון, המעבדה שבה בחרתם לתקן את השעון ועוד.

איך בוחרים טכנאי או מעבדה לתיקון מסך אפל ווטש 2?

קודם כל חשוב להבין שזה תיקון שלא כל אחד עושה ולכן חשוב לבדוק את הנושא מראש. בנוסף, חשוב לבדוק זמינות, מקצועיות, חלקי חילוף מקוריים ומחיר. רוצים לקבל מידע נוסף על תיקון מסך אפל ווטש 2? אצלנו ב- hicell, תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם כולל הצעת מחיר מסודרת. אנו מתמחים בהחלפות מסך, בביצוע ובתיקון כל סוגי התקלות בשעונים חכמים מכל הסוגים, אייפונים, טלפונים עם מערכת התמיכה של אנדרואיד, טאבלטים, אייפדים ועוד. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה. בנוסף, אנו מספקים לקהל לקוחותנו ”שירות תיקונים עד הבית“ וכך בעצם תוכלו לחסוך זמן יקר ולהימנע מלהגיע למעבדה עצמה. טכנאי שלנו יגיע לביתכם או למשרד שלכם, יקח את השעון במידה הצורך, יתקן אותו ויחזיר אליכם. לפעמים גם ניתן לבצע את התיקון ממש במקום, אבל זה כבר ממש תלוי בתקלה עצמה.

ראו גם: מעבדת פלאפונים | מעבדת תיקון אייפון

תיקון מסך אפל ווטש 2