שירות תיקון אפל ווטש – איך מתקנים ומה עושה?

תוכן עניינים

אחד ממכשירי המולטימדיה הפופולארים בשנים האחרונות הוא האפל הווטש, איך לא של חברת אפל. מדובר בשעון חכם אותו כל אחד יכול לענוד על היד שלו, סופר עמיד וחזק שמאפשר לבצע מגוון של פעולות התואמות את החיים של רובנו בעולם המודרני. האפל ווטש מסתנכרן עם מערכת האייקלאוד שלכם, עם הנתונים של האייפון ותוכלו לשלוח ממנו הודעות רגילות, מיילים, לקבל שיחות, לשמוע מוזיקה, לעקוב אחרי ההישגים הספורטיביים שלכם וכך גם לשפר ביצועים. יחד עם זאת, כמו כל מכשיר מולטימדיה גם האפל ווטש לפעמים עושה בעיות ויש כל מיני תקלות שצריך להיות מודעים אליהן.

שירות תיקון אפל ווטש

יש לכם תקלה באפל ווטש – מה אפשר לעשות?

אנשים שנתקלים בבעיות עם Apple Watch, צריכים להתחיל עם הפעלתו מחדש. ניתן גם לבטל את ההתאמה של אפל ווטש, ולאחר מכן להתאים אותו שוב. אם השלבים האלה אינם פותרים את הבעיה, יש לפנות לספק שירות מורשה של תיקון אפל ווטש. בנוסף, יש היום כל מיני מעבדות מקצועיות הפזורות להן ברחבי הארץ ובאמצעותן ניתן להנות משירות תיקונים מקצועי ויעיל.

טיפ חשוב שכדאי לאמץ לפני ששולחים לשירות תקיון אפל ווטש

יש להקפיד לבטל את ההתאמה של Apple Watch שלכם לאייפון, לפני שליחתו למרכז השירות. לאחר שטכנאי השירות מקבלים את המכשיר שלכם, הם יבצעו תהליך תיקון אפל ווטש, או יחליפו אותו בהקדם האפשרי. כאשר אתם אוספים את המכשיר שלכם, תקבלו את הפרטים על אופן הטיפול בו. בהתאם למעבדת התיקונים, יתכן שניתן יהיה לעקוב אחר התקדמות תיקון אפל ווטש דרך אתר המעבדה, ולבדוק את מצב בקשת השירות שלכם.

נזק למסך

אם מסך אפל ווטש נשבר בטעות, יתכן שתהיה אפשרות להחליף אותו תמורת תשלום. האחריות אינה מכסה נזק שנגרם כתוצאה מתאונה או שימוש שאינו הולם. אם המסך שלכם נסדק עקב פגם בייצור, תיקון אפל ווטש יכוסה על ידי האחריות וחוק הגנת הצרכן.

הכנה לשירות תיקון אפל ווטש

לפני תיקון אפל ווטש, יש לנקוט במספר צעדים:

  • טעינת המכשיר.
  • ביטול התאמת Apple Watch לאייפון.
  • הסרת הרצועה ושמירתה יחד עם כבל הטעינה ואביזרים אחרים. יהיה בהם צורך לאחר שירות תיקון אפל ווטש.
  • הקפדה על שמירת שם המשתמש והסיסמה במקום בטוח ונגיש.

שירות תיקון אפל ווטש

לאחר השירות במעבדת תיקונים מורשית

עם קבלת המכשיר לאחר שירות תיקון אפל ווטש, יש להגדיר אותו באותו אופן שבו הוגדר המכשיר החדש עם קבלתו. מרכז שירות תיקונים והחלפת רכיבים מקוריים מציע אחריות על התיקון למשך שלושה חודשים, או לתקופת האחריות הנשארת של המכשיר שלכם, לפי פרק הזמן הארוך יותר. השירות מוצע כאשר אתם מקבלים שירות ממרכז התיקונים או מספק שירות מורשה, זאת בנוסף לזכויות הקבועות בחוק הצרכנות.

מאפייני עלות תיקון אפל ווטש

אין חיוב אם הנושא מכוסה במסגרת אחריות או בכפוף לחוק הגנת הצרכן. אם הבעיה אינה מכוסה, המחיר תלוי בסוג שירות תיקון אפל ווטש שסופק. שירות מחוץ לאחריות נחשב במקרים בהם תקופת האחריות למכשיר פגה; או שהבעיה אינה מכוסה תחת האחריות או תחת חוקי הגנת הצרכן, כמו נזק מקרי או נזק שנגרם על ידי שינויים שאינם מורשים. בחלק מהמקרים, טכנאי תיקון אפל ווטש יתקנו או יחליפו את המכשיר תמורת תשלום מחוץ למסגרת האחריות. Apple Watch החלופי שלכם יכלול הגדרות יצרן והוא יהיה חדש או שווה ער לחדש הן בביצועים והן באמינות. האחריות המוגבלת של אפל היא בנוסף לזכויות הקבועות בחוק הגנת הצרכן.

מחירון תיקונים

המחיר לתיקון השעון משתנה ותלוי בכל מיני קריטריונים כמו למשל הרכיב התקול, סוג התקלה, המעבדה בה תבחרו לבצע את התיקון, האם יש או אין לכם אחריות ועוד. שירות תיקון אפל ווטש במעבדת תיקון והחלפת רכיבים מקוריים מציע תיקונים שכוללים החלפת מסך או תיקונים מסוגים שונים, בהתאם לתעריפים הבאים:

החלפת מסך אפל ווטש סדרה 1: 450-550 ₪.

החלפת מסך אפל ווטש סדרה 2 עם 38 מ"מ: 600-650 ₪.

החלפת מסך אפל ווטש סדרה 3: 750-900 ₪.

החלפת מסך אפל ווטש סדרה 4: 900-1,200 ₪.

תיקון עם שירות עד הבית ללא תוספת תשלום: מ-799 ₪.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על שירות תיקונים לאפל ווטש שלכם? לא בטוחים לגבי התקלה ורוצים להנות משירות תיקונים מקצועי, יעיל וזמין במחיר הוגן? מעבדת Hicell צוות טכנאים מומחים שישמחו לסייע לכם שלב אחר שלב בפתרון התקלה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגיע אלינו או להזמין שירות טכנאי עד הבית. טכנאי שלנו יבדוק את השעון שלכם בצורה קפדנית ויסודית. לאחר מכן, נציג בפניכם מה התקלה בדיוק, מה צריך לעשות כדי לתקן אותה והאם זה בכלל ישתלם לכם מבחינה כלכלית וכמובן נבצע את התיקון במידת הצורך. למידע נוסף על שירות תיקון אפל ווטש, השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם במהרה. אנו עובדים אך ורק עם חלקי חילוף מקוריים של חברת אפל ומעניקים אחריות על התיקון ועל החלקים השונים.

ראו גם: תיקון מסך אפל ווטש 2 | מעבדת תיקון אפל

שירות תיקון אפל ווטש