אפליקצית מכבי תל אביב בכדורסל

תוכן עניינים

קשה למצוא אנשים שיחלקו על הקביעה לפיה מכבי תל אביב בכדורסל היא "הקבוצה של המדינה". האלופה הכמעט נצחית של ליגת הכדורסל הישראלית, והמקור ללא מעט גאווה לאומית באירופה, נחשבת לגוף הספורט המוביל בישראל. וכיאה לאחד כזה, הייתה זו רק שאלה של זמן עד שתפותח לו אפליקציה ראויה.

האפליקציה הרשמית החדשה של מכבי "אלקטרה" תל אביב, אשר פותחה על ידי Jungou Apps Ltd., מתיימרת להיות אחת מאפליקציות הספורט הישראליות המובילות- ונראה שהיא ממש לא רחוקה מכך.

מכבי בטלפון החכם שלכם

אפליקצית מכבי תל אביב בכדורסל מיועדת להציע את כל מה שאוהד הכדורסל ה"צהוב" יוכל לרצות. חדשות ייחודיות לאתר, תקצירי משחקים מאירופה ומישראל, דפי מידע וסטטיסטיקה על שחקנים, קטעי וידאו, גלריית תמונות רחבה- והרשימה עוד ארוכה.

בזמן משחקי הקבוצה, ניתן לעקוב אחר כל התפתחות באמצעות לוח התוצאות החי שנמצא באפליקציה. כמו כן, מאפשרת היא צפייה בטבלאות או בסטטיסטיקה אישית וקבוצתית, ואלה מתעדכנות באופן תדיר לאחר כל משחק.

האפליקציה מציגה את לוח המשחקים המלא של מכבי תל אביב, הן בליגת העל הישראלית והן ביורולויג. דגש רב ניתן גם להיסטוריה (המפוארת) של המועדון, בצורת פירוט נרחב על שחקני עבר גדולים שנכנסו להיכל התהילה שלה, משחקים בלתי נשכחים של המועדון ועוד.

התראות ויתרונות אחרים

אפליקצית מכבי תל אביב מאפשרת להירשם לשירות משלוח העדכונים של המועדון. הודעות ה-Push הללו מאפשרות לאוהד לקבל למכשיר הטלפון שלו חדשות בלעדיות, דפי מידע, עדכונים על המשחקים הקרובים, השידורים שלהם וכן הלאה.

הגם שעיצוב האפליקציה בסיסי באופן יחסי (ושולטים בו, כמובן, צבעי הכחול והצהוב), הניווט בה פשוט ומהיר, והיא מציעה אפשרויות רבות שיעניינו כל אוהד של מכבי תל אביב.

רכישת כרטיסים ומוצרי המועדון

מעוניינים לרכוש כרטיסים למשחק הבית הבא של מכבי ת'א בהיכל נוקיה? אין בעיה. אפשרות יעילה ביותר באפליקציה היא לרכוש כרטיסים למשחקים השונים של מכבי תל אביב, בעיקר בליגה הישראלית (באירופה הכרטיסים הרי נמכרים לרוב עוד בתחילת העונה). באמצעות מפה אינטרקטיבית של היכל נוקיה ניתן גם לבחור במיקום הכרטיס, ולבצע את הרכישה דרך המכשיר בלבד.

באותו אופן, מאפשרת האפליקציה גישה לחנות המוצרים הרשמית של המועדון, בה ניתן לרכוש חולצות, צעיפים, אביזרי עידוד, מזכרות וכן הלאה. קישורים נוספים הם אל ערוץ היוטיוב הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל, וכן אל עמודיה הרשמיים בפייסבוק או ב-Google +.

הקבוצה של המדינה- בחינם

אפליקצית מועדון הכדורסל של מכבי תל אביב מוכיחה עצמה, אם כן, כאחת מאפליקציות הספורט המוצדקות ביותר שישנם. כיאה לכזו, כמות ההורדות שלה מרשימה באופן יחסי, והיא תופסת את המקומות הראשונים בטבלאות ההורדה, בעיקר בקטגוריית הספורט.

האפליקציה זמינה עבור מכשירי אייפון, אייפד ואייפוד כאחד- כרגע בגרסת הרצה, ונכון לעכשיו ללא גרסת אנדרואיד. הורדתה אינה כרוכה בכל תשלום מצידו של המשתמש.