תיקון אייפון 6s פלוס – לתקן את האייפון כמו שצריך!

תוכן עניינים

מי לא מכיר את הרגע הזה שהאייפון שלו כבר לא מגיב טוב כמו בעבר? כנראה שאין אדם כזה. כעבור שנתיים של שימוש בערך, האייפון יתחיל להאט, הכפתורים שלו אולי יפסיקו להגיב, הסוללה תהיה פחות טובה ועוד מגוון תקלות נוספות. האייפון 6s פלוס שלכם כבר לא מגיב כמו תמיד? אתם צריכים לבצע תיקון.

תיקון אייפון 6s פלוס

תיקון אייפון 6s פלוס- כיצד נבחר מעבדה?

חשוב לבחור מעבדת פלאפונים טובה בהתאם לפרמטרים שונים כמו:

  • ניסיון ומוניטין- בחרו במעבדה בעלת ניסיון רב ומוניטין טוב בשוק על מנת להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר.
  • התאמה למכשיר- יש מגוון מעבדות שונות שמתמחות בתיקון מכשירים שונים. ביניהן מעבדות שמתמחות בתיקוני מכשירי אפל. לכן, מומלץ לבדוק האם היא מתמחה בתיקון מכשירי אפל בכלל ותיקון באייפון 7 פלוס בפרט. כמו כן, שימו לב כי קיימות מעבדות מסוימות המעניקות שירותים מסוימים בלבד. לכן, בררו אילו מעבדה מעניקה שירותי תיקון והחלפה של מסכים.
  • אחריות- חלק מהמעבדות מעניקות אחריות על התיקון עם הצגת החשבונית. לכן, בחרו במעבדות המעניקות אחריות על התיקון, על מנת להיות בטוחים שלא תבזבזו את הכסף לשווא.
  • זמינות המעבדה- כמה זמן תאלצו לחכות לתיקון האייפון? ככל שזמן ההמתנה יהיה קצר יותר תוכלו לחזור לשגרת החיים שלכם מהר יותר, לכן מומלץ לוודא זאת מראש.

תיקון אייפון 6s פלוס- סוגי תקלות נפוצות

1. תיקון מסך

תיקון מסך הוא התיקון הנפוץ ביותר באייפונים. האייפונים רגישים מאוד לנפילות ולמעשה מספיקה נפילה אחת לא טובה על מנת לשבור או לסדוק את מסך האייפון. קצת על המסך של אייפון 6s פלוס- המסך של אייפון 6s פלוס הוא מסך מגע LCD FHDמסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית של 1080X1920.

מסך זה מורכב משני סוגי מסכים:

  • מסך מגע- מסך המגע הוא הזכוכית הפנימית והוא למעשה מתרגם את הנגיעות שלנו על המסך לפעולות שונות ומאפשר לנו לתפעל את האייפון.
  • מסך LCD- המסך עליו אנחנו רואים את התמונה.

ברוב המקרים, המסך שנשבר או נסדק, יהיה מסך המגע. אך כיום, במכשירים החדשים מסך המגע ומסך ה-LCD מחוברים. לכן, גם אם רק אחד מהשניים נשברים, לא ניתן לתקן אותם בנפרד. כאשר מסך האייפון נשבר, נסדק או שמסך המגע אינו מגיב ללחיצות שלכם, יהיה עליכם להגיע למעבדת תיקון אייפון. כאשר תגיעו למעבדת תיקון אייפון, תחילה הטכנאי יבדוק האם רק מגן המסך נפגע או כי מדובר בפגיעה שהגיעה גם למסך עצמו. במידה שרק מגן המסך נפגע, מדובר בתיקון פשוט ומהיר מאוד. לעומת זאת, כאשר מסך המגע נפגע, החלפתו תהיה מעט יותר מורכבת, אך גם היא יכולה להיות מהירה ולהסתכם בשעה מקסימום. כמובן, בהתאם לעומס המעבדה אליה לקחתם את המכשיר לתיקון.

2. תיקון קורוזיה

בעיות קורוזיה הן בעיות שקורות בגלל שמים חודרים לתוך המכשיר וגורמים לשריפה של רכיבים בו. כאשר אנחנו לוקחים איתנו את האייפון למקומות רטובים כמו המקלחת או השירותים. חדירת מים יכולה להיגרם על ידי אדים במקלחת, טיפות מים שנופלות על האייפון או כאשר האייפון נופל לאסלה. ברוב המקרים, רק רכיב אחד במכשיר נשרף ועל ידי החלפתו המכשיר יחזור לעבוד כמו בעבר. בעיות קורוזיה ניתנות לזיהוי בקלות באייפונים על ידי מדבקות. באייפונים קיימות מדבקות לבנות בנקודות שונות כמו שקע הטעינה, לוח האם ובאוזנייה. כאשר המדבקה הלבנה הופכת לאדומה זה מעיד על נזק קורוזיה. תיקון קורוזיה מתבצע על ידי ניקוי קורוזיה מהאייפון שמתבצע בארבעה שלבים הכוללים פירוק של האייפון, ניקוי של החלקים על ידי חומר מיוחד, ייבוש החלקים, וחיבורם מחדש על מנת לוודא כי הכל תקין. במידה ונגרם נזק לחלק פנימי, זה אומר שניקוי הקורוזיה לא הספיק ויש להחליף את החלק הפגום (אם ניתן).

יש מספר בעיות קורוזיה נפוצות:

  • סוללה שנשרפה (קל לתיקון).
  • שקע שנשרף (קל לתיקון).
  • אוזנייה שנשרפה (קל לתיקון).
  • במקרה שחדרו מים למערכת האודיו זו תהיה בעיה קשה לתיקון.
  • מעגל הטעינה- במקרה שחדרו מים למעגל הטעינה של האייפון המכשיר לא יוכל לקבל חשמל מהסוללה ומדובר בבעיה קשה לתיקון.

3. תיקון כפתורים

כפתור הבית של האייפון הוא הכפתור הנשחק ביותר, לכן ברוב המקרים הוא יהיה הכפתור התקול. בדרך כלל, לאחר שימוש של שנה, שנה וחצי באייפון יהיה צורך להחליף את כפתור הבית (או את האייפון עצמו). תיקון כפתור הבית של האייפון נחשב לתיקון מהיר וזול שלוקח כחצי שעה בלבד. במקרים אחרים, הכפתורים שלא יגיבו יהיו כפתורי רטט, הדלקה או הווליום של האייפון. במקרה כזה יהיה צורך לתקן את פלט הכפתורים, או בשמו השני פלט עליון, באייפון, או להחליפו.

4. אייפון לא נדלק

לעתים קורה שהאייפון לא נדלק. מדובר בתקלה נפוצה באייפונים רבים, לאחר זמן שימוש מסוים. ברוב המקרים התקלה היא יחסית מורכבת ולכן היא מצריכה מעבדת תיקונים מוסמכת.

 

5. קשיים בהוצאת שיחות

עוד תקלה שיכולה להיגרם באייפונים היא בעיות של קליטה או קשיים בהוצאת שיחות, שקשורים לאייפון עצמו. גם בתקלה זו ניתן לטפל אצל מעבדת תיקון אייפון.

תיקון אייפון 6s פלוס

ראו גם: תיקון אייפון עד הבית

תיקון אייפון 6s פלוס