אפליקצית היכרויות Loveme

תוכן עניינים

אין צל של ספק כי העידן הטכנולוגי הנוכחי, ובראשו הרשתות החברתיות, שינו את האופן בו אנו מתקשרים עם הסביבה. כיום, גם עבור המעוניינים למצוא קשרים רומנטיים, העזרים הטכנולוגיים מהווים פיתרון יעיל במיוחד.

אתרי ההיכרויות למיניהם הם הדוגמא המובהקת לכך. אתר לאבמי (Loveme) נכנס לתמונה בנקודה הזו, ונחשב לאחד מאתרי ההיכרויות הפעילים ביותר שיש.

אפליקצית Loveme פותחה על ידי GertlerDavidov Communication, לפני כמעט שנה, ונועדה להשלים את חווית השימוש באתר או בטלפון הנייד (השירות מעניק לכל משתמש תיבת הודעות קולית משלו). אנחנו נתייחס כאן למאפייני האפליקציה, ונסייע לכם לקבוע האם היא יכולה לסייע לכם למצוא את האהבה הבאה שלכם.

מה מציעה האפליקציה?

אפליקצית Loveme נועדה להעביר את התכנים של אתר ההיכרויות הפופולארי לתוך הטלפונים החכמים. המטרה המוצהרת שלו, לכן, היא לאפשר למשתמשים להכיר גברים או נשים, הנמצאים בסביבה שלהם, ובהתאם למאפיינים דוגמת גיל. זהו החידוש העיקרי באפליקציה, שעה שהיא רותמת את שירותי המיקום שבכל טלפון חכם (GPS), ומאפשר להכיר אנשים שנמצאים בטווח קרוב במיוחד.

באמצעות האפליקציה ניתן לשוחח בצ'אטים עם משתמשים אחרים, לכתוב או לקרוא הודעות ולהתעדכן בצפיות בכרטיס האישי של המשתמשים, כמו גם ב"קריצות" שהם מקבלים. מכאן, כמובן, שהאפליקציה מצריכה כרטיס פרופיל פעיל, אותו ניתן לפתוח הן באפליקציה והן באמצעות האתר. המעוניינים בפרופיל מהיר במיוחד, יכולים לקשר את הכרטיס לחשבון הפייסבוק שלהם, וזאת על פי הפרטים האישיים שבוודאי הוגדרו בו.

לא ממש בחינם

אפליקצית Loveme מצהירה על עצמה כאפליקציה חינמית, והיא אכן כזו. שאלת השימוש בה, לעומת זאת, היא כבר עניין אחר.

יצירת מנוי, בין אם באמצעות האפליקציה ובין אם באתר, כרוכה כבר בתשלום, וזאת בהתאם לסוג המנוי ולחברה הסלולרית עימה נמצא המשתמש בהסכם. במילים אחרות: גם אם ניתן להוריד את האפליקציה בחינם, הרי שללא תשלום על מנוי לא ממש ניתן לעשות איתה דבר. לכך ניתן לצרף את העובדה שממשק האפליקציה, נכון לעכשיו, רחוק מלהיות מרשים, עם לא מעט קריסות או בעיות מהירות.

שאלת האמינות של האפליקציה נתונה אף היא למחלוקת. יש משתמשים אשר דיווחו על כך ש"פותו" להירשם לאפליקציה באמצעות פניות שהופנו אליהם, כביכול, מגברים או מנשים שחיפשו ליצור קשר.

עם זאת, בדיקה קצרה מראה שפניות אלה מועברות בצורה אוטומטית לכל משתמש באשר הוא. בעיה אחרת היא שהשירות "מכריח" את המשתמשים להיעזר בדרכי התקשורת שהוא מגדיר, כפי שבא לידי ביטוי בכך שכל פרטי ההתקשרות האחרים שמגדיר המשתמש בפרופיל צפויים להימחק. מכאן, שלא בטוח שאפליקצית Loveme היא הפיתרון האידיאלי ליצירת קשרים עבורכם, בעיקר על רקע אלטרנטיבות חינמיות אחרות שזמינות, גם בשוק האפליקציות.

האפליקציה זמינה הן עבור מכשירי אייפון והן עבור מכשירים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד. משקל האפליקציה על גבי המכשיר עומד על שלושה מגה בייט בלבד.

ראו גם:

היכרויות בקליק