החלפת פאנל אחורי lg g6 בשעה – על תהליך ההחלפה

תוכן עניינים

LG G6 סוף סוף הגיעה לחזון הצרכנים, עם מסך בגודל 5.7 אינץ', וערכת שבבים מתקדמת. ספינת הדגל הזו מדהימה שוב את הצרכנים, שאינם יכולים לחכות לראות את השינויים המרגשים. יציאה מהפאנל האחורי של lg g6 חושפת מכלול קורא טביעות אצבע מסיבי למדי עם בקר, וכל הרכיבים מותקנים על הכיסוי.

בטלפון ניתן לראות את סליל הטעינה האלחוטית, אבל כפי שבטח כבר גיליתם, הוא יהיה קיים רק בגרסאות המקוריות של G6. מאמר זה מסביר איך מתבצע תהליך החלפת פאנל אחורי lg g6. אז בואו נתחיל!

החלפת פאנל אחורי lg g6

עיצוב LG G6 מתרכז סביב הפאנל האחורי

כשמכשירי LG G6 יצאו לשוק, התצוגה הייתה במרכז הפיתוח. ההעדפות והצרכים של המשתמשים היו המפתח, כאשר מחקרים הביעו את הצורך במסך גדול יותר, מבלי להגדיל את המכשיר. התצוגה החדשה ממלאת כמעט את כל המשטח הקדמי, בעוד שיחד הגובה רוחב של 18:9 מאפשר חווית צפייה סוחפת יותר.

החלפת פאנל אחורי lg g6 מתבצעת בקלות בזכות העיצוב שמאפשר גישה חכמה, עם פתיחה של שני חלונות מרובעים זה לצד זה, מה שמספק חווית ריבוי משימות פרודוקטיבית ואינטואיטיבית יותר. אפשרויות ריבוי המשימו הן בשפע, ואתם יכולים לשלוח הודעות ובו זמנית להחליק דרך גלריית התמונות, לבדוק את היומן שלכם או לחייג לחבר. אתם מחליטים על שילובי הפעולות.

כיסוי סוללה

כמו תמיד, ניתן להסיר בקלות את הפאנל האחורי של LG G6, וחיישן טביעת אצבע, זכוכית עדשת המצלמה בכיסוי האחורי, מאפשרים בקלות החלפת פאנל אחורי lg g6. טכנאי תיקונים והחלפת רכיבים מקוריים למכשירים סלולריים, מנתק את מכלול האנטנה התחתונה באמצעות ברגים, יחד עם הרמקול.

סליל הטעינה האלחוטית מתנתק בבת אחת כשהאנטנה העליונה חושפת את החלק האחורי של הלוח הראשי והסוללה. יש לשחרר כמה מחברים כדי שהלוח הראשי יתנתק, והצינור החום המתקדם עם לוחית הנחושת נחשף באמצע מעל הסוללה.

בדיקת טמפרטורה

הצינור מיועד לקירור המכשיר ולאפשר ביצוע בדיקות פנימיות של הרכיבים, כמו למשל בדיקת הטמפרטורה תחת עומס מתמשך של אפליקציות. בתוך הצינור החום יש סה"כ גרם של נוזל קירור, ורמת הקירור דורשת בדיקה לפני שניתן יהיה להמשיך לשלב הבא של החלפת פאנל אחורי lg g6.

וזה לא הכול. סוג האלומיניום שנבחר למסגרת של LG G6 נבחר בשל חוסנו. בשימוש נפוץ, הוא סופג זעזועים מנפילות מקריות, ומסיר לחץ מהזכוכית. הקצוות המעוגלים ממוקמים גם הם בנוחות על מנת לפזר זעזועים בפגיעה, וחוזק האלומיניום מאפשר לו לשמור על צורתו. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהחומרים שבהם בוצע שימוש נבדקו ביסודיות.

בשורה התחתונה, זהו המכשיר הגדול הכי קטן שמעוצב מתוך התמקדות מחשבה על נוחות המשתמשים

LG G6 נחשב לטלפון הגדול הקטן ביותר, כי למרות המסך הגדול, קל להחזיק אותו. בעוד שמכשירים אחרים בשוק עשויים להתהדר בגודל מסך דומה, חסרה להם קלות השימוש שמציע המכשיר, בשימוש ביחד אחת.

העיצוב הארגונומי של LG G6 נבדק על ידי צוותי מחקר באוניברסיטת מדינת פנסילבניה, והמדענים מצאו את המכשיר כמאפשר שימוש לאורך פרקי זמן ארוכים, ללא עייפות השרירים כתוצאה מהתנועות, עם אפשרויות יציבות באחיזת המכשיר, וכן נוחות בתנוחות וביצוע פעולות שונות, מה שמקל באופן משמעותי, בין היתר, גם את תהליך החלפת פאנל אחורי lg g6.

החלפת פאנל אחורי lg g6

עלות החלפת פאנל אחורי lg g6

עלות החלפת פאנל אחורי lg g6 משתנה בין הדגמים, היצרנים ומרכזי השירות. המחירים מתחילים מ-40 ₪ ועשויים להגיע עד 49 ₪, בהתאם למורכבות התקלה.

איך בוחרים מעבדה לצורך החלפת פאנל אחורי lg g6

ובכן, יש כמה דרכים שבאמצעותן ניתן לבחור מעבדה מקצועית לצורך החלפה של החלפת פאנל אחורי lg g6 קודם כל אתם יכולים לנסות לברר אם יש מעבדה באזור המגורים שלכם וככה בעצם תוכלו לחסוך זמן יקר. במידה ואין, תוכלו לדבר עם אנשים שאתם מכירים, לפרסם פוסט בקבוצת החברים שלכם בפייסבוק שאתם מחפשים מעבדה כזו או אפילו דרך קבוצות שכונתיות בווטצ‘אפ. בשלב הבא, אם לא מצאתם מעבדה כזו, תוכלו לברר דרך רשת האינטרנט. היום יש מעבדות שמספקות שירות מעולה שנקרא ”טכנאי עד הבית“. לאחר שאתם יוצרים קשר עם המעבדה, מגיע אליכם הביתה או אליכם למשרד טכנאי שמעביר את המכשיר למעבדה עצמה, דואג שהיא תתוקן ואז מחזירים לכם את המכשיר כמו חדש. זכרו, זה שהפאנל האחורי נשבר או תקול, אין סיבה לרכוש מכשיר חדש. בחרו מעבדה עם המלצות, ניסיון בתיקונים מהסוג הזה ורק אז בחרו.

רוצים לקבל מידע נוסף על החלפת פאנל אחורי lg g6 ? מחפשים מעבדת פלאפונים מקצועית שתוכלו לשים אצלה את המכשיר בראש שקט בלי לחשוב פעמיים? מעבדת Hicell היא בין המעבדות המובילות בתחום התיקונים. בנוסף לתיקון מכשירים סלולאריים, אנו מבצעים תיקונים גם של מכשירים אחרים כמו למשל טאבלטים, מחשבים ושעונים חכמים. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם בקרוב.

ראו גם: תיקון טלפון סלולרי | תיקון סלולרי בבית הלקוח

החלפת פאנל אחורי lg g6