החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג' – על עלות ההחלפה

תוכן עניינים

אחד המכשירים היותר פופולארים בקרב ישראלים הוא הגלקסי 7 אדג‘. היצרנית המובילה היא סמסונג כמובן והסמרטפון הזה פועל על בסיס מערכת ההפעלה של אנדרואיד. גודל המסך הוא 5.5 אינטש והוא מגיע עם נפח אחסון פנימי של 32GB. יש לו מסך מעולה, ביצועים חלקים וסופר מהירים, מצלמה מצוינת, אבל גם הוא כמו כל סמרטפון אחר, יכול להשתבש מדי פעם.

במקרים בהם פאנל אחורי של מכשיר גלקסי 7 אדג' נשבר, בעלי מכשירים אלו מתעניינים באפשרויות תיקון המכשיר, החלפת הפאנל או החלפת המכשיר בדגם חדש. השיקול הראשון צריך להיות בחירה במעבדת שירות מוסמכת שמשתמשת בחלקים מקוריים בלבד לביצוע החלפת רכיבים או תיקון מכשירים.

נכון. קיימות מספר שיטות של החלפת רכיבים למכשירי גלקסי, אבל חשוב להבין את העלות הנכונה של החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג'. מכיוון שהעלות תלויה בשיטה הנבחרת, אין עלות קבועה, אבל טכנאי שירות מיומנים ימליצו על אפשרויות התיקון או ההחלפה המתאימות לצרכים שלכם.

החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג'

חשיבות ההגנה על המכשיר

במצב בו המכשיר נשבר או מתנפץ, שירות החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג' יהיה מורכב, מכיוון שרכיב זה הוא החלק הרגיש ביותר ולכן חיוני להגן עליו עם מגן איכותי. הפאנלים של מכשירים אלו מועדים ביותר לנזק, בין אם התיקון כרוך בהחלפת תצוגת הזכוכית או בצגים סטנדרטיים, הרכיבים עלולים להתנפץ במהירות אם הטלפון שלכם נופל בזווית שאינה נכונה.

אז במקרה בו מתעורר הצורך בשירות החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג', או באפשרויות לתיקון בעיית המסך, נציגי השירות במרכז התיקונים והחלפת רכיבים מקוריים יקבעו את העלות בהתאם למורכבות הבעיה.

מאפייני עלות החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג'

עלות החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג' תלויה בשיטת התיקון הנבחרת. קיימות חמש שיטות שונות לתקן את הבעיה, והמחיר תלוי בשיטה שתבחרו. מרכז השירות המורשה מציע את הפתרון האחיד לכל הבעיות שמשתמשי מכשירי גלקסי נתקלים בהן.

היתרון בבחירת שירות החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג' הוא קבלת מאה אחוזים חלקים איכותיים ומקוריים. עלות החלפת הפאנל במרכז השירות עולה כמעט פי שניים ממחיר המסך, ותהליך התיקון נמשך כארבעה ימים.

יתרונות וחסרונות העברת המכשיר לחנות תיקונים

אם המטרה היא להימנע מחיובים גבוהים על החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג', ניתן להעביר את הטלפון שלכם לחנות שמבצעת תיקונים למכשירים סלולריים. היתרון הוא שהתשלום יהיה מינימלי אבל החיסרון הוא שאין אפשרות לוודא את איכות החלפת הרכיבים, או את מקוריותם.

הרכיבים שחנות תיקונים משתמשת בהם הם לפעמים מקוריים, אבל נציגי החנות משתמשים בעיקר ברכיבים זולים. כמו כן, הם אינם מספקים אחריות על החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג', ואינם נחשבים לאנשי מקצוע מיומנים כמו שתמצאו במרכזי שירות מורשים של סמסונג.

החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג'

מרכז שירות מורשה מבצע את התיקון באחריות

ההמלצה היא תלמיד לתקן את הטלפון החכם במרכז שירות מורשה של סמסונג, מכיוון שתצוגת הטלפון החכם שלכם לא תעבוד לאחר מספר ימים של החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג', על ידי נציגי חנויות שאינן מורשות.

הסיבה היא שהם משתמשים בתצוגות הזולות על מנת להציע לכם פתרון זול, אבל הפתרון המוצע לא יחזיק מעמד יותר מכפי שציפיתם. מעבדת שירות מורשית מציעה גם שירות עד הבית של החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג', לנוחות הלקוחות.

מחירון החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג'

אלו העלויות הצפויות למחירי החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג', נכון לדצמבר 2021:

מגן מסך לגלקסי 7 אדג', כולל כיסוי מסך מלא: 64 ₪.

כיסוי שקוף לגלקסי 7, כולל נרתיק, מגן סיליקון וכיסוי אחורי דק: 120 ₪.

החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג', עם אחריות לשנה: 661 ₪.

כמה מילים לסיום

עלות החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג' משתנה בהתאם לשיטות התיקון הנבחרות. לכן מומלץ להשקיע במגני מסך ובמארזים, במקום בהחלפת הפאנל. חשוב להקפיד להגן על מסך הטלפון או לתקן את המסך רק במרכזי שירות מורשים.

איך בוחרים מעבדה לביצוע תיקון או החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג‘?

בעיקרון חשוב לבדוק שלמעבדה יש את החלק המתאים, עם עדיפות לחלק מקורי. תוכלו לבדוק על מעבדת תיקונים מקצועית הנמצאות באזור המגורים שלכם או לחילופין, לברר דרך רשת האינטרנט. היום ניתן גם להנות משירות טכנאי עד הבית וכך לחסוך זמן יקר.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג’ או על כל תהליך תיקון אחר? אצל מעבדת פלאפונים Hicell, צוות טכנאים מומחים המבצעים את כל סוגי ההחלפות והתיקונים הנדרשים. אנו מבצעים תיקונים פשוטים ומורכבים גם יחד, מתעסקים עם כל סוגי הסמרטפונים, מחשבים ניידים, טאבלטים, שעונים חכמים ועוד. נשמח לסייע לכם ולהעניק לכם שירות ללא פשרות. אנו עושים שימוש אך ורק בחלקי חילוף מקוריים או חליפיים איכותיים ומתחייבים לתיקון איכותי באחריות. כעת, כל שנותר לכם לעשות, הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר או להנות משירות טכנאי עד הבית שיחסוך לכם זמן יקר והרבה כאבי ראש.

ראו גם: תיקון טלפון סלולרי | מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת 

החלפת פאנל אחורי לגלקסי 7 אדג'