אייפון 11 תיקון מסך

תוכן עניינים

בדיוק כמו כל מכשיר אלקטרוני אחר, האייפון נוטה לתקלות ובהחלט עשוי להישבר, אם כתוצאה מבלאי טבעי ואם בעקבות נזק הנגרם למכשיר. המסך באייפון שלך יכול להיסדק או להישבר בעקבות  הפלתו, פגיעה בחפץ אחר, או פשוט בלאי.

לתקן מסך אייפון 11, למרות מורכבות המכשיר, זו משימה שאפשר לסיים בזריזות, במיוחד אם מצליחים לאתר את המעבדה הנכונה והמקצועית מספיק עם זאת, יש כמה דברים שאתה צריך להיות מודע אליהם לפני ביצוע התיקון של המכשיר שלך. למשל, אילו חלקים במכשיר ניתן לתקן ואילו מצריכים החלפה? מה כרוך בתהליך אייפון 11 תיקון מסך ולמה עליי לצפות? כמה עולה אייפון 11 תיקון מסך? אם אתם שואלים את עצמכם את השאלות האלו, אתם פועלים נכון מבחינה צרכנית. והנה כל הפרטים לפניכם:

מה עלול להשתבש באייפון 11 ובמסך שלו?

חלק מהתקלות כוללות למשל חוסר בהירות של מסך, מקרים של מסך סדוק או שבור, מסך טאץ' לא מגיב ועוד. כאשר תצטרכו לבצעכל הפרטים אודות תיקון מסך לאייפון 11 אייפון 11 תיקון מסך במעבדה, קחו בחשבון שיהיו לכם 2 אופציות עיקריות, האחת היא, החלפת מסך מקורי לאייפון 11.

השנייה היא, החלפה למסך חלופי עבור אייפון 11. זכרו, החלפת מסך חלופי עלולה לגרום לצבעים פחות איכותיים ולרמות של גוונים שחורים פחות מדויקות – שני המרכיבים העיקריים לאספקת חווית מסך טובה. בנוסף, מסכים חלופיים יכולים להוביל לצמצום חיי הסוללה בעקבות צריכת אנרגיה גבוהה ולא על פי התקן של אפל.

טיפים למציאת מעבדת תיקון IPHONE 11

יש כמה דברים שצריך לזכור לפני שבוחרים מעבדת תיקונים לאייפון 11. חשוב לדעת להבחין בין מעבדות מקצועיות לבין אלו שפחות, כדי שלא תצאו עם תיקון פגום או שתשלמו יותר ממה שהטלפון שלכם באמת שווה.

קודם כל, חפשו ביקורות באינטרנט על מעבדות מומלצות ל- אייפון 11 תיקון מסך. שנית, להשוות מחירים יהיה רעיון מעולה. יש לכם לא מעט אתרי השוואת מחירים באינטרנט שניתן להיעזר בהם. כמו כן, בדקו אם חנות התיקונים מציעה אחריות על אייפון 11 תיקון מסך.

החלפת מסך או תיקון מסך לאייפון 11 במעבדה מקצועית

מעבדה מוסמכת לאייפון 11 תיקון מסך

אם תפיל את האייפון שלך ותשבור או תסדוק את המסך, תצטרך למצוא מעבדת תיקונים מקצועית שתתקן את זה. מעבר לטיפים שציינו עד כה, חשוב גם לבדוק אם המעבדה מאושרת על ידי אפל או שיש להם אישורים אחרים בתחום תיקוני הטלפון הנייד.

זכרו, כשזה מגיע לאייפון שלכם, רמת המקצועיות חשובה. אם תלכו למרכז שירות לא מקצועי או לא מיומן, ייתכן שהתוצאה לא תהיה משביעת רצון והנזק עלול לגרום לכם בסופו של דבר להחליף למכשיר חדש. כשמדובר בהחלפת מסך לאייפון, מציאת מעבדה מקצועית חשובה משתי סיבות עיקריות. ראשית, המעבדות הללו מצוידות במכשירים מתאימים שיכולים לתקן אייפון. שנית, במעבדות הללו יש טכנאים שעברו הכשרה בטכניקות מקצועיות ויודעים לתקן נכון את הטלפון שלך ובמחירים מספיק סבירים.

האם אחריות אפל מממנת תיקון מסך לאייפון 11

האם אחריות אפל מכסה אייפון 11 תיקון מסך?

בעוד שהאחריות של אפל מכסה נזקים מקריים עקב אי אלו סיבות, הם לא מכסים נזק מכוון כמו שבירת מסך, סדקים ונזקים מהסוג הזה. אפל עשויה לספק תיקון מסך חינם עבור כל אייפון באחריות. עם זאת, ישנם מקרים שבהם ייתכן שתצטרכו לקחת את הטלפון שלכם למעבדה מקצועית ובתשלום נוסף.

אם פג תוקף האחריות שלך ואפל כבר לא מציעה תיקונים בחינם, מציאת מעבדה מקצועית היא קריטית. לאנשי מקצוע יש הבנה בכלים הדרושים להם לביצוע תיקון איכותי ואם לקוח לא מרוצה מעבודתו, הוא יוכל להגיע לאותה מעבדה בשנית ולדרוש המשך טיפול. וכשהמעבדה בעלת מוניטין של שנים ומקצועית דיה, היא תיקח אחריות על כלל התיקונים מהסוג הזה.

על אילו סוגי תיקונים יש אחריות במכשירי IPHONE?

מכשירי אפל מגיעים עם אחריות, כאשר האחריות היא עבור המכשיר עצמו ועבור הסוללה. האחריות כוללת בד"כ החלפת סוללה אם הסוללה אינה מחזיקה טעינה, כמו גם בעיות חומרה ובעיות טכניות, פגמי ייצור שיש למכשיר, למעט נזקים שנגרמו למכשיר עקב גורמים חיצוניים.

מאידך, האחריות אינה מכסה נזק שנגרם במכוון. אם אתם צריכים אייפון 11 תיקון מסך במעבדה מקצועית, הקפידו לאתר את הצוות המקצועי ביותר שמכיר את המכשירים האלו. כך תימנעו מנזקים מיותרים נוספים.

תיקון מסך אייפון 6 s פלוס עשוי להיות מעט טריקי, ולא בגלל שהתיקון יכול להיות יקר