החלפת שקע טעינה גלקסי 9 – פתרונות למכשיר שאינו נטען או נדלק

תוכן עניינים

אחד המכשירים הכי פופלארים בקרב הציבור בישראל, הוא הגלקסי 9. הוא נחשב לסמרטפון סופר מתקדם של אחת היצרניות המובילות בעולם. עם מעבד עוצמתי וחזק מסוג Octa-Core הפועל במהירות 2.7GHz, 1.7GHz. גודל התצוגה הראשוית שלו הוא 146.5mm (5.8“) ברזולוציה 2960 x 1440 (Quad HD+). יש לו טכנולוגיה חדשנית מסוג סופר אמולד ועומק צבע ייחודי של 16M. מבחינת המצלמה הוא משלב מצלמה אחורית ברזולציה 12MP עם מיצב תמונה אופטי, זום עד 8 X, מצלמה קדמית ברזולוציה 8PM ועוד מגוון רחב של פיצ‘רים ייחודיים. יחד עם זאת, כמו כל מכשיר סמרטפון איכותי וחזק ככל שיהיה, עם הזמן גם הגלקסי 9 יכול לפתח תקלות או בעיות טכניות. אחת מהן היא תקלות הקשורות לשקע טעינה.

מרכז שירות מורשה לתיקון והחלפת רכיבים מקוריים של מכשירי גלקסי מציע פתרונות שנוגעים לאתחול המכשירים ולחששות שנוגעות לסוללה בגלקסי 9. אם יש לכם מכשיר מהדגם המסוים הזה, ואתם נתקלים בבעיות בהפעלתו, או בבעיות עם הסוללה, מאמר זה יעניין אתכם, עם הצגת שלבי פתרון הבעיות השונות ואפשרויות שימושיות של שירות החלפת שקע טעינה גלקסי 9.

מרכז שירות מורשה מציע פתרונות לטיפול בבעיות נפוצות עם מכשירי גלקסי מכל הדגמים, כולל ניתוח הבעיות ואספקת פתרונות מקצועיים על ידי טכנאי שירות מוסמכים.

החלפת שקע טעינה גלקסי 9

גלקסי 9 אינו נדלק

במקרים בהם ניסיונות הפעלת נייד גלקסי 9 אינם מצליחים, למרות לחיצה על כפתור ההפעלה, והופעת הלוגו של סמסונג, המכשיר קורה ואינו נדלק עד שמוציאים את הסוללה, יש צורך בקבלת סיוע של טכנאים מוסמכים במעבדת שירות שמתקנת ומחליפה רכיבים מקוריים של מכשירי גלקסי. טכנאי השירות מוודאים שלטלפון אין כרטיס microSD מותקן. בחלק מהמקרים, כרטיס זה עלול למנוע מהטלפון אתחול מלא. בשלב הבא, הטכנאים מוציאים את סוללת הטלפון שלכם, לוחצים על לחצן ההפעלה למשך דקה לפחות, מכניסים את הסוללה ומפעילים את הטלפון. אם המכשיר עדיין תקוע בלוגו של סמסונג, יש לבצע החלפת שקע טעינה גלקסי 9.

גלקסי 9 אינו נטען

במקרים בהם מכשיר גלקסי 9 חדש יחסית מציג בעיה של ריקון מהיר של הסוללה, או העדר טעינה, כולל חוסר תגובה לניסיונות טעינה בחיבורים שונים, עד שהמכשיר אינו פועל כלל, יש לפנות למרכז שירות של סמסונג. טכנאי השירות יבדקו את יציאת הטעינה של הטלפון לאיתור סימני לכלוך או מוך. עם זיהוי סימנים אלה, הם מבצעים ניקוי באמצעות מכשירים מיוחדים או מטלית טבולה באלכוהול. גם שימוש באוויר דחוס מסייע בניקוי היציאה. אם הבעיה נמשכת, טכנאי השירות יבצעו בדיקות נוספות, ואם מתברר שיש בעיה ביציאת הטעינה של הטלפון, הם ימליצו על החלפת שקע טעינה גלקסי 9.

החלפת שקע טעינה גלקסי 9

שימוש במטען מקורי ושגיאת כבל

במקרים בהם מכשיר גלקסי 9 בן שנתיים, למרות שבוצעה החלפת סוללה, עדיין מופיעה אזהרת טעינה איטית של המכשיר, יש להשתמש במטען ובכבל המקוריים שסופקו עם הטלפון. מצב זה מתרחש ברוב המקרים כשהטלפון מזהה שבוצע שימוש במטען או בכבל טעינה של צד שלישי. יחד עם זאת, לפעמים, גם אם אתם משתמשים במטען ובכבל המקוריים, הודעת השגיאה עדיין עשויה להופיע, מה שמצביע על הצורך בהחלפת שקע טעינה גלקסי 9.

מכשיר גלקסי 9 תקוע בלולאת אתחול

במקרים בהם מכשיר גלקסי 9 תקוע בלולאת אתחול, המצב עלול להחמיר בהדרגה ולהוביל לצורך בביצוע אתחול מלא של המכשיר דרך מצב השחזור. אבל חשוב להבין שלא תמיד גישה זו פותרת את הבעיה, ואם היא נמשכת, מומלץ לא לנסות להתגבר עליה באופן עצמאי, אלא להביא את המכשיר למרכז שירות לבדיקת אפשרויות תיקון או החלפת שקע טעינה גלקסי 9. טכנאי השירות יבצעו איפוס להגדרות היצרן ובהמשך יפעילו מחדש את תוכנת הטלפון, במקרה שפתרון איפוס היצרן נכשל. שימו לב ששני ההליכים האלו ימחקו את הנתונים המאוחסנים בטלפון שלכם, לכן יש לגבות אותם לפני הפניה למרכז השירות.

עלות החלפת שקע טעינה גלקסי 9

החלפת שקע טעינה גלקסי 9 מתבצעת על ידי טכנאים מורשים במרכז שירות לתיקון והחלפת רכיבים מקוריים. השירות מתבצע במקום בתוך שעה, ועולה בין 88 ₪ ל-145 ₪, בהתאם לדגם, בעיות נוספות שעלולות להתגלות במהלך בדיקת המכשיר, או הזמנת שירות עד הבית. אם ימצאו רכיבים תקולים אחרים, המחיר יעלה כמובן. יש לכם גלקסי 9 שסובל מתקלה כזוז או אחרת? יש בעי עם שקע טעינה גלקסי 9 ואתם לא בטוחים מה צריך לעשות? הגעתם בדיוק למקום הנכון!

דרך מעבדת פלאפונים Hicell, תוכלו להנות משירות לקוחות מקצועי ולתקן את הגלקסי שלכם כמה שיותר מהר. צוות הטכנאים שלנו אלופים בתיקון כל סוגי התקלות. שקיפות מלאה מול הלקוח, אחריות על התיקון, שימוש אך ורק בחלקי חילוף איכותיים ומחיר הוגן. השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם במהרה. בנוסף, במידה והתיקון דחוף לכם, תוכלו להנות משירות טכנאי עד הבית ולחסוך זמן יקר.

ראו גם: תיקון טלפון סלולרי | תיקון סלולרי בבית הלקוח 

החלפת שקע טעינה גלקסי 9