כרטיס אשראי נקודות טיסה – איך זה יכול לשרת אותנו

תוכן עניינים

אחת הדרכים של חברות אשראי למשוך אליהן לקוחות שירצו להשתמש בכרטיס שלהן, היא בעזרת הטבות שהן מציעות בשימוש בכרטיס, בעסקאות רגילות או בעסקאות מורכבות. דרך שימוש בכרטיס, יכול הלקוח ליהנות משלל ההטבות אשר כוללות הנחות, מתנות מבצעים ועוד.

אחת הדוגמאות הטובות והחסכוניות ביותר הוא כרטיס אשראי נקודות טיסה. כרטיס זה מאפשר לנו לבצע רכישות ולשלם עבור עסקאות שונות ומגוונות, כאשר בתמורה לכל עסקה כזו אפשר לקבל הטבה המאפשרת ליהנות מהנחה וחסכון בין אם ברכישת כרטיס טיסה ובין אם זה בהזמנת חדר בבית מלון.

הרעיון של כרטיס אשראי נקודות טיסה הוא מאוד פשוט. חברות אשראי יוצרות שיתופי פעולה עם חברות תעופה ובתי מלון, באופן כזה שהלקוחות שלהם יכולים לבצע עסקאות בעזרת כרטיס אשראי שנמצאת ברשותם, מתוך כוונה שיוכלו ליהנות משיתופי פעולה כאלה.

בצורה כזו שלושת הצדדים מרוויחים. חברות אשראי מגייסות לקוחות המבצעים עסקאות בעזרת הכרטיסים שלהן, חברות התעופה נהנות מלקוחות שרוכשים כרטיסי טיסה אצלן, והלקוחות נהנים מהנחות חסרות תקדים עבור כרטיסי טיסה וכן עבור חדרים בבתי מלון.

 

איך זה יכול לשרת אותנו?

באופן טבעי, אם אנחנו מחזיקים כרטיס אשראי נקודות טיסה אזי שיש לנו אפשרות ליהנות מהנחות משמעותיות בכל עסקה בה אנחנו רוכשים כרטיס טיסה. זה יכול לעזור לנו במספר מקרים:

ראשית, אנחנו יכולים לשלם פחות כסף על כרטיסי טיסה, בעיקר כרטיסי טיסה יקרים, ממה שהיינו משלמים אם היינו רוצים לרכוש אותם במצב רגיל.

שנית, אנחנו יכולים ליהנות מאפשרות לרכוש כרטיסי טיסה מעכשיו לעכשיו בתנאים טובים. זה יכול לעזור לנו לצאת לחופשות באופן מיידי בלי לחכות למועד מתאים מבחינת עלויות או מכל סיבה אחרת.

שלישית, אנחנו יכולים ליהנות ממבצעים והנחות שיאפשרו לנו גם לשדרג את הכרטיס שברשותנו או לקנות מראש כרטיסים למחלקות הרבה יותר טובות במטוס, במחיר נמוך יותר.

ארבע, כאמור, כרטיס אשראי נקודות טיסה מאפשר לנו גם לשכור חדרים בבתי מלון בתנאים הרבה יותר טובים מאשר במצב רגיל. בצורה כזו, אנחנו יכולים לייצר לעצמנו חבילת נופש בתנאים אופטימאליים בכל עת ולכל מקום.

 

איך אנחנו משתמשים בכרטיס אשראי נקודות טיסה?

שיטת הפעולה היא מאוד פשוטה, אנחנו מזמינים כרטיס אשראי, ומבצעים איתו עסקאות, גדולות וקטנות. בכל עסקה כזו אנחנו נוכל לקבל נקודות. נצבור את הנקודות ונשמור עליהן. ברגע שיהיו לנו מספיק נקודות נוכל להשתמש בהן, בין אם זה בשביל להמיר אותן תמורת כרטיס טיסה או עבור חלק מהכרטיס, וכן עבור הטבות אחרות שהוא מספק לנו.

חשוב לצבור את הנקודות בצורה נכונה, בשביל שנוכל באמת להפיק מהן תועלת מרבית, קרי לצורך חסכון עבור רכישת כרטיס טיסה או הזמנה בחדר בבית המלון, כפי שאנחנו רוצים.