תמיכה מרחוק במכשירים סלולארים

תוכן עניינים

מרבית המשתמשים בטלפונים הסלולארים, במיוחד בסמארטפונים מתקדמים, לא מכירים את כל הפונקציות ונתקלים בקשיי תפעול או בתקלות טכניות. במקום להתקשר לשירות הלקוחות ולהמתין על הקו ולנסות להבין מה נציג השירות מנסה להסביר לכם ותוך כדי שיחה גם לבצע את השינויים במכשיר – קיים פיתרון – השתלטות מרחוק על המכשיר הסלולארי על ידי נציגי התמיכה הטכנית של המפעיל הסלולארי.

רובנו מכירים זאת ממקום העבודה שלנו, בו אחראי המחשבים משתלט לכם על המחשב מרחוק על מנת לפתור את הבעיה. כעת, גם המכשיר הסלולארי שלנו יזכה לאותו טיפול אישי מנציגי התמיכה הטכנית.

השירות בארץ:

בארץ, חברת סלקום, היא הראשונה להציע שירות זה למנוייה. נציגי התמיכה יוכלו לראות מרחוק את המסך של המכשיר הנייד, ולהסביר ללקוח מרחוק בדיוק מה עליו לעשות.

השירות מיועד להקל על הלקוח. בעידן שלנו, בו המכשיר הסלולארי הפך להיות מרכז עסקים קטן לכל אדם עובד, הבעיות בהן הלקוח ניתקל מחייבות טיפול יעיל ומהיר. תמיכה מרחוק היא פתרון הולם למצב הזה.

התמיכה הטכנית חוסכת לך זמן יקר. התמיכה מרחוק מונעת מהלקוח את הצורך להגיע באופן פיזי למוקד שירות הלקוחות, להמתין בתור ולקבל הסבר. באמצעות השירות החדש הלקוח מקבל את התמיכה online, ללא בלבול וללא בזבוז זמן יקר.

גם חברת הסלולאר לא יוצאת מופסדת, מבחינה לוגיסטית יש פה חיסכון גדול בכח אדם וניצול נכון של הזמן ועובדי החברה. כמו כן, היא מספקת תודעת שירות טובה יותר. השירות מתחשב במשאב יקר ביום העבודה שלך- בזמן.  כמו כן, השירות יאפשר לתומכים להציע ליותר לקוחות שירותים ותכניים נוספים, אשר רלוונטיים עבורם, בעלות כמובן, שמציעה החברה ללקוחותיה.

הפיתוח של הכלי:

הפיתוח של תוכנת התמיכה מרחוק שייך לחברת הסטארט אפ הישראלית, קומיוניטייק ונועד להקל על המשתמשים הפרטיים וגם על משתמשי טלפונים סלולרים בחברות גדולות המחזיקות מספר רב של מכשירים לצורכי עבודה, ובכך תחסוך לאירגונים זמן יקר של הסברים ותאפשר להם בצורה פשוטה ויעילה לגלוש ישירות לתוך המכשירים הסלולארים של העובדים.

כיום, עובדת החברה על פיתוח של תוכנה שתאפשר שליטה מרחוק למפתחי אפליקציות סלולאריות.

איך עושים את זה?

באופן דיי פשוט, הלקוח מקבל SMS עם קישור להורדת אפליקציית השליטה מרחוק ועל ידי כך יינתן אישור לתמיכה הטכנית לתמוך מרחוק במכשיר הסלולארי של הלקוח. תהליך האישור הוא על מנת שפרטיות הלקוח תישמר בכל עת.

ברגע שההשתלטות מרחוק נפסקת, תתקבל על כך הודעה נוספת באמצעות SMS. בזמן שנציג התמיכה משתלט על המכשיר, ישנה אפשרות בכל עת לנתק אותה, במידה והלקוח החליט כך – כל שעליו לעשות הוא לנתק את השיחה. נציגי התמיכה קיבלו הוראה מפורשת שלא לחטט בתכנים שנמצאים במכשירים הסלולארים, ובכל זאת, השליטה נשארת תמיד בידיו של הלקוח.  

אילו מכשירים נתמכים?

 מרבית ממכשירי הסמארטפון המתקדמים, מבוססי סימביאן ווינדואוז,  יכולים לקבל את התמיכה של השתלטות מרחוק על מכשיר הטלפון, ביניהם:

בלקברי Blackberry 9000 , 9700 ,Curve 8310;

נוקיה N900 ,6210 ,6120 ,6700 Slide ,E51 ,E52 ,E61 ,E63 ,E65 ,E71 ,E72 ,N73 ,N86 ,N95 ,N95 8GB ,N96ו- N97;

סוני אריקסוןVIVAZ;

HTC – Tytn II;

IMATE –JASJAM;

מוטורולהQ9;

סמסונג (GALAXY, SGH-i900 (omnia.

חברות הסלולאר מעניקות  כיום את אפשרות התמיכה מרחוק ללא תשלום נוסף ומתכוונות אף להגדיל לעשות ולאפשר שליטה מרחוק על המכשיר הנייד דרך אתר האינטרנט שלה.

 בעתיד, שואפות חברות הסלולאר להפעיל מערכת של תמיכה מרחוק ע"י מערכת ממוחשבת ולא על ידי נציגי התמיכה הטכנית הטלפונים.  מערכת כזו תייעל את השירות, תקטין באופן משמעותי את התורים או את הזמן שמחכה הלקוח על הקו.