שירות תיקון שעון אפל – על שירות התיקונים בהרחבה

תוכן עניינים

תיקון שעון אפל מתבצע במרכז שירות שמציע שירותי תיקונים והחלפת רכיבים חדשים. צוות הטכנאים המקצועיים מקל על שליחת המכשיר שלכם למרכז התיקונים, לקבלת שירות מיוחד. לאנשים שיש להם שעוני אפל שמכוסים על ידי תוכנית תיקונים והחלפת רכיבים, ניתן לבקש גם שירות תיקונים אקספרס. נציגי מרכז השירות ישלחו לכם תחליף לפני שתשלחו אליהם את המכשיר, ולמכשיר החלופי שתקבלו יהיו הגדרות יצרן, כך שלא תישארו ללא מכשיר במהלך תיקון שעון אפל.

שירות תיקון שעון אפל

קצת על שעון אפל ועל למה הוא כל כך פופולארי?

האפל ווטצ‘ הוא ללא ספק בין מוצרי המולטימדיה הפופואלרים והנרכשים ביותר בעולם. היום יש כבר סדרה של שעונים חכמים אשר מיוצרים על ידי חברת אפל והוא מביא איתו מגוון של פונקציות. מדובר בסוג של מחשב שממוקם ממש על פרק כף היד שלנו כמו כל שעון אחר יש לו מערכת התראות, ניתן לעשות באמצעותו שיחות, לעקוב אחרי הכושר הגופני שלנו, לשלוח הודעות ואפילו דואר אלקטרוני. יחד עם זאת, השעון אמנם מאוד חזק ועמיד, אך הוא גם שברירי וכל בעיה הכי קטנה דורשת תיקון תקלה על ידי טכנאי מקצועי.

כמה זמן לוקח שירות תיקון שעון אפל?

שירות מרחוק במרכז תיקונים עשוי להימשך עד חמישה ימי עסקים. עם שירות של תיקון שעון אפל במתכונת אקספרס, התיקון יימשך שני ימי עסקים. לאחר שתבקשו את השירות, תוכלו לבדוק את המצב בכל עת. לפני העברת המכשיר למרכז שירות התיקונים, יש להסיר את הרצועה ולשמור אותה יחד עם כבל הטעינה ואביזרים אחרים. תזדקקו לפריטים אלה לאחר שירות תיקון שעון אפל ולא ניתן להחזיר אותם. חשוב לוודא שאתם יודעים את שם המשתמש והסיסמה שלכם. בעלי מהדורה מתקדמת של אפל ווטש, מתבקשים להסיר את החלקים הרופפים ממארז הטעינה המגנטי ולשמור אותם לפני העברת המכשיר למרכז השירות.

שירות מחוץ למסגרת האחריות

שירות תיקון שעון אפל מחוץ למסגרת האחריות כרוך בתשלום כשתקופת האחריות הסתיימה; כשהבעיה אינה מכוסה במסגרת האחריות או חוק הגנת הצרכן, כגון נזק מקרי, או כשהתיקון אינו מכוסה על ידי תוכנית היצרן. בחלק ממקרים אלו טכנאי שמתמחה בתיקון מכשירים סלולריים והחלפת רכיבים מקוריים יתקן או יחליף את המכשיר שלכם תמורת תשלום. במקרים אחרים, יתכן שתתבקשו לשלם את מלוא עמלת ערך ההחלפה, כגון נזק קטסטרופלי או שינויים שאינם מורשים. לשעון החלופי שלכם יהיו הגדרות יצרן והוא יהיה חדש או שווה ערך לחדש בביצועים ובאמינות.

שירות תיקון או החלפת סוללות

במקרה של בעיה בסוללה, בחיבור החשמל או בטעינה, תיקון שעון אפל שמכוסה במסגרת האחריות המוגבלת או חוק הגנת הצרכן, מאפשר טיפול במכשיר שלכם ללא עלות נוספת. אם התקלה אינה מכוסה במסגרת האחריות, או שהסוללה שלכם התבלתה משימוש שגרתי, תוכלו לקבל שירות למכשיר שלכם תמורת תשלום.

זכוכית פגומה

אם תצוגת שעון אפל מציגה בעיה שמכוסה במסגרת האחריות המוגבלת של המכשיר, או חוק הגנת הצרכן, תיקון שעון אפל יתבצע ללא עלות. טכנאי במרכז התיקונים המורשה יבצע תיקון זכוכית פגומה כפוף לדמי השירות, ואם אין לכם כיסוי אחריות, תשלמו עמלה גבוהה יותר מחוץ למסגרת האחריות.

שירות תיקון שעון אפל

כמה עולה השירות?

אין חיוב אם הבעיה מכוסה על ידי האחריות המוגבלת, או בכפוף לחוק הצרכנות. אם הבעיה אינה מכוסה, או אם המוצר שלכם פגום, תשלמו עמלת שירות או שתקבלו שירות תיקון שעון אפל שלא במסגרת האחריות. האחריות על המכשיר מספקת תמיכה טכנית של מומחים בתחום וכיסוי חומרה, כולל הגנה מפני נזק מקרי. כל אירוע של נזק תאונתי חייב בדמי שירות.

העלות לשירות תיקון שעון אפל נעה בין 280 ₪ ל-430 ₪, בהתאם למורכבות התיקון, תנאי מרכז השירות ותוקף האחריות. בעלי מכשירים שאינם בטוחים אם המכשיר שלהם עדיין מכוסה במסגרת האחריות, יכולים לבדוק את תוקף האחריות על ידי הזנת המספר הסידורי Apple Watch שלכם בקטגוריית שירות הלקוחות באתר. כמובן שלפני שמתקנים לכם את השעון, שווה לבדוק מה תהיה עלות התיקון, כי יש מצבים שהתיקון פשוט לא משתלם מבחינה כלכלית. כן חשוב לבחור מעבדה מקצועית שמתמחה בתיקון שעונים חכמים.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על תיקון שעון אפל? מעבדת פלאפונים Hicell מתמחה בתיקונים מכל הסוגים לרבות תיקוני מכשירים ניידים וסמרטפונים, דרך תיקון טאבלטים ועד שעונים חכמים. הצוות שלנו תמיד יודע להתמודד גם אם תקלות פשוטות ומהירות לתיקון, אך גם עם תקלות מורכבות, מסובכות שדורשות המון ידע וניסיון. אנו עושים שימוש בחלקי חילוף מקוריים ומספקים אחריות מלאה לכל תיקון. בנוסף, תוכלו להנות משירות תיקונים עד הבית. כל מה שאתם צריכים למעשה לעשות הוא ליצור איתנו קשר ואנו נגיע ישירות אליכם או למשרד שלכם ניקח את השעון למעבדה, נתקן אותו וכמובן שנחזיר לכם אותו כמה שיותר מהר.

ראו גם: מעבדת תיקון אפל | מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת 

שירות תיקון שעון אפל