תיקון מסך אייפון 5 הכי זול

תוכן עניינים

ישנם סוגים רבים ושונים של נזקים למסך, שיכולים לקרות לאייפון 5. חלקם ניתנים לתיקון בקלות רבה יותר מאחרים, בעוד שתיקונים אחרים יצריכו ממכם לחפור עמוק בכיס המכנס. הנה כל מה שצריך לדעת על תיקון מסך אייפון 5 הכי זול.

צריכים תיקון מסך אייפון 5 הכי זול? ישנם סוגים רבים ושונים של נזקים למסך שיכולים להיגרם לאייפון 5. נזק חמור, כמו פיצוח הזכוכית או ניפוץ פאנל ה-LCD, נחשב ל"תיקון יקר" מכיוון שהוא כרוך בהחלפת חלק אחד לפחות על מנת שהטלפון יחזור לעבוד. יש "רק" סדק במסך? קחו בחשבון שכנראה עדיין תצטרכו להחליף את המסך. זה לא משנה אם מדובר בסדק או בשבר, החלפת מסך היא נדרשת כאשר המסך ניזוק ברמה זו או אחרת.

כמה עולה תיקון מסך אייפון 5 הכי זול?

נזק קל, כגון שריטות או שפשופים, לא תמיד ישפיעו על אופן השימוש בטלפון, אך עדיין חשוב לתקן אותם מכיוון שהם עלולים להחמיר עם הזמן. ובין אם אתם צריכים החלפת מסך או החלפת חלק אחר באייפון, דעו כי תיקון מסך אייפון 5 הכי זול יעלה לכם כ-50 ₪ – 150 ₪ בממוצע.

הדגם של אייפון 5 בדרך כלל זול יותר לתיקון מדגמים אחרים של אפל, מכיוון שאין לו סורק טביעות אצבע או חלקים מורכבים אחרים. אין לו תכונות רבות ומתקדמות כמו הדגמים החדשים יותר, וזה מה שהופך את המכשיר ליחסית פשוט לתיקון. עוד על תיקון מסך אייפון 5 הכי זול בשורות הבאות:

תיקון מסך זול של אייפון 5 הוא אופציה משתלמת למי שרוצה לתקן את המכשיר שלו מבלי להוציא יותר מדי כסף

כדאי להתקין מסך חלופי או מקורי לאייפון 5?

תיקון מסך זול של אייפון 5 הוא אופציה משתלמת למי שרוצה לתקן את המכשיר שלו מבלי להוציא יותר מדי כסף. אבל יחד עם זאת, קחו בחשבון שמסכים זולים ולא מקוריים עשויים להציג איכות תמונה יחסית ירודה.

תיקון מסך מקורי לאייפון 5 יכול להיות מעט יקר, אבל יש כמה חלופות זולות יותר בחוץ. הכול תלוי מה אתה רוצה וכמה אתה יכול להרשות לעצמך. אבל יחד עם זאת, תלוי גם לאיזו איכות של תמונה אתם מצפים. אם התרגלתם לצג האיכותי של אפל, יהיה לכם קשה לרדת באיכות או להנות מצג חלופי של איזו חברה סינית לא מוכרת. מה עוד צריך לדעת על תיקון מסך אייפון 5 הכי זול?

החלפת מסך או תיקון מסך לאייפון 5 במעבדה מקצועית ובמחיר זול

כדאי לתקן IPHONE 5 ישן או שכדאי לקנות מכשיר חדש?

ה-IPHONE 5 שוחרר לפני מס' שנים לא מעטות, וכעת הוא כבר אינו מיוצר ע"י אפל. עם זאת, אם אתה רוצה לחסוך כסף ולא אכפת לך שיהיה לך מכשיר ישן עם מסך קטן יותר, ה-IPHONE 5 הוא עדיין אופציה מבורכת. התקלקל המכשיר ולא בא לכם להחליף אותו? הקפידו לאתר מעבדה עבור תיקון מסך אייפון 5 הכי זול, אבל אחת שגם מחזיקה בחלקי חילוף ישנים.

 

אולי כדאי לרכוש אייפון חדש בכלל? התשובה לשאלה זו תלויה בצרכים שלכם מהמכשיר. אם אתם רוצים טלפון איכותי, אז אתם בהחלט צריכים לקנות אחד חדש. זכרו, סביר להניח כי חיי הסוללה של האייפון 5 שלכם אינם טובים כפי שהיו כשהמכשיר יצא לראשונה. כמו כן, קשה למצוא מטען מקורי למכשיר זה וחלקי חילוף אחרים או אביזרים. במובן זה, בדרך כלל יהיה עדיף לרכוש אחד חדש במקום לחפש מעבדה עבור תיקון מסך אייפון 5 הכי זול שיש.

תיקון מסך מקורי לאייפון 5 יכול להיות מעט יקר, אבל יש כמה חלופות זולות יותר בחוץ

מתי יהיה כדאי לרכוש מכשיר חדש?

אם אתם משתמשים בטלפון שלכם בעיקר לצרכים בסיסיים כמו שליחת הודעות טקסט או גלישה באינטרנט, אז אייפון 5 ישן יהיה בסדר. אם אתה מישהו שמתעסק במשחקים או גולש הרבה גלישה באינטרנט בטלפון שלו, עובד עם יישומים שונים וכו', אז אולי כדאי לקנות מכשיר חדש.

אולי כדאי לשקול גם את גיל המכשיר, אם למשל הוא בן יותר משנתיים-שלוש. ישנן תכונות חדשות רבות במכשירים חדשים יותר, שאולי לא יהיו זמינות במכשירים ישנים יותר, כך שזה גם יכול להשפיע על ההחלטה שלכם. בסופו של דבר, זו החלטה לא קלה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שתוכלו להגיע להחלטה הטובה ביותר. גורמים כמו התקציב שלכם, הצורך במכשיר חדש והאם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם – הם פקטורים חשובים.

 

כדאי למצוא מעבדת טלפונים ניידים לתיקון מסך GALAXY 8 אם אתם רוצים שהסמארטפון שלכם יהיה במצב הכי טוב שאפשר